Tuesday 18 March 2014

ANAK-ANAK MURID RAJA BOMOH SEDUNIA NUJUM VIP IKLANKAN PERKHIDMATAN MEREKA DI MEDIA WALAUPUN JAKIM DAH KELUARKAN KEPUTUSAN SEJAK TAHUN 2004 YANG CARA PERUBATAN MAHAGURUNYA ADALAH KHURAFAT,SYIRIK DAN TIPU!!!!



Lagi di kecam sebagai perbuatan yang menyalahi agama Islam, khurafat, syirik, tahyul dan menipu oleh para ulama lagi kencang dan garang yang ada kaitan dengan Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP membuat iklan memberitahu tentang kegiatan mereka.

Ahad lalu suatu iklan telah dipaparkan di media mengenai Pusat Rawatan Bomoh 1Malaysia kononya oleh anak-anak murid tertua Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP Ibrahim Mat Zin.

Diberitahu sangat bangga mendapat guru yang hebat.

Dari gambar beberapa individu yang ditempelkan nampaknya ritual meneropong menggunakan buluh amat jelas di pamirkan.

Sedangkan sejak tahun 2004 lagi pihak JAKIM telah mengistiharkan cara perbutan yang diamal dan dipraktikkan oleh Ibrahim Mat Zin adalah bercanggah dan salah dari segi hukum Islam dan ianya haram kerana ada unsur-unsur syirik, khurafat dan penipuan.

32 comments:

  1. Kalau dah umno berada di belakang mana-mana pertubuhan sembah lembu macam zaman nabi musa a.s. dulu pun tak kan kena apa-apa tindakan. Tapi kalau pihak selain dari umno dan BN nak gunakan Stadium Bukit Jalil pun tak dibenarkan. Apa saja yang mendapat restu umno konsert (bunuh diri ) dengan dadah, arak dan segala macam gejala sosial pun tetap diberikan kebenaran. Perkataan yang senang untuk difahami bagi menilai macai umno ialah SEGALA YANG MENYESATKAN AMAT DIGEMARI DAN AKAN DISOKONG OLEH MACAI UMNO.

    ReplyDelete
  2. Tak lama lagi ader ler yg nk kena panampor buaya ni yeop....

    ReplyDelete
  3. Mereka2 yg dipertanggungjawab dan diamanahkan menjaga hukum agama siap lah nanti. Didunia semua boleh lepas. Akirat macamana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haitttt!!!kao x tau ker xder umngok habis la islam kat malaysia.nanti x ley azan tau.quran pon kena sorok2 ajar dan baca.lembu x ley jual.pasal babi je yg diiktiraf utk dijual.hanya geng umngok bley beli pasal ada kad umngok n diternak kat kondo secara ghaib.antar pakai karpet.keh keh keh

      Delete
  4. Heheh...teringat cerita nujum pak belalang...jadi nujum diraja lps dpt jwb soalan raja masai...mmg hebat allahyarham p.ramlee....

    ReplyDelete
  5. Dunia akhir zaman..org yg munafik di agung agungkan .. Org yg jujur dan ikhlas di anak tirikan..

    ReplyDelete
  6. Nasib baik ada kisah bomoh ni. kalau tak mendung , lesu hambar . tak tau apa nak tulis pasal prk kajang. dah la dgn wan azizahnya yg slow berkempen. Tak bergerak.
    Blogger yg condong ke Azmin , langsung tak dijemput.
    tu pasal berita tarak.

    Ujang bagong pun tersadai kat rumah. Takde org lawat.

    Impak sgt slow . Berbeza kalau Anuwar pemimpin zuhud kita bertanding. Kalaulah dia tak mendera kotenya dgn menjubo..tentu meriah prk kajang.

    lompat kijang!

    hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuya tuya tuya.... Tak sudah2 cerita peliwat jubor tuya diulang cerita.

      Delete
    2. meliwat iaitu berjubo atau memasukkan kote ke dalam dubur lelaki lain berdosa. Nabi Muhammad tak mnegaku umat.

      mana bleh abissss citer ni wooo

      tong! toing!

      Delete
    3. kenapo kau masukkan kote kau ke jubo lembu tak baik tau awwwwww

      Delete
    4. 16.32, setuju dengan anda ...malah Nabi juga tidak akan mengaku umat pada lelaki yang meliwat wanita walaupun wanita itu wanita mongol

      Delete
  7. "Ha ha ha ha...... Aku kaya.... Aku Kaya... Aku kaya " kata bomoh khurafat itu kepada anak2 buahnya yang sedang berdiri sambil mengipas batu jembalanya. Lalu berseru lagi bomoh khurafat umpama suara badak Kuban menjerit, "engko misekin..... Engko misekin.... Engko misekin. Adapun panglima muda kj hanya terkulat2 sambil menyeru bala tenteranya masuk ke dalam gua di alam ghaib berukuran 7 x 5 kaki.

    Begitulah ceriteranya yang dibawa oleh orang tua2 siempunya ceritera.

    ReplyDelete
  8. Masaalah dalaman kempen PKR ini terluah dalam satu mesyuarat dalaman PKR di mana MB Selangor, Tan Sri Khalid telah meluahkan rasa kecewanya dengan arah tuju kempen.

    Jentera PKR dikatakan tidak memuaskan hatinya terutama dalam kawasan pengundi Melayu. Mana tidak, PKR hanya tahu main provokasi dalam ceramah dan kini ada rancangan nak buat flashmob pula.

    Jentera Azmin disebut sebagai lebih menumpukan kepada kempen pemilihan parti dari berkempen. Mereka enggan bekerjasama dengan kumpulan Khalid yang banyak terdiri dari kumpulan SAMM pimpinan Chegu Bard yang kalah pada Sam ketot dan dibiayai ooleh kerajaan negeri.

    Azmin dan Sam Ketot tahu Khalid kedekut dengan semua orang tapi tidak pada Chegu Bard dan SAMM.




    Azmin menguasai BGU PKR dan unit ini tidak memaklumkan kepada Khalid akan perkembangan kempen dan strategi yang perlu dibuat. BGU dilihat mahu.meminggirkan Khalid.

    SMS ada dihantar oleh jentera BGU kepada PDM Azmin yang menggunakan kepala tajuk SINGKIR KHALID SEMUA SELESAI.

    Rata-rata jentera PKR terlalu over confident hingga percaya majoriti akan naik dari 6 ribu ke 10 ribu. Mereka rasa dengan ceramah sudah cukup dan angkut untuk tidak akui kempen PKR lemah tanpa sokongan PAS.

    Pada hal, penerimaan orang ramai masih belum terbuka dan kehadiran program PKR banyak diimport dari luar. Culaan PKR semasa setakat beberapa hari lepas meletakkan PKR bawah 50% bagi undi Melayu dan mungkin culaan sebenar lebih rendah tapi mereka tak boleh kesan.

    Undi cina dalam 70% dan ini menurun kerana pada PRU lepas undi Cina 82%. Inilah disebalik Lim Kit Siang bersuara mahu pastikan dapat 90% undi cina untuk BN hilang deposit.

    Mereka risau akan kekuatan kedibiliti dan integriti Chew Mei Fun diperakui. Dirisaukan orang cina kan menangkan Chew Mei FUn supaya ada cina dalam pembangkang sebagai "check and balance:.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. apa cina mau..

      Delete
    2. Kita PKR tetap akan undi calon kitar semula wan jijah.!

      Delete
    3. lebih baik dari calon jamban UMNo atau BN

      Delete
    4. aku umno. aku undi cina kafir

      Delete
    5. 16.34.....Kita UMNO tetap akan undi calon mca mei binti fen.

      Delete
  9. Zahid hamidi tak ngaku kenal Mahaguru ni..
    kah..kah..kah...
    Siap boleh sebut 'Mahaguru ni GILA"
    KAH..KAH..KAH..

    Bagi penampar buaya sekali Mahaguru kat si Zahid ni...CELUPAR sangat mulutnye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni msti anak buah tok moh dunia..

      Delete
    2. masa susah mintak tolon kawan. bila dah senang lupe kawan.....:)

      Delete
    3. “….Dan janganlah kamu (wahai orang-orang yang menjadi saksi) menyembunyikan perkara yang dipersaksikan itu. dan sesiapa yang menyembunyikannya, maka sesungguhnya ia adalah orang yang berdosa hatinya. Dan (ingatlah), Allah sentiasa Mengetahui akan apa yang kamu kerjakan". (Surah Al-Baqarah, Ayat 283)
      "…. Sesungguhnya Allah tidak memberi hidayah petunjuk kepada orang yang melampaui batas, lagi pendusta". (Surah Ghaffir, Ayat 28)


      Wahai Fatul Bari dan Harun, mana hadis dan ayat yang membenarkan menipu....tidak ada dalam islam istilah white lies...Kami nak dengar fatwa kau dalam bab menipu

      Delete
  10. Meliwat jubo tuya Tuhan mengaku umat ke.

    kahkahkah

    ReplyDelete
  11. pemimpin UMNO suka menyesatkan rakyatnya...macam mana ni Fatol Bari bila nak ubah UMNO atau turut sokong ...kihkihkih....masuk UMNO jadi UMNo la sori la Fatol kamu tak ada apa2 melainkan retorik nak ubah orang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan ka Jamil Khir Baharom dah kata tak apa kalau pakai bomoh.
      Ini kan lagi bomoh yg terpampang 1Malaysia kat dada dia.
      Fathul Bari kena konsisten dengan Ustaz pitih lain dalam UMNO.
      Tak gitu ??

      Delete
  12. Tutup je lah Klinik 1Malaysia.
    Bagi Klinik tu pd anak murid Braheim Zin jd kan tempat pusat rawatan.

    ReplyDelete
  13. Pihak Berkuasa kata nak ambil tindakan undang undang
    Dulu Kerajaan Langit boleh pulak pihak berkuasa rempuh dan runtuh kan semua replica Tangkap Abuyah Ashaari pun tak tunggu lama Ini Raja Bomoh byk rahsia Kalau bongkar habis UMNO

    ReplyDelete
  14. BN = Bomoh Negara

    ReplyDelete
  15. Orang UMNO memang kaki bomoh. Datok Mazlan Idris saja dah contoh paling baik.
    Ibrahim Mat Zin ni kebal. Ni jenis manusia yg sesat & menyesatkan. Jakim tak berani tangkap. Ramai orang besar UMNO backing dia.
    Pasal tu dia melenting macam berok kepanasan bila Khairy Jamaluddin hentam dia. Pasal yg dia tahu selama ini orang UMNO akan bela Tok Bomoh sesat ni habis habisan. Jakim tanggunglah dosa pasal biar si tua setan ini menyesatkan orang ramai.


    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...