Monday 14 October 2013

LAGI SATU EDISI KERAJAAN DAP/PR PULAU PINANG MENGHABISKAN DUIT RAKYAT!!!!!


Kisah ini besar kemungkinan tidak akan disiarkan oleh RTM,TV3, Astro Awani, Utusan dan Berita Harian.

Kerajaan DAP/PR Pulau Pinang dibawah kepimpinan YAB Lim Guan Eng memberi RM100 kepada setiap pelajar di bawah Skim Pelajar Emas 2013 dengan syarat pelajar tersebut hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum ini.

Ini adalah kali kedua kerajaan DAP/PR Pulau Pinang memberikan sumbangan kepada rakyatnya.

Para pelajar Darjah 1, Darjah 4, Tingkatan 1 dan Tingkatan 4 sesi persekolahan 2013 bakal menerima sumbangan dari Kerajaan Negeri bernilai RM100.

"Kejayaan yang dicapai Pulau Pinang membolehkan Kerajaan Negeri melaksanakan program-program emas (Sumbangan Penghargaan Warga Emas, Program Anak Emas) dan menjadi negeri pertama yang berjaya berbuat demikian.

"Ini adalah dividen anti-rasuah iaitu hasil kejayaan Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat memerangi rasuah,"

"Sebagai Kerajaan Negeri yang berjiwa rakyat kita tetap teruskan pemberian sumbangan dan diharap sumbangan ini dapat membantu ibubapa dalam menguruskan pendidikan anak-anak mereka.

"Setiap penerima boleh mendapatkan cek pembayaran di cawangan-cawangan Maybank berhampiran mengikut surat yang telah dikirimkan kepada mereka," ..kata Lim Guan Eng, Ketua Menteri Pulau Pinang.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...