Monday 14 October 2013

HISHAMUDDIN HUSSEIN KINI SEDAR BAHAWA DIRINYA BUKAN LAGI POPULAR DIKALANGAN AKAR UMBI UMNO!!!!

Dari perutusan terkini Naib Presiden UMNO Hishamuddin Hussein yang kini masih terkial-kial nak mempertahankan jawatannya jelas menunjukkan betapa beliau amat sedar dirinya kini bukanlah calon yang popular dari kalangan akar umbi UMNO.

Cuba nak buat putaran dengan slogan istilah DEMI KEPENTINGAN NEGARA BUKAN MENCARI POPULARITI ..

Dia lupa jika demi kepentingan negara maka sudah pasti dirinya ditolak ketepi sebab jelas setelah diberikan amanah dan mandat menjadi menteri langsung tidak mermbawa apa-apa kesan positih kepada negara dan rakyat.

Nasihat Omak Kau kepada para ahli UMNO yang bakal mengundi minggu depan ..Cuitkan minda gunakan akal logik .. jangan turun mengundi dengan jiwa diselaputi emosi .. sila lakukan transformasi. .. tepuk dada tanya iman.

6 comments:

  1. Padan muka pas pkr dap sokongan kalian kepada puak kristian utk mengunaka kalimah gagal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baginda Nabi s.a.w pun bg guna so padan muka pun pada Baginda Nabi s.a.w jugak ke

      Delete
    2. Takyah la di babitkan dgn Rasulallah sbb baginda tahu apa yg perlu di pertahankan dlm ISLAM dan jgn kita terikut dgn sikap macai umno.

      Delete
    3. Bodoh punya penyokong pr yg nak gadaikan ugama kan terang dan nyata ajenda kristian nak kembangkan dakwah mereka melallui kalimah allah bagi mengelirukan orang melayu yg lemah pegangan islamnya . Yang puak puak melayu islam nak bantu orng kristian tu naper x sayang ke pada bangsa dan agama

      Delete
  2. Yg pr beriya iya sangat nak menyokong puak kristian ni naper ya mesti kena goreng ngan guan babi eng kerana dia yng bangkitkan hal ni semula disember 2012 yahudi kecil yg di dokong piak lgbt pkr dan syiah pas

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...