Saturday 3 November 2012

BILLBOARD-BILLBOARD YANG MENYUMBANG KEJATUHAN UMNO/BN PADA PRU 13 NANTI... INS'YALLAH!!!.. TANYA SAMA NAJIB.. MENGAPA KAU GOYANG...NANTI JAWAB NAJIB... PUTRAJAYA NAK HILANGGGGG...

Billboard-billboard yang bakal digunakan sebagai bahan kempen PKR/PR pada PRU 13 nanti.

Jika diteliti dengan halus, ianya amat menarik demi mengamit para pengundi muda, kumpulan pengundi yang menjadi sasaran parti-parti yang bertanding.

PRU 13 ialah PRU anak-anak muda.

Undi mereka menjadi penentu parti mana yang layak diberi amanah dan mandat memerintah dan mengurus tadbir Putrajaya.

TANYA SAMA NAJIB....MENGAPA KAU GOYANG... NANTI JAWAB NAJIB... PUTRAJAYA NAK HILANGGGGGGGG.

4 comments:

  1. Kah kah kah
    Ini kerja olan cerdik, aku tabik. Namun lebai malang PAS masih duduk mengotel, di KElantan umno lebih ke depan, setiap cabang dan tempat stratgik milik umno dengan papan iklan gergasi. Olan PAS masih jadi nujum bila pilihanraya.

    ReplyDelete
  2. Itu bukan pandang ke depan..itu pandang belakang bontot PR..umno kalau xmenipu die meniru..lu paham x?tgk la sbelum ni,da byk da papan tande gergasi dirosak kn oleh penyokong umno..yg konon2 sakit mata..tp skrg umno bt,org lain xsakit mata pulak..

    ReplyDelete
  3. komen2 yang kosong..

    ReplyDelete
  4. Pesal pangkah PKR aje, Pangkah Pas dan Dap takde pun kata pakatan.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...