Saturday 5 October 2013

JELAJAH AKTIVIS PRIHATIN MENDAPAT PERHATIAN SEGERA DARI EXCO KEBAJIKAN NEGERI SELANGOR YB HAJJAH RODZIAH ISMAIL



KLANG 04 OKT : Pejabat EXCO KEBAJIKAN DAN HAL EHWAL WANITA telah meningkatkan program Ziarah Prihatinnya agar lebih ramai orang di kawasan bandar yang padat penduduk ini mendapat pertolongan kebajikan.

Terbaru, Siti Khadijah, 50, yang menghidap penyakit stroke seluruh badan atau disfunctinal brain sejak tiga bulan lalu telah menerima bantuan berupa susu dan lampin pakai buang dari Lembaga Zakat Selangor sewaktu kunjungan kami baru-baru ini.

En Yan Bin Khani suami kepada pesakit menzahirkan rasa bersyukur dan amat berterima kasih kepada keprihatinan Puan Siti Aminah merupakan wakil dari NGO WIRDA dan Kepimpinan yang ditunjukkan oleh wakil Pakatan Rakyat patut dipuji...katanya ketika ditemui oleh omakkau siang tadi.

Hadir bersama wakil wanita Cabang Kapar Puan Norlalia.

Selain itu, inisiatif yang dilakukan adalah untuk mengembirakan penduduk supaya tidak berasa terpinggir.

Exco Kebajikan dan Hal Ehwal wanita juga mengulas “Kita akan cuba membantu, jika mereka memerlukan bantuan secara berterusan, kita akan merujuk kepada Jabatan kebajikan Masyarakat dan Lembaga Zakat Selangor untuk meringankan beban mereka".



DARI RAKYAT KITA DATANG KEPADA RAKYAT KITA MENYUMBANG. BUAT PARA AKTIVIS YANG TELIBAT...TAHNIAH TAK TERHINGGA DARI OMAK KAU!!!





4 comments:

  1. kerajaan umno/bn dah lama dah buat kebaikan pada sesiapa x kira bangsa atau agama atau parti apa pun...xpayah nak menunjuknunjuk yg puak pakatan yg paling hebat.... keperihatan ada makna tu...

    ReplyDelete
  2. Yg membezakan BN dan PR ialah lambang pd bag atau barang. PR xda lambang pd bag atau barang jika wang yg digunakan hasil dr wang rakyat atau wang sumbangan. BN muka xmalu sbb xkira wang negara/ri semua letak cap kati expired.

    ReplyDelete
  3. Orang yang paling pelik kat didunia ni ialah bangsa melayu walapun dah ditipu berkali2 oleh parti keling kutty mereka langsung tak kisah..

    ReplyDelete
  4. teruskan usaha membantu rakyat yang kesusahan. gunakan platform PR lagi baik berbanding be end. cukup2 lah dengan penyamun bn yg wat keja pasal nak kaya raya. sapa yang tatau lagi boleh la masuk hutan bertapa 12 purnama ha3...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...