Tuesday 15 October 2013

RAKAMAN GAMBAR SEMPENA HARI RAYA AIDIL ADHA 1434H YANG BOLEH BUAT PEMUDA UMNO,PERKASA DAN JATI NAIK DARAH DAN BERASAP KEPALA!!!!


Rakaman beberapa keping gambar Ahli Parlimen Batu, YB Tian Chua sempena Menyambut Hari raya Aidil Adha 1434H disekitar kawasan Parlimen Batu ... seperti di Jalan Datuk Senu 22 Sentul, KL,  Surau At Taqwa Sentul Utama,  Surau Taman Sri Murni,  Kampong Selayang Lamo  dan  PPR Taman Intan Baiduri.

Kalau juak-juak Pemuda UMNO, Perkasa dan JATI serta Pekida yang terkenal seantaro dunia sebagai pengikut bersifat bengis tak kena dengan tempat ini nampak ni... Omak Kau rasa mereka akan naik minyak dan masuk angin satu badan . Entah apalah yang lebelan dan maki hamun yang bakal di terima YB Tian Chua nanti dari mereka... Silap-silap hari bulan akan ada NGO-NGO berdarah dan berjiwa UMNO pekat akan ke Balai Polis untuk buat laporan polis.

Sebab itu bukan sedikit warga Parlimen Batu berbangsa Melayu/Islam yang memberikan sokongan padu kepada beliau semasa PRU 13 lalu.

13 comments:

  1. Inilah yg kita mahukan diMalaysia tanah air kita..Pakatan Rakyat yg mampu utk membawakan rakyat hidup dgn harmoni mesra antaranya....penyamun2 umno dgn hulubalang samsengnya perkasa, jati dan pekida mampu utk menyusahkan dan regangkan antara kaum2 dinegara kita..

    ReplyDelete
  2. umnoo.jati, perkasa nii memang celakaaa..aku memang meluat laaa dengarr 3 nama niiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kau bahagia dgr nama Dap; Mca atau Gerakan dan bertambah bahagia lagi kalau dapat VSOP, XO atau whiskey. Lagilah bahagia kalau ada toto; magnum dan ditambah pulak dgn jalang2 GRO dari China. Perjuangan memertabatkan Islam dan Melayu mmglah kau benci sgt nak dengar.

      Delete
    2. 1628...cer citer sape bg lesen magnum,toto dan kuda.citer lg sape yg sapu cukai aper kebenda nyer tu xo vsop.cer ko sebut kata keramat parti melayu umno.dimana laungan keramat hidup Islam.ader ker?agak agak ko saper yg jaga pusat hiburan?kih.kih.kih.kih.ko nie terlebih jerit "hidup melayu".

      Delete
    3. Kalau dah pakat dgn Dap dan Pkr masih ada ruang ke utk dimansuhkan segala lesen arak, judi dan pusat-pusat hiburan. Bertambah banyak adalah.

      Delete
  3. Lepasni kena bawak pi court, sambutan hari raya hanya untuk muslim! Koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal bodoh jya kau ni aisha polak kesitu perginya sama lah kau ngan bloger omak kau tahaf kebodohanya

      Delete
    2. Nama aja aisha tapi bodohnya melampau-lampau. Puak kapir pun taknak kita yg berlebih2.

      Delete
    3. Kalau org bukan islam dibenarkan menggunakan kalimah allah baik bg je pakai masjid sekali

      Delete
    4. Ada sekali berlaku sebelah Joho ka apa dia orang bagi penganut ugama sembah berala pakai macam surau gitu untok semayang cara depa la, tak lama tu bangunan tu disamaratakan dengan tanah kira lupus, kalau buat gitu di mesjid mana pulak orang islam nak pi semayang mengkalu habeh mesjid disamaratakan dengan tanah,
      kalu tadak arah tempat orang nak sembah tok pekong kat padang bola semasa tiada acara lain kat situ boleh la sebab tempat tu memang asal telah rata.

      Delete
  4. Tian Chua tu kalau betul jujur tak payah potong kepala lembu, potong ahe tutup kepala bawahnya.

    ReplyDelete
  5. Tian Chua jadi tukang kacau je, apa sangat. Itu Azees keling alias Azees Tabong Aji lagi haibat buat qurban dengan penyertaan non mosleem lagi, huh power bro

    ReplyDelete
  6. Mat mongol pun tak pernah buat macam ni nama je islam..tp jahil mcm jahiliah..
    Budak sekolah tanya jenis najiz pun xtau nak jawab..kohkohkohkohkohkoh

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...