Monday 5 March 2012

KANTOI!!!...NOH OMAR DAN JUAK-JUAK UMNO DENGAN KERJASAMA BLOGGER RPK SUDAH DIBUKTIKAN MEMFITNAH DUA ADUN PKR/PR ISU PERLOMBONGAN PASIR DISELANGOR!!!


Sebuah anak syarikat
 kerajaan negeri KSSB, yang terlibat dalam perlombongan dan menjual pasir di Selangor hari ini menafikan pemberian kontrak kepada sebuah syarikat yang dikaitkan dengan 2 AHLI DEWAN UNDANGAN NEGERI Pakatan Rakyat seperti yang dituduh oleh penulis blog  KONTOVERSI Raja Petra Kamarudin Awal bulan ini, Raja Petra mendakwa bahawa ADUN Sri Muda Mat Suhaimi Shafiei dan ADUN Batu Caves Amirudin Shari telah berpakat sulit dengan kontraktor  Double Dignity, untuk mengemukakan permohonan perlombongan pasir milik kerajaan negeri Selangor,  Kumpulan Semesta Sdn Bhd ( KSSB )..

Beliau
 telah menuduh dan menohmah  bahawa kedua-dua ADUN Mat Suhaimi dan Amirudin adalah antara lima pengarah Double Dignity  Sdn Bhd yang mengemukakan permohonan dan telah menerima elaun sebagai ahli lembaga pengarah sebanyak RM5 000 sebulan. 

Bagaimanapun
Ketua Pegawai Eksekutif KSSB , Wan Abdul Halim Wan Ismail hari ini menafikan dakwaan yang mengatakan tiada kontrak yang telah diberikan sebanyak dua kali kepada Double Dignity  seperti yang didakwa.
Terdapat proses tender di mana syarikat-syarikat yang berminat perlu mendaftar dengan KSSB sebelum mengemukakan permohonan mereka untuk tender terbuka . Wan Abdul Halim memberitahu pendengaran awam Jawatan Kuasa Selangor Keupayaan Kebertanggungjawaban dan Ketelusan, Selcat, di sini hari ini, Double Dignity tidak pernah didaftarkan dan tidak pernah mengemukakan permohonan mereka untuk melombong pasir dan oleh itu mereka tidak pernah diberikan kontrak .....

TUDUHAN NOH OMAR DENGAN KERJASAMA RPK SUDAH KANTOI... SUDAH DIBUKTIKAN IANYA FITNAH JAHAT TANPA ASAS....

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...