Friday 18 October 2013

RIBUT SATU DUNIA .. SEORANG WANITA BUAT LAPORAN POLIS TUNTUT RM21 BILLION DARI KERAJAAN MALAYSIA!!!!


Semalam di beritakan seorang wanita Melayu berumur dalam lingkugan 31 tahun telah membuat laporan polis di Balai Polis Rahang, Seremban Negeri Sembilan untuk menuntut RM21 billion daripada kerajaan Malaysia.

Ayat laporan polisnya berbunyi begini ....SEBELUM KELAHIRAN SAYA INI, SAYA ADA BACA ALLAH SWT TELAH TULIS "KHAMSIAH" DAPAT KEKAL SETIAP KITARAN LAIN JUGA DUIT 21 BILLION, DUIT CETAKAN, JELMA SEMPURNA BAIK".  SAYA BERHAK UNTUK MENUNTUT APA YANG DITULIS UNTUK KELAHIRAN SAYA INI.  SEPATUTNYA SAYA TERIMA DUIT 21 BILLION ITU SEWAKTU SAYA LAHIR TETAPI SEHINGGA SEKARANG SAYA TIDAK DAPAT DUIT YANG DINYATAKAN ITU. KELAHIRAN INI SAYA LAHIR DI MALAYSIA . OLEH KERANA ITU SAYA MAHU TUNTUT DUIT 21 BILLION DARIPADA KERAJAAN MALAYSIA ATAS HAL INI . SAYA DATANG KE BALAI POLIS BUAT REPOT UNTUK RUJUK PIHAK KERAJAAN MALAYSIA.

Secara peribadi Omak Kau berpendapat wanita yang buat laporan polis ini ada masalah mental dan gangguan emosi.

Tetapi Omak Kau tabik spring melantun kepada anggota polis yang menerima repot tersebut.  Tenang dan tulis apa jua yang ingin di laporkan oleh pengadu.

Membuktikan betapa kita boleh buat sebarang laporan polis di mana-mana Balai Polis tetapi si pengandu perlu bertanggung jawab atas laporan yang dibuatnya.

5 comments:

  1. ni semua salah umno yang tak bagi 21 billion kat minah ni. sepatutnya bagi air, letrik , pinjaman ptptn makan berak semua kena percuma. kita negara bebas yg perlukan pecuma. ini semua duit rakyat.patut duit rakyat dapat kat rakyat balik. semuak ini duit rakyatt! umno salah.
    semuakkk duit rakyattt

    ReplyDelete
  2. Ppuan ni bodoh ke cerdik kalau bodoh dari spises umno la tu.

    ReplyDelete
  3. statement macaimacai haprak pakatan pr bodoh macam pempuan tu..kenyataan langsung xpakai otak ...bangang...

    ReplyDelete
  4. org2 yg mengumpulkan berbillion dgn putarbelit dan rasuah2nya sebagai kroni umno mcm mana nak panggilkan..penyamun penyangak kot

    ReplyDelete
  5. pompun tu nk standby harga barang akn naik kn....hahahahahaha....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...