Thursday 25 July 2013

PERSATUAN YANG TIDAK MUNGKIN MAMPU WUJUD DI NEGARA KITA!!!!

Agak terkejut apabila mendapat kiriman rakaman gambar kononnya ada sebuah persatuan di Indonesia yang menyokong poligami 100%.

Persatuan yang menggelarkan diri mereka Persatuan Istri Muda Indonesia ( PIMI ).

Sama ada benar persatuan sebegini wujud di Indonesia tidaklah dapat dipastikan, namun ianya mengamit minda kita untuk berfikir sejenak.

Perlukah persatuan sebegini wujud di negara kita?...Sebab selalunya yang rela dimadukan dan dipoligami ialah isteri tua dan bukan isteri muda...Isteri muda rela dimadu dan berpoligami tidak menjadi masalah dan kehairanan.

Sepatutnya Persatuan itu berbunyi Persatuan Istri Tua Indonesia ( PITI ) barulah ada umph!!!

18 comments:

  1. tulisan kain rentang itu adalah palsu. cantik je tegang.kihkih

    persatuan lgbt yg didukung pkr ada di malaysia. tu pun susah mau fikir ke.bahlol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persatuan rogol model altantuya pun ada kat malaysia yg terdiri drp menteri2 umno lahabau.

      Delete
    2. Persatuan songlap duit rakyat lagi banyak kat malaysia.

      Delete
    3. persatuan penyamuuuuuuunnnn.....hihihihi....mcm Filem Ali baba Bujang Lapok....sebenarnyer org2 lama dah sedar siapa UMNO/Bn dari dulu lagi.....mcm Alif Min NUN Wau = sarkislah......hihihihi

      Delete
    4. melayu penyamun geng2 lembu umno bangsat pun ramai ..hidup melayu!melayu mana?...anak aku,bini aku,keluarga aku,menantu aku,kroni aku...melayu macam kuala besut dapat rm200 bila ada p/raya!!!

      Delete
  2. dia ptt letak nama persatuan tu PERMISI...lagi cun

    ReplyDelete
  3. Kenapa tak mungkin wujud PIMI di negara ini sedangkan Persatuan LGBT,Persatuan Bigami dan Persatuan Kebebasan pilih Agama dan Melayu Liberal KeGerejaan tajaan PR mula diterima oleh sebahagian rakyat Malaysia malah di kalangan orang Melayu.Kalau PR memrintah negara percayalah Gereja,masjid,kuil dan tokong akan dijadikan rumah ibadat universal yg boleh dipakai secara bersama oleh penganut semua agama sepertimana Gereja di Eropah spt di Scotland turut dikongsi oleh penganut Islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sgt karat biru komen kau nie.....penuh dgn cerita2 rekaan dan khayalan sahaja....tak der fakta langsung....komen yg setara dgn Untuk Manusia Naif Otak(UMNO)/Bekas Najis(BN)

      Delete
    2. Rasanya otak cai ni dah turun kat kepala lutut. Nota: tak perlu nak tunggu orang pr kata cai umno bodoh sebab memang dah bodoh pun, dulu kini dan selamanya cai umno bodoh. Mamat 10:56 tu adah contoh yg paling nyata. Orang umno yg rajin pi masjid pun tak dapat terima meraban ngok tu. Jenis cai mcm tu hang bagi seringgit pun dia sanggup jilat ludah sapa yang bagi. Mcm kakaktua hanya cakap apa yang dia dengaq tapi tak ada otak nak pikiaq...alahai cai umno...

      Delete
  4. ni mesti taksub utusan mamat bn ni.kahkah

    ReplyDelete
  5. Hooi...puasa ke??? Sampai mencarut maki hamun ni pasal apa? Tak dak kerja ke? Bangsa lain dah maju tapi yang kita asyik berbalah dan buat kerja tambah dosa. Cukuplah....sedarlah....

    ReplyDelete
  6. Saya cadangkan Admin Omak kau sendiri yang menaja persatuan ini. Baru la betul cakap serupa bikin. Jangan la Yaquluna ma la tafalunn... Isteri, isteri, isteri saya bakal jadi ahlinya? ada setuju Puan?

    ReplyDelete
  7. bodonya macai bn.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bahalol nya macai PR ni...yg cerdik dah pupus...

      Delete
  8. macai bn otak serupa lembu nfc aje.hahahaha

    ReplyDelete
  9. tulisan banner tu nampak dah di photoshop.. mohon jgn sebarkan fitnah di bulan ramadan yg mulia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Standard ler bro macai PR bodoh kaki sodom mmg suka sebarkan fitnah...dah jadi darah daging diorang ikut ketua umum kaki kemaruk nak memerintah,duduk blakang buntut lembu tu yg asyik ingat lembu jer tuu..

      Delete
  10. lembu2 jgn sebut nt kak ijat marah.kahkahkah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...