Friday 3 August 2012

PANASS!!!.. USTAZ MOHD NOR DERIS KATA SECARA BERTULIS 4HB OGOS 2012 MASEHI HARI SABTU ADALAH BERSAMAAN DENGAN 15 SYA'BAN 1433 HIJRAH...TAK CAYA?.. SILA LIHAT FOTO INI.



Masih ingat akan seorang ustaz kasyaf bernama Mohd Nor Deris?..Ustaz kebanggaan dan kemegahan UMNO kini?. Ustaz yang diberikan tanggung jawab merampas kembali Kelantan dari PAS/PR. Salah satu ustaz kepercayaan Najib Razak.

Pernah menggelar YAB Datuk Bentara Setia Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat, Menteri Besar Kelantan merangkap Mursyidul Am PAS sebagai syaitan.

Semasa dalam PAS dulu  beliau inilah yang asik kafir mengkafirkan UMNO.

Kini beliau sudah mengistiharkan bahawa pada 4hb Ogos 2012 Masehi adalah bersamaan dengan 15 Sya'ban 1433 Hijrah bukannya 15 Ramadhan 1433 Hijrah.

Selain dari itu dia kata hanya DAP saja ahlinya terdiri dari kalangan kaum Cina sedangkan MCA/GERAKAN/LDP/SUPP semuanya orang Melayu/Islam.

13 comments:

  1. erk.. minta maaf... saya x paham la..?

    ReplyDelete
  2. teruk sangat ke cina dap tu.... mohon buka la minda ustaz.. xtrem sangat la ustaz.. pk molek2. tq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. perbandingan antara orang munafik dan orang kafir adalah orang kafir kita dgn jelas dapat bezakan dgn org Islam seperti DAP atau MCA atau MIC tu... tapi org munafik ni agak susah nak bezakan dgn orng Islam yg sebenar... sebab si munafik ni hidup dgn cara Islam, solatnya, ibadahnya dan amalan2nya cuma hati kecil dia yg benci dan tidak mau mengikut Syariat Iskam secara keseluruhannya. Dia nak pilih2 ikut sedap dia. Jadi org munafik ni adalah lebih bahaya dari si bukan Islam tadi sebab dia sebenarnya pura2 dan mampu merosakkan orang Islam tanpa disedari. samalah macam puak2 amgok laknat tu... sebab itu dalam hal2 begini Allah telah memberi panduan seperti ada firman Allah yg menyuruh kita menyiasat sesuatu berita yg kita terima terlebih dahulu terutama dari puak2 fasik dan munafik ni sebab ditakuti kita akan menyesal dgn dosa yg kita tak sedar dgn menimpakan fitnah dan musibah kpd org yg tidak bersalah. Jadi kesimpulannya ostat ni memang bahlol dan sesat lagi meyesatkan... Nauzubillah!!! semoga Allah menunjukkan dia jalan yg benar...

      Delete
  3. La mungkin tersalah taip tu pakai microsoft word version lama la tu macam umno juga dah lama sangat... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. microsoft word version lama mmg tekan huruf RAMADHAN keluar SYA'BAN ke dasat tul!!!

      Delete
  4. maknanya apa? dah buang tabiaat ke apa? org yg dah mati je perangai macam tu.....

    ReplyDelete
  5. pada aku umno lebih teruk dan hina daripada dap..fitnah 24 jam tanpa henti dah jadi darah daging umno,buat negara macam rejim diktator.

    ReplyDelete
  6. ini lah ustaz umno yg mengajar pemimpin/penyokong/pecacai umno mengnyesatkan (sesat vs beriman, beriman vs kafir) samalahkan..
    MB terengganu kata 'Parti Ajaran Sesat', pendokong pun sama lah, sesat (maksud tersirat). Rahim noor "nik aziz bapak kafir" dan pencacai pun sama ditarbiahkan oleh pemimpin umno mengatakan PAS sesat/kafir.. sekarang pencacai umno masih mainkan isu org2 PAS menkafir kan Umno suatu masa dulu.. dan tanpa disedari, mereka pula melakukan/mengatakan benda yg sama..aku takut kenyataan ni terbalik kepada org yg mengata je..hati-hati dgn ustaz nor deris nih...

    ReplyDelete
  7. SAYA MEWAKILI USTAZ NOR DERIS INGIN MEMOHON MAAF DIATAS KESILAPAN DAN KECUAIAN BELIAU.....INI DISEBABKAN SAHUR PAGI SEBELUMNYA...USTAZ INI TERHIDU DAN TERMAKAN GAM....SBB ITU MACAM ORANG GILA BABI SKIT...

    SEGALA KESILAPAN AMAT DIKESALI....

    ReplyDelete
  8. Prof. Serba Tau3 August 2012 at 11:36

    Spesies kangkung

    ReplyDelete
  9. dah rosak dah Ustaz nih , sesat didalam pandangan umno sempit assabiyyah..kalau dah masuk kumpolan Novel "SHIT" macam itulah jadinya...Baliklah kepangkal jalan sebelum terlambat..Islam untok semua Ummah manusia bukanya melayu sahaja...Sesat Dalam Kesempitan
    Kebangsaan UMNgok..

    ReplyDelete
  10. Ostad ni kepala je besa tapi otak besar kepala mancis. Kau ingat semua Cina yang jadi ahli DAP tu bukan Islam!!! Ada juga yang Islam !! Ostad jangan nak celupar sangat!!! Semasa orang Melayu makan biawak dan babi serta menyembah segala jenis tok nenek. Orang Cina dah ada yang Islam. Dalilnya Rasullallah saw telah mengutuskan sahabatnya ke negara China!!! Kalau nak bodek pun selidiklah dulu!!! Semenjak masuk umno ni dah berapa projek kau dapat? Dah berapa juta kau dapat?????

    ReplyDelete
  11. Bila kah puak2 Pas ni nak cerdik sikit

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...