KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 26 March 2012

YANG MANA SATU ISTERI NOH OMAR BAKAL CALON MB SELANGOR JIKA UMNO MAMPU RAMPAS KEMBALI SELANGOR???....ATAU KEDUA-DUANYA SEKALI....TETAPI MENGAPA CARA HIDUP ISTERI TUA DAN NOMBOR DUA TAK SAMA???....MACAM INI NAK JADI PEMIMPIN KE????

Lanjutan dari foto-foto semalam .....ada sahabat berikan saya maklumat yang bertudung putih bertaik lalat didagu itulah sebenarnya isteri Noh Omar seorang pensyarah kanan disebuah IPTA.....ada pula yang kata itu isteri tuanya dan satu lagi isteri kedua....bukannya mau main politik nak serang peribadi, tetapi sebagai pemimpin dia kena tunjuk contoh teladan yang baik.... jangan bersikap munafik dan hipokrit....jangan depan audien di Tanjung Karang berkain pelikat berbaju Melayu lusoh dan berkopiah,  tapi bila dibelakang mengalahkan cara hidup Mat Salleh yang kaya raya...

Kalau begini cara UMNO mempromosikan calon bakal MB Selangor jika parti itu mampu tawan semula Selangor dari tangan PKR/PR agak-agaknya sudah pasti rakyat berfikir banyak kali sebelum mau berikan undi kepada UMNO...

Rakyat akan bertanya... jika belum jadi MB sudah begini lagak hidupnya.. apatah lagi bila dah jadi MB....

7 comments:

  1. hancur jika noh omar jd menteri besar selangor.

    ReplyDelete
  2. Dah sah dua2 bini dia yg halal..., kesian tgk korang nak jatuhkan noh x der modal..yg akan hancur adalah korang Pembangkang2 yg haprak!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. orang ada duit dan kuasa semua boleh jadi...
    kurang pegangan agama pulak tu, memang menjadi la...

    ReplyDelete
  5. korang nie mengong, nengok gambar waktu depa menari. gambar dok tangkap dengan anak2 x nak plak korang tayang....biarlah depa nak menari ke, depan anak2 depa apa. depa pon sah suami isteri bukannya haram pun. apada...xde akai ka nak mengutuk org ja....

    ReplyDelete
  6. Hang nperrrr lah bongokkk sangat..okay lah dua dua tu isteri yg halal dan sahih....tapi jangan lah depan orang2 kampung berlakon dan temberang cam orang susah juga....tapi bila dibandar hidup cam kat kota new york di amerika tu......nper lahhhhh bodohhhhhh sangat ko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena la bwk diri.....mcm nuar jugak...
      Takan nk menunjuk2 depan orang kg.....

      Delete