Wednesday 31 July 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG MENYENTUH KALBU!!!!


Rakaman gambar yang difahamkan dirakam di Klang dimana dua anggota polis trafik yang sedang bertugas mengawal lalu lintas telah membantu menolak sebuah kereta yang mengalami kerosakkan ketepi jalan agar laluan trafik berjalan lancar tanpa gangguan.

Kerja yang baik dan mulia pihak polis perlu juga dihebahkan...Membuktikan majoriti anggota polis dinegara ini memiliki sifat kemanusiaan yang tinggi.

Dalam setandan pisang sudah pasti ada sebiji dua yang busuk...PDRM sebagai sebuah organisasi yang besar sudah pasti tidak terkecuali.

8 comments:

  1. Mereka akan susah naik pangkat... percayalah
    (Lumrah di malaysia)

    ReplyDelete
  2. g2 pun menyentuh kalbu..

    ReplyDelete
  3. Jgn xtau...ada anggota polis IPD Putrajaya yg mengundi Dato'Husam...n diakui sendiri oleh Dato'Husam yg mana beliau menerima bnyk sms dari anggota2 keselamatan tersebut yg manyatakan undian terhadap PR...kerjaya kepolisan adalah kerjaya yg mulia...jgn kita nafikn itu...cuma stgh2 tugasan mereka dmanipulasi olh BN demi mengekalkan kuasa d bumi M'sia...ABU..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hati kaudu betul ler ko ni, semua nak di politikkan,...politik 24/7, tak habis habis...kemaruk nak kuasa betul ler....

      Delete
    2. bukan kepentingan individu pun kalau pr menang? semua rakyat dapat manfaat... org otak udang je taknak benda baik..

      Delete
  4. la...xmenyentuh kalbu pun

    ReplyDelete
  5. RAKAMAN GAMBAR YANG MENYENTUH KALBU!!!!

    VS

    LAPORAN AKHBAR YANG MENYENTAP QOLBU ....


    8 penculik dicekup ketika ambil ‘duit raya’
    2013/08/02 | 00:25:01 AM

    Kuala Lumpur: Tindakan dua penjawat awam termasuk seorang ANGGAUTA PULEH bersama enam lagi rakan mereka untuk mendapat ‘duit raya’ dengan menculik seorang pengurus pasar raya mengundang padah apabila mereka dicekup awal pagi semalam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...