Monday 17 March 2014

KISAH ASKAR AMERIKA SYARIKAT BERADA DI IPOH DAN KOTA BHARU YANG DIHEBOHKAN DI ALAM MAYA AKHIRNYA TERJAWAB !!!!!


Siang tadi heboh dilaman sosial sama ada Facebook maupun Twitter dan Whatsapp betapa askar Marines Amerika Syarikat sudah berada di negara kita di Ipoh dan Kota Bharu kononnya berkaitan dengan kehilangan pesawat MH370.

Dari awal lagi apabila kisah ini mulai merebak dan bertambah rancak Omak Kau merasakan ada sesuatu yang tidak kena dengan hebahan bergambar ini.

Jangkaan dan ramalan Omak Kau tepat kerana gambar tersebut ialah rakaman gambar mengenai suatu Latihan Bersama antara Pasukan Gerakan Khas PDRM bersama Tentera Marin dan Laut Amerika Syarikat pada tahun 2012.

Gambar itu diceduk dari rakaman gambar yang mempunyai watermark PDRM tapi dikaburkan.

Untuk tujuan apa para penggiat laman sosial melakukannya tidaklah diketahui dengan tepat tetapi yang pasti ianya mampu mengundang rasa gelisah dan tidak tenteram dikalangan rakyat.

HENTIKAN KERJA-KERJA YANG MAMPU MENGUGAT KETENTERAMAN DAN KESELAMATAN AWAM.


Latihan Pasukan Gerakan Khas (PGK) bersama US Army dan US Navy.

Latihan ini dijalankan bersama 'C' Company 1 Batalion 1 Special Forces Group yang berpengkalan di Pulau Okinawa Jepun dan beribu pejabat di Hawaii.

Gandingan latihan bersama Pasukan Gerakan Khas (Unit Tindakan Khas) telah bermula sejak tahun 1996 sehingga kini. Latihan dijalankan 1 atau 2 kali setahun dengan US Army dan kadang kala terdapat juga latihan dengan US Navy dalam bidang penyelam tempur.

Bertempat di Lapangan Terbang Unit Udara Ipoh, latihan yang berlangsung pada hari ini adalah bersama tentera US Army bermula pada 16 Januari dengan acara penerjunan persahabatan dan berakhir pada 17 Februari 2012.

Kumpulan US Army ni diketuai oleh Major Stephen Taylor. Terdapat 40 operatif US dan 38 operatif PGK dalam latihan ini, manakala kumpulan sniper pula telah menjalankan latihan di LISRAM Pulau Langkawi selama dua minggu.

Perkara-perkara yang didedahkan dalam latihan ini adalah:-
   
1) Kemahiran medan/teknik menembak
   
2) Kemahiran merancang dan mengendali serbuan bangunan
   
3) Kemahiran 'perubatan tempur' (Combat causality care)
   
4) Kemahiran letupan

5) Pertempuran dikawasan bandar (fighting in built up area-(FIBUA)
   
6) Perancangan operasi
   
7) Latihan Sniper

Setela latihan tamat, Pasukan Gerakan Khas (UTK) akan mengajar kemahiran pengiring rapat kepada pihak 'C' Company 1 Battalion, 1 Special Forces Group selama 3 hari (reciprocal training). Semasa latihan peringkat akhir seramai 4 Pegawai FBI dari Los Angeles Field Office akan menjalankan latihan 'evidence collection'.

Sebagai penghormatan, pada 15 Februari 2012, YDH Dato' Wira Salleh bin Mat Rashid, Pengarah Jabatan KDN/KA dan YDH Dato' Azizan bin Abd Aziz, Komander 69 Komando telah menerima anugerah Sayap Penerjunan Tentera US Kehormat yang telah berlangsung di Unit Udara Polis Ipoh, Perak.

65 comments:

  1. PENCACAI PKR MEMANG KUAT KELENTONG.

    MACAM SI KETUA DIA LA.

    SI KETUA ANUGERAH KAKI KELENTONG.

    SATU BANGLADESH TAHU ANWAR TIPU KES 40000 BANGLADESH UNDI.

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kat Surat kabar hongkong ada gambar najib dan prkataan penipoo. Sapa kaki tipoo sebenarnya ni?

      Delete
    2. DAILYMAIL UK DAH LAPOR DAH MH370 HILANG SEBAB KES LIWAT.

      MALU OOO.... SATU DUNIA BACA MH370 HILANG SEBAB KES LIWAT.

      KAH KAH KAH

      Delete
    3. 2237.... Tunggu maliesia jadi banglasia baru ko nak sedar kot.

      Delete
    4. 2314...lu tak kesahkn klu malaysia jadi chinasia kan...lu rasa lu knl mana cina malaysia dgn china malaysia...lu cuma kenal china doll je kan...lu tk kisahkn sbb lu setaraf RBA je cai...

      Delete
    5. 2322....no no no. Lu silap. Sebab tu gua tak undi cina kapir kat kajang. Gua undi melayu. Gua tak undi cina atau keturunan cina doll. Gua tak mau maliesis tukar jadi cinasia. Sbb tu gua tegaskan gua undi melayu kat kajang.

      Delete
    6. Mknanya pru baru ni lu tk turun lh ya...hahaha tkpa cai dlm pr tkda istilah munafik...

      Delete
    7. Eh macai kata anuwar ejen yahudi..asal daily mail buat citer ikut skrip mahataik ek????? Ke najib bodoh aka penipu bayar reporter daily mail....alaaa macam masa maha taik nak jumpa bush kan kena bayar jota jota.... kah kah kah

      Delete
  2. TERKINI SATU DUNIA TAHU ANWAR BERAHIM PELIWAT - KAKAI LIWAT BILA MAJALAH UK PUBLISHKAN KISAH LIWAT.. KENA PENJARA..

    Alhamdulillah...Padan Muka..Anwar Berahim... Tuuu Laaa Jahat Sangat.. Hati Busuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa jahat sangat liwat tuya tu ye? Sampai lumat dibuatnya

      Delete
    2. Apa kaitan kapal selam dgn tuala di hotel port dickson serta hubungannya dengan negara monggol. Di mana letaknya kata sendi liwat?

      Delete
    3. DAILYMAIL UK DAH LAPOR DAH MH370 HILANG SEBAB KES LIWAT.

      MALU OOO.... SATU DUNIA BACA MH370 HILANG SEBAB KES LIWAT.

      KAH KAH KAH

      Delete
    4. Sapa la liwat tuya tu kan... Dah check kat mongol ke blom?

      Delete
    5. Bala ni sbb tuya kena liwat

      Delete
    6. Tuhan turunkan bala bila bini guna jet kejaan ikut suka dia. Tu bukan jet amngook

      Delete
    7. Cai 2317...mana lu tahu tuya kena liwat...tuya bgtau lu masa dia idup lg ke..atau lu ada sblh tuya masa dia diliwat...atau tuya dtg dlm hidup lu slps dia mati...atau tuya ckp dgn bala...atau bala skodeng tuya...knp bala tk blackmail najib klu dia ada bukti sahih...atau lu nk ckp keling tu trlalu patriotik kpd negara...knp dia report anwar dn bkn pada dap trutama karpal yg blh brckp di parlimen sama sprti dia tuduh anwar pngamal homoseksual...

      Delete
    8. macam mana depa tau DSAI tu peliwat?samada depa nampak ataupun depa pernah di liwat.dan sepatut nya kes nie dibicara di mahkamah maner yea.kesian pada cai yg jahil agama.maka nanti bertambah ler anak luar nikah kerana wali pernikahan tidak sah.dan cai pun akan didakwa di akhirat kerana teguran terpilih.nampak sangat kejahilan nya.apa nak buat dah itu kehebatan cai merangkap pencacai sedonia.bab nie jgn buat tuduhan sebarangan.buruk padah nyer.sama ada altantuya atau DSAI diliwat ataupun meliwat.ingat juga hukum bila komen.jgn menzalimi diri sendiri.

      Delete
    9. Apa punya soalan daa...

      Delete
    10. dalam otak macai bn 99 peratus hanya ada 1) liwat 2)seks 3)lgbt 4)vcd lucah 1 peratus lagi syukur bn,sekian.
      ~doctor bn

      Delete
  3. Anom 22:37, lps ni shift sape? Hari ni ambik brapa jam upah? Huhu

    ReplyDelete
  4. Diakui penyokong PR terdiri daripada orang-orang yang hebat berintelek tinggi. Namun amatlah tidak adil mengaitkan PR kerana pilot nya menyokong pkr, siapa boleh halang seseorang nak sokong siapa. Jika BN mengambil kerja staff MAS, imigresen dan polis mengikut kepandaian sudah pasti pintu masuk negara tidak begitu mudah dibolos menggunakan passport curi. Lihat saja yang menyusun troli dan cuci jamban juga rakyat asing di mana rakyat kita? Sekarang kita boleh agak yang tiada tindakan akan diambil ke atas PA yang cuai itu. Sop bn pa mereka kebal.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedepan...amerika dn britain juga di ceroboh...lu prgi emigresen tnya dulu baru buat komen...sbb nmpk sngt yg dlm pr lbh bnyk bangang...lu ingt setiap negara akan mnyimpan data setiap pnduduk didunia ni...minah kedepan..klu lu tk prnh masuk usa lu ingt nama lu ada dlm data imigresen.
      Berapa trillion nama org dlm dunia ni yg interpol smpn data diaorg ni...jgn brckp tntng keburukn negara dgn meletkkn cerita iq sbgi inti kpd komen lu sdgkn lu sndiri mmbogelkn kebodohan lu...minah aku rasa lu mnkin ada degree tp bila interview lu kantoi sbb..ada org yg bijak dgn apa yg dia hafal semasa study...ttp bila di dunia luar dari akedemik dia hancus sbb dia bkn seorg yg bijak atau kritis..100k yg ambik bisnes study ttp berapa org yg brjaya buka bisnes???

      Delete
    2. Tak tahulah berapa. Yang pasti I lebih pandai dari U :)

      Delete
    3. tp us dan britain pendatang indon dna bangla tak lepas. tak mcm msia tiap tiap bulan hantar balik dan tiap tiap minggu buat serbuan. lu lg bagang . sistem boleh pecahkan ikut negara lah. negara mana yg bnyk hilang paspot dan rakyat mana yg lebih rasa senang guna paspot negara lain. MH370 rakyat mana yg guna paspot negara lain? Alasan paspot tersbt tulen sdgkan paspot tersbt telah di lapur hilang. Bila di lapur hilang tentu kena repot dan masuk dlm rekod. Nbr siri paspot ada masukkan lah dlm komputer interpol . Tp kita tak guna sistem rekod interpol.

      Delete
    4. Tp mexican bnyk yg lps...pndtng dari amerika selatan bnyk yg lps cai...tp ialah negara sndiri lbh bngsat kn...cai itu mmng pasport tulen cai...lu kena tnya polis atau imigresen siam samada report mereka setakat dlm laci je cai..sbb camana pasport hilang di siam ttp diaorg blh keluar dari siam...? Lu ingt kt airport tu flight lu mlm tp pagi lu dh kena check in sbb imigresen nk check secara detail.. hahaha lu cerita nk pecah bagai.. lu ingt yg kt airport tu sehari 4-5 org je... tp ialah cai yg bangsat tu negara kita kn...knp sblm jd mh370 ni tk prnh nmpk komen lu tntng interpol dan pecah bagai... lu msti spy leman kn hahaha

      Delete
    5. cai 00:12
      dlm tak sedar lu yg bangsat krn membangsatkan negara Lu sama kan mexico dlm hal ini Adapun yg lepas mexico ialah penjenayah terutama penyeludup dadah. KLIA pun ramai yg masuk dgn dadah Ada yg di tangkap tp ada yg lepas Sbb tu lah di Bkt Jalil smp mati krn dadah.

      Lu mmg tak ada paspot. Lu tahu tak bila paspot hilang indv tersbt akan buat yg baru Secara automatik paspot yg lama dibatal Jd tak ada masalah kalau siam tak ambil tindakan. Jd mcmana paspot dikatakan tulen sdgkan pemilik sebenar tak naik pesawat. Apakah pemilik mempunyai kembar serupa?

      Adakah indv yg salahguna paspot tersbt mengunakan paspot yg sama dr negara asal hingga ke siam dan masuk ke Msia? Tp kenapa pesawat lain tak hilang dan apa tujuan indv tersbt guna paspat org jika sebelum ini dia guna paspot sendiri tak ada masalah. Jd kalau dia guna paspot tersbt dan masuk negara org dan keluar negara org betul lah paspot tersbt tulen dan milik dia Kebetulan nama dan butir butir pribadi yg sama .

      Kita punya airport tak sesibuk LA dan Saudi. Satu pesawat ada anggaran.240 org. Pax masuk awal tak mcm ketibaan yg sekali serentak. Kalau 240 dan 90 rakyat kita Cuma 150 yg kena perlu diperiksa Kalau paling busuk 3 kaunter cuma kena periksa 50 org Jgn lah guna hujah jumlah pax kat airport Kalau betul tambah lah kaunter tp yg selalu bukak kaunter tambah ialah pax yg tiba .

      tak heran lah bn umno buat taklimat tertutup.

      Delete
    6. Banyaknya Anonymous. Kalian Anonymous ni manusia ka robots?



      MH370 Bolts 17March 2014 12:49

      Delete
  5. Dasar macai umno murahan, time sihat ni ok la korang...tiba masa nanti...selamat bersoal jawab dlm kubur sblm dibangkitkan semula, kawan2 4 org yg macai puja2 sgt tu apa cerita kt 6 kaki bawah???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai lu dpt excuse dr disoal sbb lu ahli pr ke...lu mati nti kena bawa sekali surat pngesahan atau kad keahlian ke...

      Delete
  6. Perkara-perkara yang didedahkan dalam latihan ini adalah:-
    Sebenarnya ada lapan perkara iaitu :

    8. Pengunaan C4 untuk apa sebab sekalipun dan dalam keadaan apa pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya ada 9 subjek cai...tp kpn dan panglima tntera tak benarkn...

      9. Pengunaan KY dan Kondom utk pasukan keselamatan serta pemimpin negara...

      Negara amerika mmbenarkn lgbt dlm angkatan keselamatan mereka...bila sebut lgbt tiba2 teringqtkn program yg pr anjurkn brsama ambiga...skrg ni pula comangay...tk nmpk komen cai pr dlm blog pro pr...setuju le tu

      Delete
  7. Marilah kita menyokong pemimpin agung kita iaitu najib abdullah...beliau adalah pemimpin yg jujur dan amanah...beliau juga merupakan insan yg harus kita contohi kerana mengamalkan islam yg syumul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin...semoga negara lbh maju dan aman dibwh kepimpinan ds najib razak...

      Delete
    2. Phuiihh najib pemimpin bangang.xde otak pun bleh jd pm.lg2 bini dia rosmah tetek gajah.x ada gaya muslimah langsung.kepala buto dgn politik umno dan bn..phuiiihh

      Delete
    3. Hehe..betullah tu...jibby pemimpin mulia tapi dimata dan hati umngok jela...dimata aku dia hanyalah lelaki botak berbibir merah.....hahaha...

      Delete
    4. lebih baik rosmah la dari nek jah penipu alkelentungki. tak kenal pilot. nual aljuburi kata kenal semasa diparlimen.
      jam omega entah sape simpan. bolih percaya ke dengan nek jah ni. menipu memanjang.....

      Delete
  8. pencacai umngok handal bersilat jer kalau di bandingkan dng juruterbang pesawat yg hilang . Yg bersilat pun boroi boroi .

    ReplyDelete
  9. hahaha najib ke...? aku rasa x sokong najib koot.... orng yg buta agama dan sejarh jew akan sokong puak2 mcm bn ni... siapa pnggl tok moh tuh dtng KLIA sampai malukan nama malaysia...? kenapa x pngll ahli ulama bn sendiri ( ada ke alhi ulamak dlm bn...? errkkkk) kenapa x percya dengan agama sendri smpai pakai bomoh bagai....siapa g meluluskan konsert hram jadah smpai ada yg mati...? kenapa x mengharamkannya saja... kata menegakkan umah dan tunggak islam... x kan konsert tuh pon di luluskan... bila dh ada yg mati sebuk tundng jari kat orng lain plak... enth apa2 la orang2 najib ni pikir kan... klo nk ckp tuh guna otak sikit... bukan main serbu jewk .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sapa yg pnggil bomoh tu cai...? Dia org kena paksa ke g tngk konsert dn budak2 dipksa ambil dadah ke... pp dan selangor dh ditadbir secara islam ke...oh kisahnya ptuiii izz tngk kiri kanan dulu cai...

      Delete
  10. beb gua lari dari tajuk sikit kalau lu ....ada pic yang paling menakutkan sekali di blog Gerakan Anti PKR ....gambar seorang pak cik dan anak sedang tiup terompet mati ditembak oleh seorang politician UMNO.....haru dan pilu.....apa nak jadi dengan Malaysia....

    ReplyDelete
  11. ye memang sah gambar ini pun di upload dalam blog yang satu lagi ni....just copy n paste kekejaman yang tiada tolok bandingnya...

    http://headbomb.blogspot.com/2014/03/orang-kajang-pernah-tau-tak-apa-jadi.html

    ReplyDelete
  12. Amerika jahat, anwar pengikut amerika, kalo undi PR, malaysia akan jd barua amerika..tp wat latihan ketenteraan ngan amerika!!!! Pelik2..cakap xserupa bikin!!!

    ReplyDelete
  13. Apo buek kat ipoh carik chino doll ko...kat kota bharu carim spenda kot x pun otel nak bwak bini org tongah malam...

    ReplyDelete
  14. ni cerita baru ke cerita lama....

    ReplyDelete
  15. hati korg ni dah gelap ke, ape ni?? pom pam pom pam.. ckp anwar ni pro amerika la..pilot pkr hijack la.. apeke bodoh pegi pecaya sotkabar omputih jadah tu.. setan korg ni, dlm quran ada suruh hudud p tolak.. ni budak2 sampai mampus kat bukit jalil tu, sbb sokong anwar ke?? mh370 ilang, panggil omputih yahudi laknat usa tu tolong, anwar ke?? bila org ckp bodoh marah.. ckp kat rakyat anwar ni amerika... ini lahabaw korg percaya interpol..fbi..ini sume yahudi bangang.. bnyk sgt tngk citer omputih smpai percaya dorg ni hebat ye x?? bila diri kita ni xmeliwat, kita xkan ckp org lain meliwat..maksud dia.. hanya org yg buat mcm tu je pikir org lain pon mcm dtu jugak.. TUHAN xkan bersihkan hati kita ni selagi tanpa rela diri kita sendiri cik bang oii.. p/s: jgn bnyk sgt layan citer sinetron.. tu yg buat otak xleh nk berhubung tu..

    ReplyDelete
  16. Selepas meneliti semua komen2 diatas..kebanyakannya hanyalah komen yg cuba provokasi....komen2 yg baik kebanyakannya dari pihak PR....dengan itu pihak BN haruslah lebih banyak mencari fakta agar hujah lebih bernas....Bn 1 bintang PR 5 bintang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amat setuju provokasi pastu kurang maklumat kurang fakta asyik2 bahan lucah, maki hamun dan fitnah bermain diminda totok

      Delete
  17. Didunia ni tuan2 boleh kata apa saja tentang dia...andaikata ia tidak melakukannya...diakhirat nanti kesemua tidak terkecuali sebesar zarah sekalipun akan dipamerkan diyg sebenarnya....ketahuilah....fitnah itu llebih tajam dari mata pedang....kesemuanya akan diberi ganjaran yg setimpal...kecuali memohon kemaafan kpd yg dituduh...kita yg tak tahu menahu pun nak tumpang sama atas dosa2 mereka....wallahhualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mknanya cai...jika ada prtuduhan dan lngkap segala bukti pun, tp sbb dia anwar maka tk blh ambik tndakn dan keluar lh istilah fitnah sbb dia anwar...ttp jika dia najib maka wajib kita yakin wlupun tkda prtuduhan atau bukti utk didkwa...cai lu agak2 diakhirat nti Allah persoal tak dgn ketidakadilan ini...

      Delete
    2. Ramai yg dedah kejahilan agama dan kurang berpelajaran pada diri sendiri. Mengaku pandai tapi bodoh.

      Delete
  18. MAJLIS PEGUAM KATA...LIWAT SUKA SAMA SUKA.
    PI MAMPOS LA MAJLIS PEGUAM....SEBAB DIA KAFIR....
    KALAU NUAR ISLAM. PERCAYA ALLAH DAN QURAN. KITA SERAH KEPADA ALLAH. SUROH NUAR BERSUMPAH DENGAN NAMA ALLAH. YAKIN KAMI UMAT ISLAM. TAK PERLU BANYAK DALIH.
    KITA SEMUA AKAN MASUK KUBUR. TAK PERLU KATA ITU INI. JAWAB IKUT AMALAN MASING2. LAINLAH KALAU DAPAT CAP MOHOR NIK AZIZ.
    ADA BERANI TAK NUAR???
    BERANI KERANA BENAR...TAKUT KERANA SALAH LA TU.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh...apa kata kalau ko je bersumpah yg ko ada tgk bontot sepol dicerobohi oleh nuar....

      Delete
    2. Ko suruh dulu sibotak mulut merah bersumpah yabg dia makan rasuah boleh?

      Delete
    3. Ko suruh dulu sibotak mulut merah bersumpah yabg dia tak makan rasuah boleh?

      Delete
    4. kalau suka sama suka saifool pun kena dakwa dan dipenjara.
      itu lah matlamat nya Sudah tentu dah lari skrip sbb sialfol tak akan sanggup di penjara.

      Delete
  19. Senang citee yg sembang kencang tuh due2 otak letak kt lulut . Duduk diam2 dekat rumah dah lah . Tak tahu ape2 nk kecoh2 mcm die jee nk jadi menteri .tak payah ajet2 sangat lah . Tahu tak memfitnah org tuh dosa die mcm membunuh .haaa amik free2 dapat gelaran PEMBUNUH .lebih baik duduk rumah tobat .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mknanya lu jelah yg paling tahu dn faham...sbb tu lu brsuara...

      Delete
  20. ingat umno bn bukan boleh kekal selama lamanya melakukan pengkhianatan dan kezaliman terhadap umat ini, sampai dah masa utk umno bn direhatkan utk bertaubat.....jgn lah tamak sgt nk bolot murka dan neraka.....tapi kalau tak sedar diri nk juga jugak neraka ambiklah...tapi kita akan tetap lawan dgn kebenaran dan keadilan......lwn tetap lwn everywhere anywhere anytime

    ReplyDelete
  21. Salam...sudah cukup sudah....senang nye kan berkata2....tp cuba try p jd pm tgk...berani ke x? Hnya bleh berdebat melayu n melayu je la kan....bangsa lain ada kesah ke? Depa ddk gelak n tepuk tgn dgn ape yg terjadi nih....kalu dok gduh2 sesama islam tu yg jd bala mcm2....sendiri mau ingat la kan....aku pun x se alim mana....just bg pendapat aje....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak berani jd PM Bagi Anwar jd PM
      Anwar yg paling layak Dia Anak Jantan
      Pendapat kau tu simpan je utk kau.
      Dah tahu tak sealim mana .. bodoh pulak tu Berdebat gaduh jd bala . Fitnah Rasuah Menipu lg bala .

      Delete
    2. Hang pandai sgt ke nk kata org bodoh...cermin diri dulu baru nk kata org bodoh....aku ada kata suh ko jd pm ke? Ko tu yg bodoh sbnrnye....anwar jd pm lingkup le negara nih....ko nih kuli pak ayid pecacai basuh pungkok dia ka?

      Delete
  22. Bagus..masing2 ada kepakarang masing2..sila berfikiran positif tuan2..

    ReplyDelete
  23. Amerika Syarikat has big military power

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...