Friday 19 July 2013

KALI PERTAMA DALAM SEJARAH NEGARA... SEMUA RAKYAT NEGARA INI BERSYUKUR DAN BERTERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENYOKONG, PENDOKONG UMNO..KERANA SOKONGAN KALIAN MENYEBABKAN RAKYAT AKAN DAPAT NIKMAT KENAIKKAN TARIF ELEKTRIK!!!!


Tidak dapat nak gambarkan betapa bersyukur dan terima kasihnya rakyat negara ini kepada para penyokong dan pendokong UMNO/BN kerana bersusah payah memberikan kemenangan kepada UMNO/BN dibawah pimpinan Najib Razak pada PRU B13 yang lalu.

Berita akan berlaku kenaikkan tarif elektrik ini sebagai tanda kita diuji sama ada tahu berterima kasih dan bersyukur kepada kerajaan yang cukup perihatin kepada nasib rakyat terutamanya golongan berpendapatan rendah dan di luar-luar bandar termasuk para peneroka Rancangan Felda.

Kelompok inilah yang banyak memberikan undi kepada UMNO/BN pada PRU 13 yang lalu.

Kini masa untuk UMNO/BN membalas budi baik kepada para penyokongnya.

Kalau undi PR hari itu tarif elektrik akan diturunkan dalam tempoh 1 bulan tapi UMNO akan naikkan tarif eletrik..Bukankah tandanya betapa cerdik biajk geliganya para penyokong, pendokong dan ahli-ahli UMNO/BN?

Bukti betapa yang mengundi UMNO/BN memiliki otak yang cerdas, biajk, cerdik dan berpandangan jauh sekali...sesuatu yang amat sukat dicapai oleh rakyat biasa.

TAHNIAH!!!.. Kerana mu rakyat semua dapat nikamt bayar harga elektrik lebih dan sudah pasti akan menyusul barang-barang lain sebagai reaksi rantaian.


KUALA LUMPUR - Ada kemungkinan  tarif elektrik disemak naik kerana kerajaan berkemungkinan mengurangkan subsidi bagi tenaga elektrik, kata Tenaga Nasional hari ini.
  
Pengerusinya, Tan Sri Leo Moggie, berkata kerajaan telah memberikan subsidi tarif yang besar sekarang khususnya bagi gas.
  
"Jadi, keputusan sama ada tarif akan kekal sama atau dinaikkan, tidak akan dibuat oleh TNB, tetapi akan diputuskan oleh kerajaan.
  
"Sebagai sebuah negara, sukar bagi kita mengekalkan tahap subsidi yang dinikmati sekarang.
  
"Jadi, kesan ke atas kos tarif kuasa bergantung kepada kedudukan subsidi ini," katanya pada satu sidang akhbar selepas mengumumkan keputusan kewangan suku ketiga syarikat itu hari ini.
  
Moggie berkata demikian sebagai jawapan kepada spekulasi bahawa syarikat utiliti kuasa negara itu mungkin menaikkan tarif elektrik selepas Pilihan Raya Umum Ke-13 yang diadakan pada 5 Mei.

10 comments:

  1. Alhamdullilah....syukur....terima kasih...thank you so much kerajaan B.N...Thank you Najip.....I LOV PM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kpd umat melayu!!
      Biar jadi parya asal negara dan pemimpin kaya!

      Delete
  2. apa susah. mana negeri yg macai PR memerintah mintak sama itu MB kasi tolong bayar.kalau boleh kasi free. apa ada hal..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HANG NI MESTI UMNO TOTOK SEBAB TU BANGANG LEBIH DARI LEMBU,KECIL2 TAK MAU MAMPUS.BILA BESAR JADI BODOH.

      Delete
  3. Gud anon2255..macai pun macai jugak...tp jangan ler tunjuk kite ni banggang sangat...

    ReplyDelete
  4. Makin byk macai BN yang bodoh, makin banyak rakyat Malaysia sokong Pakatan Rakyat. Padan muka.. He he he

    ReplyDelete
  5. Apa susah,kalau itu MB PR tak mau tolong bayar atau kasi freee,nanti kita guling guling atas jalan maaaaaa...

    ReplyDelete
  6. ala macai bn mat guling ni lg.sememang nye die bodo dan bebal.tgk la hujah die,xda modal lain.asyik guling je.nmpk sgt bodohnyer.hahaha

    ReplyDelete
  7. Thankyou my lovely PM...I LOV PM....1 Malaysia 1 Nation...

    ReplyDelete
  8. sape bodoh boleh jadi menteri

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...