Tuesday 20 March 2012

HASAN ALI AQIDAH SEORANG HIPOKRIT BIN MUNAFIK!!!!...TIDAK MAMPU TUNAIKAN JANJI MAU DEDAHKAN VIDEO KLIP WARGA ISLAM DIMURTADKAN MENJADI KRISTIAN...LEBIH DUA MINGGU SUDAH BERLALU!!!..



MASIH INGATKAH JANJI HASAN ALI AQIDAH KEPADA RAKYAT MALAYSIA PADA TANGGAL 3HB MAC 2012 YANG LALU?.....DIA BERSUMPAH DAN BERJANJI DALAM TEMPOH 2 MINGGU DARI TARIKH TERSEBUT SELEPAS SELESAI DIEDIT DIA AKAN DEDAHKAN KEPADA UMUM VIDEO KLIP KONONNYA WARGA ISLAM TELAH DIMURTADKAN OLEH PADERI KRISTIAN...MASIH INGAT?

Dua minggu lebih sudah berlalu namun sehingga kini Hasan Ali Aqidah pengasas NGO JATI perjuangkan Islam, Melayu dan Raja masih gagal berbuat demikian..Apa pula alasan yang mau beliau berikan kali ini...Jelas beliau adalah seorang munafik bin hipokrit...jika janji sebegini sanggup beliau engkari apa lagi perkara-perkara lain....


 Sebagaimana sabda Nabi SAW. yang bermaksud :
“Empat sifat, siapa yang bersifat dengannya bererti ia seorang munafik yang nyata, dan siapa yang mempunyai salah satu dari sifat-sifat itu bererti ia mempunyai satu sifat munafik sehingga ia meninggalkan sifat itu iaitu : Apabila bercakap ia dusta, apabila berjanji ia mungkiri, apabila ia mematerikan perjanjian ia cabuli perjanjian itu dan apabila berbalah (bertengkar) ia sentiasa ingin menang.” (Hadis Riwayat  al’Syaikhan dari Ibn ‘Amr)

Berdasarkan hadis diatas jelaslah kepada kita bahawa terdapat empat ciri-ciri munafik darisegi perbuatan dan amalan (melakukan dosa besar) , sifat yang sangat dibenci oleh Allah SWT.

1. Khianat amanah iaitu mencabul dan mengkhianati amanah-amanah yang wajib dipelihara dan meremeh-temehkan amanah yang diberikan padanya atau tidak menunaikan tugas dan tanggungjawab dengan sebaik-baiknya yang diserahkan padanya, kerja dengan sambil lewa dan ia gunakan amanah yang diberikan kepadanya untuk mendapatkan kepentingan diri dan keluarganya.

2. Bercakap bohong. Membuat penjelasan, kenyataan dan penerangan yang dusta atau seakan-akan dusta samada dengan lisan atau tulisan, memutar belit dan memesongkan keterangan yang sebenar, mengubah dan menokok tambah kenyataan untuk disesuaikan dengan seleranya, membuat kempen-kempen atau promosi-promosi dusta dan propaganda liar dan segala bentuk penyelewengan kata-kata dan bicara termasuk membesarkan yang kecil dan memperkecilkan yang besar.

3. Mencabul janji-janji yang diikrarkan dan mencabul perjanjian yang dipersetujui bersama.

4. Ingin menang dalam pertengkaran walaupun terpaksa menegakkan benang yang basah atau terpaksa membawa saksi yang palsu bagi menguatkan hujahnya.

4 comments:

  1. Bantai jangan tak bantai...dengar cerita dia dibayar untuk ceramah, cuba omakkau cari news tu

    ReplyDelete
  2. Hassan Ali bertanding kat mana???? Aku nak tengok kempen dia. Mesti kelakar punya!!!!

    ReplyDelete
  3. Tak payah la nak bukak cerita baru.

    Kes stopa memantat siap cakap omputih bila inzal apa cerita? bila nak hudud totey dia?

    Kes adun selinsing sepolbahri memantat dgn bini orang dalam ketapi, tp totey basah nik ajis cover apa cerita? bila nak hudud totey dia?

    Kes azmin anak derhaka bagi aiskrim apa cerita? bila nak hudud totey dia?

    Kes anwar ibrahim memantat, membalun pelacur, samsidar, jantan muda apa cerita? bila nak hudud totey dia? patut sula dah ni! nabi tak ngaku umat,

    Semua kes2 ni dah banyak bukti. Tampil lah buat sumpah laknat! nescaya aku pangkah pas & pkr kali nih!

    p/s: anak azmin yg muka cam anwar ibrahim tu bila nak test dna? senyap je,

    Tolak Azmin Ali anak durhaka di Gombak

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian kat Cirix Vil @ anak Syirik.....banyak ke dapat fulus dari UMNO sampai memfitnah orang...Islam ke kamu ni kalau Islam tentu tahu untuk menuduh Zina kena ada 4 saksi yaqng saleh nampaknya kamu dan abang Najib tak masuk.....kahkahkahkahkahkah

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...