Monday 29 July 2013

INSPEKTOR POLIS YANG DIKEHENDAKI KES KEMATIAN DHAMENDRAN AKHIRNYA MENYERAH DIRI DI BUKIT AMAN...ESOK AKAN DIBAWA KE MAHKAMAH UNTUK MENGHADAPI PERTUDUHAN DIBAWAH SEK 302 KANUN KESEKSAAN, KESALAHAN MEMBUNUH DENGAN NIAT!!!



Pegawai polis serah diri kes kematian Dhamendran

Suspek keempat dalam kes N Dhamendran yang mati dalam tahanan polis menyerah diri pagi ini dan dijangka akan didakwa esok.

Insp Hare Krishnan menyerah diri pada jam 10.30 pagi di ibu pejabat polis Bukit Aman dan kemudiannya dibawa ke ibu pejabat polis daerah Dang Wangi.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata pegawai polis tersebut akan dituduh di mahkamah esok.

Hari Krishnan sebelum ini telah memberitahu keluarganya bahawa beliau mungkin didakwa berhubung kes kematian Dhamendran.

4 comments:

  1. Bukan kah dia ni menjalankan tugas? Di mana benarnya c mati dan di mana salahnya c dia ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar. Semua polis adalah maksum dalam semua kesalahan. Polis sepatutnya boleh melakukan apa sahaja. Tidak ada istilah jenayah dalam tindakan polis. Selagi menjalankan tugas buatlah apa sahaja selagi berkuasa. Inikan mahkamah dunia. kena la ikut undang undang dunia.

      Delete
  2. sbb tu kena pegi court..ko x tau apa2 diam..adakh mmbunuh thanan tu termasuk dlm menjlnkn tugas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau masih pecaya court? Respek aku nacai pr nih

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...