Friday 18 October 2013

BERITA YANG AMAT MENGEMBIRAKAN PARA PENYOKONG UMNO/BN TELAH PUN SAMPAI!!!! ... BERSEDIA UNTUK KENAIKKAN HARGA BARANG SEMASA PEMBENTANGAN BAJET 2014 OLEH NAJIB RAZAK!!!!

Berita yang dihebohkan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan , Dato' Hasan Malek pasti membawa keceriaan dan kegembiraan yang paling amat kepada para pendokong, penyokong, pengikut dan ahli UMNO yang sekian lama bertungkus lumus berhempas pulas memenangkan UMNO/BN pada PRU 13 lalu.

Pelbagai barang akan di naikkan harganya dengan menggunakan istilah penurunan subsidi pada pembentangan bajet 2014 pada 25hb Oktober ini oleh Perdana Menteri paling di kasihi dan di sanjungi UMNO, Najib Razak.

Jadi tidak sia-sia dan berbaloi para penyokong UMNO beri undi dan sampai menang kepada BN pada PRU 13 lalu.

Satu demi satu hadiah teristimewa di berikan dalam bentuk menaikkan harga barang.

Tahniah para penyokong UMNO/BN .. Kerana kebjikasanaan kamu kalian yang memebrikan undi dan sokongan kepada UMNO/BN pada PRU 13 lalu rakyat dapat nimat harga barang semakin naik.

Bersesuaian dengan makna BN .. Barang Naik .. Bila Naik .. Berapa Naik dan Bagus Naik.

5 comments:

  1. Cai umno tak kisah pun barang naik mereka semuanya kaya raya..

    ReplyDelete
  2. PTPTN kan ado.....kahkah

    ReplyDelete
  3. bodoh bangang punya UMNO

    ReplyDelete
  4. Org UMNO bangang xblh diajar. Patut ke dia perjuangkan kerajaan yg mabuk menaikkan harga brg, naik harga minyak.....tolol UMNO ni.....

    ReplyDelete
  5. JANJI DI TEPATI..................JANJI DI CAPATI....................JANJI DI TAHIIIII

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...