Tuesday 8 October 2013

NAJIB DAN TAIB MAHMUD KALAU TENGOK GAMBAR-GAMBAR INI PASTI TIDAK BOLEH NYENYAK TIDUR MALAM !!!! ... DAP TELAH BERJAYA MENAMBAT HATI WARGA PENDALAMAN SARAWAK DENGAN PROJEK "IMPIAN SARAWAK" !!!


RAKAMAN GAMBAR YANG BAKAL MEMBUAT NAJIB DAN TAIB MAHMUD TIDUR TIDAK LENA.. MAKAN TIDAK ADA SELERA .. MANDI LANGSUNG TIDAK RASA BASAH.


Undi dari warga pendalaman Sarawak bukan lagi boleh dianggap sebagai deposit tetap BN .. Itulah yang dapat Omak Kau gambarkan dari kejayaan yang amat memberangsangkan diberikan warga pendalaman apabilia projek sulung DAP "IMPIAN SARAWAK" dengan membekalkan air bersih kepada seluruh penduduk Kampong Sait menggunakan teknologi air paip graviti oleh YB Tony Pua dan YB Chong Chien Jen pada 5hb Oktober 2013 yang lalu.

Para sukarelawan dan penduduk tempatan termasuk ahli Rela, telah memberikan kerja sama bertungkus lumus untuk menjayakan projek sulung yang amat bermakna bagi penduduk Kampung Sait yang sekian lama terabai dari menikmati kemudahan asas dari kerajaan BN Sarawak memerintah walaupun mereka ini telah memebrikan undi dan kepercayaan kepada BN setiap kali Pilihanraya Umum maupun Pilihanraya Negeri.

Kini jiwa dan hati mereka sudah mula berubah dan berhijrah dari BN ke PR/DAP.

PRU 14 .... INS'YAALLAH ... POLITIK SARAWAK AKAN BERUBAH ... BN AKAN REBAH!!!!!

1 comment:

  1. Jom, PAS dan PKR, mari bkerjasam bantu penduduk pendalaman Sarawak

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...