Tuesday 20 March 2012

WANITA KES KHALWAT DENGAN USTAZ DR BADROLAMIN MENGAKU MEMANG DIA BERKHALWAT??????.....

Wanita dikait kes khalwat Badrolamin tuntut fasakh


wanita-kes khalwat
ROMPIN - Wanita dikaitkan dalam kes khalwat dengan Ahli Majlis Pimpinan PKR, Dr Badrolamin Bahron menarik balik permohonan cerainya di Mahkamah Rendah Syariah Rompin, di sini, semalam.

Wanita berusia 28 tahun itu, hadir kira-kira jam 9 pagi berseorangan­ ke mahkamah itu untuk membuat tuntutan notis penarikan balik kes tersebut di hadapan Hakim Syarie, Abu Kassim Pilus.

Bagaimanapun, alasan penarikan tuntutan penceraian tersebut tidak dinyatakan.

Malah, suami wanita terbabit guru berusia 32 tahun juga tidak hadir pada prosiding itu.

Sementara itu, wanita terbabit ketika ditemui di luar mahkamah berkata, dia akan mengemukakan Fasakh di Mahkamah Tinggi Kuantan.

“Saya menarik balik tuntutan kerana mahkamah rendah syariah tidak mempunyai kuasa untuk mengendalikan kes fasakh,” katanya.

Wanita itu sebelum ini, memfailkan penceraian pada pertengahan Januari lalu dan prosiding pertama dijalankan pada 27 Februari lalu.

Badrolamin sebelum ini, memaklumkan beliau mengenali wanita yang bekerja di sebuah institusi kemahiran di Rompin itu, sejak kira-kira setahun lalu.

Bagaimanapun, sehingga kini Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) tidak membuat sebarang dakwaan terhadap Badrolamin dan wanita tersebut.

8 comments:

  1. Kes perceraian belom selesai , dah kluar rumah gi jumpa lelaki lain??...Perempuan jenis apa nii..?

    ReplyDelete
  2. Perempuan jenis kaunseling ni...satu spisis baru yang berjaya dilahirkan oleh lebaisex...

    ReplyDelete
  3. lpas ni sapa2 yg ada masalah rumahtangga terus je pegi cari mana2 ust..x kira pukul 3 pagi ke 4 pagi x kisah..bukan stakat 142km..77 marhalah pun xpa..apa punya manusia...

    ReplyDelete
  4. oi lembu2 semua! klu xtau apa2 cite xpyah bsing2 mengembok la.. gi je la mkn rumput tu diam2.. xtau apa cite bsing je lbih,bdo pnye lembu..

    ReplyDelete
  5. Yang mengutuk tu jenis rakyat malaysia haram jadah. Najib suka org ni. Boleh jd ahli umno.

    ReplyDelete
  6. cerita btl x tau, dah ckp mcm hebat... budak2 bawah umno bn ni yg keje nak ngotuk org ni sume jenis nak jadi hero...waakakkaka

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,

    Kalau kita tidak tahu cerita sebenar, usah buat cerita...dosa fitnah sapa nak tanggung?

    ReplyDelete
  8. Lagi pun Zati adalah kawan kpd isteri pertama ustaz , Zumrah . Elok lah mereka gembira bersama dan Zumrah dah pilih bakal madu yg dia suka..Macam - macam tuduhan dan fitnah dilemparkan kpd Inafiona , isteri baru ustaz, (sekarang bekas isteri). Dunia sudah tahu siapa dalang sebenarnya..siapa yg mengedik sebenarnya. Belom selesai brcerai pun dah keluar pergi cari jantan..

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...