Monday 14 October 2013

RAKAMAN GAMBAR YANG MEMPAMIRKAN SIKAP MUNAFIK SEORANG BLOGGER PRO UMNO!!!!


Siapa tidak kenal dengan blogger UMNO kaki carut dan fitnah ini ... nama bloggernya Parpukari .. nama sebenar Mohd Salim Iskandar...

Cukup meluat dan menyampah serta anti KJ paling utama .. penyokong dan pengkagum Mahathir nombor wahid .

Pagi petang siang malam tidak kira masa dan waktu .. akan serang KJ dari segala sudut .. semua mengenai KJ tidak betul bagi dirinya.

Seamasa pemilihan Pemuda UMNO 2013 kelmarin dia menjadi blogger utama bagi anak Sanusi Junid Akramsyah Sanusi.

Sebaik saja KJ disitiharkan menang dengan sapu bersih semua undi dan anak Sanusi hanya sekadar dapat telur tembelang dengan pantas dia terus nak himpit KJ.

Gelagat beliau di PWTC mengundang ketawa sinis dari para perwakilan UMNO yang tahu akan sikap beliau terhadap KJ.

Tapi pujian harus juga di berikan kepada KJ .. tidak mahu memberi malu kepada Parpukari beliau sanggup dirinya bersama Parpukari di rakamkan.

Jenis blogger belakang hina depan di puji puja.

15 comments:

  1. layanlaaa budak2 oku

    ReplyDelete
  2. Sebagai pembaca blog, memang orang itu amat dikenali cuma tak pasti apakah orang itu juga diantara peminum air kencing syaitan....? Kalau benar, maka bukan luar biasa jika pemabok akan melakukan fitnah serta caci maki kepada sesiapa saja. Egonya akan bertambah besar bila dia tahu dirinya dilindungi oleh orang yang berkepentingan. Macam papagomo.

    Cuma nak ingatkan pada YB Surenderan, jangan percaya pada tawaran Ketua Polis Negara mengajak beliau menyertai operasi polis yang melibatkan penjenayah bersenjata.

    Ini kerana beliau perlu menandatangani perjanjian indemniti terlebih dahulu untuk berhadapan dengan sebarang risiko ketika operasi itu dijalankan...
    Kita amat khuatir dengan tawaran dan perjanjian itu yang akan memberi peluang penjenayah melepaskan tembakan dari belakang yang akan menembusi kepala beliau.

    Dalam sejarah.... polis pun terlibat dengan jenayah.

    ReplyDelete
  3. kalu cm tu minum teh kt parlimen ngan pm pun kire munafik juge la kn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pssstttt....soalan bodoh ko ni patutnya ko tanyakan kat emak ngan bapakkk ko...

      Delete
  4. Apa lah bodoh dan bangang nye c anon 21.16 ni?dia ni faham ke topik yg dok d bincangkan?kompom dia ni macai bengap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kitab perlembagaan umno ialah LORD REID MADE IN BRITISH/ENGLAND.

      Delete
    2. Perlembagaan negara mmg ditulis oleh jawatankuasa yg diketuai oleh Lord Reid. Dalam j/kuasa itu turut dianggotai oleh seorg hakim muslim dari India. Kita patut berterima kasih padanya yg memastikan dlm perlembagaan itu hak-hak istimewa ugama Islam dan orang Melayu terpelihara. Sekarang dah merdeka dan kita boleh pinda mana klausa dlm perlembagaan yg kita tak setuju dgn syarat diluluskan oleh parlimen. Tak guna melalak ttg perlembagaan tak islamik jika tak berusaha kearah itu dan hanya pandai bermain kata2 politik semata2. Mulakan usaha itu dgn cuba bawa seberapa ramai memeluk Islam. Untuk menarik bukan Islam memeluk Islam perkara utama ialah umat Islam mesti jaga akhlaknya supaya dipandang hormat oleh bukan Islam. Dgn itu saya serukan mari kita saling jaga akhlak dan meninggalkan pertikaian yg merugikan.

      Delete
    3. IKHLAS DARI KU...HUSYEIN LEMPOYANG PERAK....kenapa ada mufti di pecat oleh UMNO pada masa tu??? dan pihak ugama UMNO pakat DIAM BISU, kenapa??? NAMPAK SANGAT SIFAT MUNAFIQ DALAM UMNO DAN DI PIMPIN OLEH ORANG MELAYU YANG MENGAKU ISLAM..???? MASIH TOLAK RUKUN IMAN DAN RUKUN ISLAM OLEH PUAK UMNO...????

      Delete
  5. umno was made by british. kita mesti hapuskan roh kolonial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hapuskan roh kolonial dan hidup kan firaun kecil dap puak lgbt pkr dan syiah pas uuuuu bravo omak kau.... nampak sangat kehancuran bangsa dan ugama kalau kerajaan ditangan pr

      Delete
  6. Di hari kita patut memuji Allah dan banyak bertkbir, bertasbi dan bertahhmid....
    Kita mulakan hari mulia Tasyrik demgam ,aki hamun......
    Istighfarlah semuasahabat ku dalam PR dan musuh ku dalam BN dan sewaktu dengannya. Kita bertakbir bila perkataan Allah dikhaskan kepada Islam - dalam masa sama kita tolah syariat Allah, Al Quran dan Hadith....
    INI LEBIH BESAR MUNAFIQNYA DALAM KEHIDUPAN SEBAGAI ISLAM.
    SELAMAT MENYAMBUT EID ADHA

    ReplyDelete
  7. MAAF EJAAN BANYAK SALAH KERANA TULIS DALAM KEADAAN UPSET TADI.
    Di hari kita patut memuji Allah dan banyak bertakbir, bertasbih dan bertahhmid....
    Kita mulakan hari mulia Tasyrik dengan maki hamun......
    Istighfarlah semua sahabat ku dalam PR dan musuh ku dalam BN dan sewaktu dengannya. Kita bertakbir bila perkataan Allah dikhaskan kepada Islam - dalam masa sama kita tolak syari'at Allah, Al Quran dan Hadith....
    INI LEBIH BESAR MUNAFIQNYA DALAM KEHIDUPAN SEBAGAI ISLAM.
    SELAMAT MENYAMBUT EID ADHA

    ReplyDelete
  8. pahtol kat blkg kairi kena sound sket kat parpu "ini ketentuan" lolz

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah masih wujud konsep bertolak ansur dan bermaafan dalam kalangan ahli UMNO@melayu@Islam....juga dlm PAS pun..

    xperlu la nk diputarbelitkan jadi bentuk hasutan..
    tajuk pun dah macam mengajak menghasut mamat nie jadi munafik...
    kita xtau dier mati mcm mana..

    dan kita mati mcm mana...???

    ReplyDelete
  10. Katakan tidak kepada UMNO. Kami ahli ahli PAS dan PAKATAN RAKYAT tidak akan sama sekali bersetuju jika PAS bergabung dengan UMNO . Biar sekali pun kami mati dan dihidupkan kembali. sesekali tidak. Hindari diri anda dari UMNO.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...