Tuesday 20 March 2012

NAJIB RAZAK AKUI SECARA TERBUKA, JIKA RAKYAT CERDIK DAN TERDEDAH KEPADA MAKLUMAT ALAMATNYA HAYAT UMNO AKAN TAMAT!!!!

Parlimen 'tergantung' akibatkan 'mala petaka' 

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak memberi amaran sekiranya BN gagal mendapat majoriti yang selesa pada pilihan raya umum akan datang dan tidak ada parti yang mendapat majoriti yang jelas, maka ini akan membawa  ketidaktentuan politik kepada negara.

Justeru, katanya, adalah penting bagi BN memperoleh majoriti dua pertiga, kerana negara memerlukan sebuah kerajaan yang kukuh dan stabil.

Namun, pada masa yang sama perdana menteri mengakui dalam senario politik semasa, kemenangan majoriti dua pertiga kini memerlukan usaha yang lebih berbanding sebelum ini.

"Tetapi kami akan cuba sedaya upaya untuk mencapai matlamat itu. Saya sendiri kini berusaha keras dan jadual kerja saya begitu padat," katanya, sambil menambah kata ia adalah sesuatu yang perlu dihadapi.

"Kita kini berhadapan dengan situasi yang berbeza dengan kewujudan media sosial, rakyat juga semakin bijak selain maklumat yang mudah diperoleh," katanya pada sesi soal jawab selepas melancarkan Kelab Koresponden Asing Malaysia di Kuala Lumpur, malam semalam.

Najib walau bagaimanapun mengakui tugas mendapatkan majoriti dua pertiga bukan sesuatu yang mudah.

“Turun padang akan diteruskan. Tetapi, keadaan semasa memang mencabar. Rakyat makin berpendidikan dan dengan limpahan teknologi baharu. Inilah cabaran masa kini.

“Namun, kalau pilihan raya menghasilkan keputusan yang lemah, ia akan memberi kesan kepada negara,” katanya.

SEKARANG PRESIDEN UMNO SENDIRI AKUI YANG MENYOKONG UMNO SELAMA INI IALAH WARGA YANG KURANG CERDIK DAN TIDAK BERMAKLUMAT.....JIKA SEMUA RAKYAT CERDIK DAN BERMAKLUMAT TANDANYA HAYAT UMNO PASTI TAMAT...NAJIB AKUI SELAMA INI  KEBEBASAN RAKYAT UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMAT DISEKAT....

APAKAH PARA PENYOKONG DAN PENDOKONG UMNO MAU TERUS DILABELKAN SENDIRI OLEH PRESIDEN UMNO SEBAGAI WARGA YANG BODOH DAN TIDAK BERPENGETAHUAN?....APAKAH ANDA SEMUA TIDAK TERASA HATI BILA PRESIDEN PARTI YANG KAMU DOKONG DAN SOKONG GELAR KAMU SEORANG WARGA YANG BANGANG DAN TIDAK BERMAKLUMAT?...

1 comment:

  1. Pandainya hang spin....tapi untuk syok sendiri macam orang main sabun bolehlah....

    Cekap sangatlah sampai kena ada jawatankuasa pemandul....

    Azizanrazak..MB.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...