Monday 23 November 2015

AKMAL NASIR TOLAK PELAWAAN PEGAWAI KHAS ISTERI PERDANA MENTERI UNTUK SESI MINUM PETANG "SAYA TANYA AWAK JAWAB AWAK TANYA SAYA JAWAB".


Pelawaan Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri, Datuk Rizal Mansor untuk ‘minum petang’ "SAYA TANYA AWAK JAWAB AWAK TANYA SAYA JAWAB "bersama ditolak Pengarah Malaysia National Oversight and Whistleblowers (NOW), Akmal Nasir.

Katanya, dia tidak mempunyai masa untuk bersemuka dengan Rizal kerana banyak lagi tugas besar yang perlu diselesaikan.

“Tidak ada masa, banyak lagi isu lain saya kena hadap, kena hadap polis, hadap saman. Ini ajak minum teh pula,” katanya semasa sidang media di pejabatnya.

Terdahulu, Rizal menyatakan kesediaan untuk bersemuka dengan Akmal bagi menjelaskan isu yang dibangkitkan terhadap Datin Seri Rosmah Mansor berhubung jawatan penaung yang disandangnya.

Pada masa sama ketika diminta mengulas mengenai sumber maklumat yang diperolehi berhubung pendedahan skandal YaPEIM, dia berkata, tidak mengetahui nama individu yang memberi maklumat kepadanya.

“Saya sebenarnya tidak kenal siapa pemberi maklumat (skandal YaPEIM) sebenarnya. Kita lindung pemberi maklumat dan kita mahu memantau perbelanjaan melibat dana orang awam,” katanya.

11 comments:

  1. Sila ambil perhatian serius ... mulai sekarang mana-mana komen yang tidak ada kena mengena dengan artikel akan dipadamkan termasuklah komen maki hamun, melucah dan geng-geng togel dan juga komen-komen yang sama ditempel berulang kali .... Omak menjemput kepada semua penjenguk blog ini kita berhujah secara bertamadun dan berhemah .... kita bertukar-tukar pendapat demi mencari titik persamaan dan kebenaran ... Harap maklum.

    ReplyDelete
  2. Klu nama aljuboori....tak kan nak padam gak ke....kan mat sabu yg bagi nama tuh....sbb FAKTA tu....sekadar bertanyo.....kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...mcm tu jugak nama jebon dn penghianat..kan tgha yg bagi nama tuh utk mat sabu..FAKTA jugak tu..kihkihkih..

      Delete
  3. Apa barang minum teh buat kenduri lg bagus jemput org org miskin mkn ke dpt pahala sekali.

    ReplyDelete
  4. Akmal tak payah layan la budak vivik hingusan ni...buang masa jer..yapeim pun dah mengaku dokumen itu semuanya benar, tiada yang tidak benar melainkan benar belaka.

    ReplyDelete
  5. Hadi awang begitu hensem dan bijak laksana sang kancil. Terima kasih.

    ReplyDelete
  6. Mat Sabu langsung tak hensrm dan bodoh mcm keldai tua. Terima kasih.

    ReplyDelete
  7. Bila nik amar nak buat hi tea majlis demo tanyo kawe tergagap-gagap...

    ReplyDelete

  8. Mengapa jadi penakut Akmal... lawan la .... atau ko memang bacul

    ReplyDelete
  9. Minum tea duit ank yatim..tu akmal tolak tu.kehkehkeh...kang xpasal2 minum api neraka sok..

    ReplyDelete
  10. Tok sah pegiii. Tak pasal2 sakit jantong kau nanti. Serammmmm.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...