KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 25 March 2012

JOM KITA KENALI LEBIH DEKAT DAN BERMESRA DENGAN CALON BAKAL MB UMNO SELANGOR JIKA MAMPU RAMPAS KEMBALI DARI TANGAN PAKATAN RAKYAT!!!!

PEMIMPIN KU YANG MEMPERJUANGKAN SLOGAN DEMI AGAMA BANGSA DAN TANAH AIR....MENUNJUKKAN CONTOH TELADAN YANG BAIK.....HIDUP CARA ORANG MELAYU YANG BERAGAMA ISLAM....

AISEYMANNNN... CANTIKNYA BULAN MENGAMBANG MALAM INI....ADUHAI DINDA KU SAYANG... MARILAH KITA BERDANCING....

41 comments:

  1. Oh,,,,baru faham Melayu yg macam inilah yg layak ye..!

    ReplyDelete
  2. La, Dia berdansa dan bergambar dgn isteri sendiri pun salah ker, dia bukan bersama isteri org dlm bilik hotel jam 3 pagi, dia bukan main China Doll yg bukan isteri dia ....... Bawak2 la bertobat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hoho..kelaka statement nie...

      Delete
    2. anon diatas agak2 hang tau sapa yg dgn isteri org dlm hotel jam 3pagi tu

      hahahahah

      Delete
    3. pompuan tu bukan isteri dia..... isteri dia aku kenal satu tempat keje ngan aku.......

      Delete
    4. tu isteri dia lar

      Delete
    5. sukahati mak bapak dialah nak berdancing ke apa ke. janji jgn dia kaki bontot sudah...

      Delete
    6. tak perlu dok fitnah lah puak pembangang,,dah nak kalah pun babi hutan

      Delete
  3. Pandai isteri dia jaga aurat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergh.. bukan main ko jah, dah kantoi dapat tau ni isteri Noh Omar, ko terus CORNER BELIT tang isu aurat lak eh? ko ngan pemimpin ko same je la kaki pusing. hahahaha

      Delete
  4. Ini betul2.. bukan cobaaann.!!!..
    Sapa lak yg main ngan china doll..?? Anwar??.. Ada di mengaku ker??
    Ke PentasRakyat nak jd juara fitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorang ni sembang je lbih..nk jgk perjuang ke arah agma..tp tgk cntoh pling dkt bini najib..dgn xpkai tdung..nape rakyat still xleh tgk kburukan yg ad kt najib n bini dia..

      Delete
  5. Ikuti contoh kepimpinan Rasulullah.Bukan berkiblat kan Barat.itu pasal perjuangan AMENO lebih kepada Pro barat.nak berjoget ke ape ke,pi joget kat umah.

    ReplyDelete
  6. bukan nuh A/L omar aje ada bini......nak berdansa,berpelok,bercium atau apa apa perbuatan...kena le jaga maruah diri sebagai orang yang ada agama....sabagai manusia yg muslim kena patuh dan taat akan pra syarat .....nuh kena banyak belajar dan mendekati alim ulama agar tidak terpesong ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro.. ade bukti die menari ke? takat pegang tangan bini xleh ke? lu yg kne balik skolah pondok bro.. hahaha

      Delete
  7. gambar ini semasa hari jdi dtuk seri noh..apa maslahnya??

    ReplyDelete
  8. Masalahnya ialah pada sikap suami yg dayus iaitu membiarkan isteri dedah aurat di khalayak awam.

    Sebagai pemimpin, tentulah salahnya nampak lebih besar sebab dia adalah ikutan org bawahan. Dia org Islam, bertuhankan Allah pencipta alam, tapi tindakan dia dan isterinya jelas berlawanan dengan arahan Pencipta Alam.

    Isu Anwar tu tak de bukti jelas. So, tak payah lah menggagahkan diri utk menuduh dan memfitnah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha..lawak lak Isu anwar xde bukti yg jelas?ko mang taksub ngan Anwar kan sbb tu la xnampak..sedar la boy

      Delete
    2. Bukti apa? Kes liwat dh setel. Kes cina doll senyap pah sudoh..mcm kearah kekantoian je.. Bukti apa ko nk? Ko mang taksub ngan yahudi kan sbb tu la xnampak...sedar la cow

      Delete
  9. party2 dato tak kaw kalau takda dancing...

    ReplyDelete
  10. huhuhu...best tengok org mlayu gadoh pasal politik...hahaha.... biaqpi la.... semua parti samer jer... pemimpin tu kan org gak.... ader agenda tersendiri.... tak cayer..tanyer najib ngan anwar... samer jer... yg untung kroni la... kalu anwar naik... kroni dia yg kayer... begitu gak ngan org najib atau pemimpin yg lain...kita nih rakyat bawahan jer... tetap di takok yg lamer.... 'yg kayer/berkuasa akan terus berkuasa.... yg miskin akan terus di tindas.'...hahaha...
    boleh bacer berita... tapi hanya untuk hiburan sahaja... politik nih kan hiburan dunia sahaja... haha

    ReplyDelete
  11. aduhai..kite jgn komen x tentu pasal mengenai org lain..nk kutuk org pon semua org ade buat silap..die nk dance ke ape biarla..die ngn wife die jgak..nk kutuk2 umno dr dulu smp skang pon korang membesar dgn kerajaan jgak..sekolah makan pakai semua..kalu rs diri tu hebat sgt jgn tau sembang je...buktikan la..bkn nk menghina bg yg anti kerajaaan tp pk2 la sket..melayu xkan maju selagi ade hasad dengki..Islam itu mudah jika kita ikut ajaran Islam dgn btul2...xyah nk dengki sana dengki sini..kalu rs diri tu betul..buat dan buktikan..cakap belakang2 pon xde guna...

    ReplyDelete
  12. aku smpai mati x sokong umno..tp x kan mamat tu suke2 dgn bini pn nk jadi isu lak...adoi laaa admin ni...trkilan aku

    ReplyDelete
  13. ni Prof. Datin Dr. Aishah Salleh ker?
    apasal mcm bukan jer..
    :P

    ReplyDelete
  14. alahai berie ini nk digempak2kn,,meluat aku siot..!!ni kes org x reti bersyukur ni..cube tnye siket sape yg upload gmbr ni,,enth2 diorg pon x mintk gmbr ni di upload,,itu pon nk isu bagai,,tolong sedar sikit la..aku islam,x sokong mane2,,korg yg jelas2 aku tgk bawak image islam tp beperwatakan bkn islam ni ape hal?mintk bukak mate hati sikit,klo btol nk jatuhkn kerajaan umno sebbkn pentadbirn die,,kau langkah kaki,,buat perbentgn ape yg kau x puas hati,,setakat nk baleng batu sorok tgn,,cerite belakang pumpang2 depan mcm penyu baik x pyh.!! pastu,kumpol2 gmbr x berkaitan,kau upload,,bkk cerite dongeng yg kesahihan nye kau pon x tau,,depn mate kau,,4 lagi saksi pon takde,,meh aku nk ckp sikit,,alfitnatuasyaddu minalkhad..kau buat hal mcm ni,,kau memfitnah,,baik kau bunuh sepuluh umat islam dr kau buat kerje terkutuk yg x nmpk zahirnye ni,,bia kau sedar,membunuh org tu bersalah..!!jgn nk tutp mate org atas kesilapn kau dgn membukk kesilpn org lain..astaghfirullahalazim..bkklah matahati hambamu ini YaAllah!!!sedih aku tgok..aku simpati..

    ReplyDelete
  15. ADUHAIII...YG BENGAP DAN BEBAL....

    ADAKAH DUA GAMBAR INI MENUNJUK KAN MEREKA MENARI???...
    SALAH KE NK PEGANG ISTERI YANG HALAL...KALAU BETUL MENARI...AKU CABAR TUNJUK BUKTI YG MEREKA INI MENARI...

    ADA BERANI???...JGN LAH KITA MENJADI PEMBACA YANG LURUS BENDUL...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahli bersekutu pekida... mesti la tunjuk kerek no..

      Delete
    2. Oooo..dia bkn menari tu..dia cuma terpacak disitu smbil diiringi tiupan trompet yg tidak berbunyi..kikikiiii

      Delete
  16. Inilah politik..jatuh menjatuh pihak lawan adlh benda biasa..lemas aku tgk senario politik malaysia..

    ReplyDelete
  17. Ngkorang janganler nak jadi kuda pedati. Apa salah dia beromantik dengan bini sendiri. Ikut ngkorang, semua dalam dunia salah. Pergi mampuslah kalau nak propaganda murah.

    ReplyDelete
  18. lantak korang la...yg penting aku dgn kuarga aku mmg sah2 tolak ameno dari dulu kini dan selamanya....

    ReplyDelete
  19. ni bini dia la. aku ada time ni. kat cruise tasik putrajaya. dia datang satu family dengan anak beranak kecik besar tua muda sambut hari lahir.datin ni baik je tegur aku. cuma noh omar ni je yang kerek. style mcm samseng.gambar ni atas bot cruise. dia charter satu bot untuk family dia.

    ReplyDelete
  20. PROPAGANDA PAKATAN HARAM TAK MENJADI... NIAT BLOGGER NAK BURUKKAN TAHAP KLIMAKS NOH OMAR TAPI TAK MENJADI... "AISEHMAN, BINI NOH OMAR RUPE2NYER, ROSAK PROGRAM"

    KINI CORNER BAB AURAT PULAK... AISEHMAN, ELI WONG MAIN NGAN MAMAT MELAYU ISLAM LAK... CAMNE NAK JATUHKAN MARUAH NI?

    KESIMPULAN, PAKATAN DAH TAKDA MODAL.

    ReplyDelete
  21. Xsilap aku ni penyanyi pentas MAJLIS BANDARAYA IPOH... Ehemm ehemm!

    ReplyDelete
  22. ni la reaksi org zaman sekrg...suke wat bodoh dgn apa yg terjadi depan mata..seorg perempuan ,isteri org,mak org yg seakan-akan telanjang...elok ar tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isteri dia..biarlah dia jer nasihat bini dia..ko jaga le isteri sendiri...x payah la nak pusing pasal aurat pulak...bengong! Pr ni!! Hahaha

      Delete
  23. kenapa la org Melayu Islam masih ramai yg tak reti Islam?? adakah kerana sibuk mencari harta dunia hingga tinggal urusan akhirat??sedangkan Allah suruh kita cari bahagian akhirat cuma jgn tinggal urusan dunia..Islam itu luas ilmunye..jgn nampak Islam hanya pada solat, puasa je..dalam politik pun Allah & Rasul dah ajar kita how to manage the politics...kesian melayu Islam ni...

    ReplyDelete
  24. Hancur Selangor kalau orang ini jadi MB.Lebih teruk daripada En.Khir Toyo

    ReplyDelete
  25. Isteri pertama di UIA Gombak. Yang ini n 2 lah...

    ReplyDelete
  26. Mkooi pouches dia... pergh!!!!

    ReplyDelete