Monday 7 October 2013

AKHIRNYA CEO TABUNG EKONOMI KUMPULAN USAHA NIAGA (TEKUN) AKUI PINJAMAN TEKUN HANYA UNTUK AHLI UMNO SAJA!!!!



SELAMA INI MENAFIKAN TEKUN UNTUK AHLI UMNO AKHIRNYA CEO DIA MENGAKU SECARA TERBUKA.

Pinjaman Tabung Ekonomi Kumpulan Usaha Niaga (Tekun) memang ditubuhkan bagi membantu ahli Umno kata ketua pengarah eksekutif (CEO) Datuk Abdul Rahim Hassan.


Ini kerana menurutnya, Tekun merupakan hasil usaha parti tersebut bagi memperkasakan ekonomi kaum Melayu dalam parti itu akan tetapi menambah Tekun tidak menolak seratus-peratus permohonan mereka yang bukan dari Umno.


"Pembangkang selalu kata (Tekun) hanya memberi pinjaman kepada ahli Umno, kami punyai hak untuk mempertahankannya kerana ia merupakan idea yang diasaskan parti.

Inilah dinamakan memberi alasan bahalol bin bodoh bin bangang .. Adakah dana yang digunakan untuk biayai TEKUN hanya di kutip dari pembayar cukai dari kalangan rakyat ahli UMNO saja?

Apakah rakyat Melayu yang bukan ahli UMNO tidak layak dan tidak berhak meminjam.

5 comments:

  1. Memanglah, di dalam borang TEKUN untuk memohon pinjaman ada satu ruang di mana pemohon perlu mendapatkan sokongan Ketua Cawangan UMNO sebelum borang permohonan itu boleh diterima dan diproses. Kalau CEO dia tidak mengaku pun, benda itu memang semua orang sudah tahu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omno haramjadah lahanat laknatullah.

      Delete
  2. Tu le bila orang kata duit negara macam duit MAKBAPAK depa jer tapi depa tak ngaku.haprak sungguh depa nie.ni ler perkauman terpilih nama nyer.

    ReplyDelete
  3. Lagi satu BAHALOL AL BAGHAL muncul dlm penstadbiran naji(s)b, jika dulu dari kalangan menteri, kini ceo bangang pulak.
    Apakah negara ini hak ahli umno saja.......
    Jadi kalau PBS majoroti dii Sabah orang kadazan mendapat keutmaan,
    Apa punya Baghal

    ReplyDelete
  4. hoi org meno,ko potong gaji ko separuh buat satu tabung ntuk meno sje.xpyah gune duit org len..tp ak rasa kena potong semua dr gaji ceo meno,menteri meno ahli meno sbb penyokong meno suma miskin..kalo bkan harta miskin akal pikirn..wah falsafh bru plak

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...