Friday 4 October 2013

MUTIARA KATA PARA PEMIMPIN UMNO/BN PASCA PRU 13!!!!!


Inilah antara mutiara kata para pemimpin UMNO/BN setelah diberikan mandat pada PRU 13 lalu untuk memerintah negara walaupun dengan kekurangan lebih kecil kerusi Parlimen dari PRU 12.

Adaakah dia ingat rakyat ini bodoh atau mereka sendiri yang bodoh sepertimana yang diperkatakan sendiri oleh mantan Presiden UMNO selama 22 tahun, Tun Dr Mahathir Mohamad yang para pemimpin UMNO kini adalah tergolong dari mereka yang bodoh dan mau agar ahli dan penikutnya lebih bodoh dari mereka.

Yang pasti bak kata isteri Mat Yo ... RAKYAT BUKAN BODOH ...RAKYAT BUKAN BODOH ... RAKYAT BUKAN BODOH.

4 comments:

  1. Itu komen standard pencacai bukan nyer menteri.tapi mungkin standard nyer sama ler tu.

    ReplyDelete
  2. Siapa kata rakyat Malaysia tak BODOH?

    Rakyat Malaysia memang BODOH.

    Kalau tak BODOH, kenapa undi BN jadi kerajaan?

    Padan Muka!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cis berani kau kata rakyat Malaysia bodoh!! Sedap mulut kau. Bukan bodoh. Orang bodoh boleh diajar. Yang sebenarnya bebal dan bengap. Oh ye orang bebal dan bengap mana kenal orang cerdik. Sebab itu sokong spesis yang sama. Ingat rakyat Malaysia tidak bodoh. Mereka hanya bebal dan bengap.

      Delete
  3. padan muka bini mat yo

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...