Saturday 5 October 2013

SIAPA KATA BAYAR RM1.6 JUTA UNTUK KUMPULAN K-POP OLEH KEMENTERIAN BELIA DAN SUKAN SEMPENA HARI BELIA SEDUNIA ADALAH MEMBAZIR?????


Walaupun riuh rendag gegak gempita macam nak runtuh langit rakyat naik angin sebab Kementerian Belia Dan Sukan membelanjakan RM1.6 juta semata-mata nak bawa masuk kumpulan k-pop dari Korea Selatan sebagai daya tarikan untuk kaum belia dan muda hadir dalam suatu program Hari Belia Sedunia di Putrajaya tahun lepas, namun dengan secara tiba-tiba heboh pula seorang anak penyanyi lama Ibnor Riza yang cukup popular dengan  lagu Mimpi Tak Sudah akhirnya mimpi beliau terjawab apabila anak gadisnya Putri Norizah dipilih sebagai wakil K-Pop Malaysia ke Korea Selatan.

Jadi janganlah ada sesiapa nak mempertikaikan kebijaksanaan Kerajaan UMNO/BN 1M'sia dalam mengundang kumpulan K-Pop sampai sanggup bayar RM1.6 juta.

4 comments:

  1. Setahu saya anak Ibnu Reza, Putri Norizah selalu mewakili Brunei dalam apa jua even international. Bukan Malaysia. Saya juga pernah berhubung dengan Putri Norizah yang mana tinggal di Brunei melalui mesej. Kalau tengok di YouTube, kebanyakannya ia mewakili Brunei bukan Malaysia. Sehinggakan lagu hari lahir Tuanku Sultan Brunei dinyanyikan olehnya.

    http://www.youtube.com/watch?v=PxfzPkbJqfg

    Macamana boleh jadi dia wakili Malaysia? Something fishy happen here. Everything boleh in Malaysia Bolehland.

    ReplyDelete
  2. http://www.youtube.com/watch?v=Ls78s4iJBcU

    She said she is half Malaysian half Brunei. Mungkin dah takde full Malaysian yang layak kot. Tu yang ambik dia.

    ReplyDelete
  3. itu dah kira kejayaan besar lah tuuu.........kira macam amal jariah dari pemimpin amno dan "pahala"nya boleh diwarisi setelah mereka meninggal dunia nanti. heh heh. Tak caya cer tanya ulamak muda amno.

    ReplyDelete
  4. Macam3 giler kementerian tu yer

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...