Tuesday 13 March 2012

MAJLIS PERTUNANGAN ANAK PEREMPUAN NAJIB NOORYANA NAJWA DENGAN WARGA KAZAKHSTAN DANIYAR NAZARBAYER, PARA TETAMU DIHIDANGKAN DENGAN MAKANAN LOBSTER( UDANG KARANG) DAN DAGING WAGYU.. DAGING LEMBU TERMAHAL DIDUNIA DARI JEPUN!!!.. RAKYAT DISURUH UBAH GAYA HIDUP TETAPI NAJIB MASIH JUGA TAK BERUBAH!!!..


Bil majlis bertunang anak dibayar oleh Najib, kata hotel
Bil katering bagi majlis pertunangan anak Datuk Seri Najib Abdul Razak dibiayai oleh perempuan  Perdana Menteri dan bukannya oleh kerajaan persekutuan, kata Hotel Shangri-La Kuala Lumpur.

"Majlis ini berakhir pada 17 Jun dan bayaran penuh dibuat oleh Yang Amat Berhormat Perdana Menteri dan bukannya pada 30 Jun dan bukannya oleh Pejabat Perdana Menteri (PMO)," katanya.

Menjawab pertanyaan Malaysiakini, pengurusan hotel juga mengesahkan bahawa borang Pesanan Majlis Bankuet atau 'Banquet Event Order' yang didedahkan oleh PKR adalah salinan yang sah.

Menurut dokumen itu, PMO dikenakan bayaran RM409,767 oleh Hotel Shangri-La untuk perkhidmatan katering, yang membekalkan udang karang dan daging lembu Wagyu, untuk kira-kira 900 tetamu.
NONE














NONE












1 comment:

  1. FUGLY....noryana niey pelik puas cari tang mana ada iras najib sebab lgsung tak macam anok Pak Jib kalu yang lelaki tuh memang ada gaya.. tak taulah kut saya sorang jek yg perasan tentang niey

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...