Wednesday 19 March 2014

MH370 .... APAKAH WARTAWAN DARI PERANCIS INI AKAN DIBENARKAN MASUK DALAM SIDANG MEDIA HARIAN KEHILANGAN PESAWAT MH370 HARI INI????


Semalam di sidang media harian kehilangan pesawat MH370 di Sama Sama Hotel Sepang dalam soal jawab, seorang wartawan wanita dari Perancis mewakili media France24.com Carrie Nooten telah mengajukan 2 soalan kepada Hishamuddin Hussein yang membuat beliau tergaman kaku terkedu seketika.

Soalan-soalan yang diajukan ialah 1)  Adakah anda dan Najib Razak sepupu?   2)  Adakah anda diberi perlindungan?

Soalan-soalan itu menyebabkan dewan sidang media riuh dengan gelak tawa para wartawan dalam dan luar negara .. Yang pasti air muka Hishamuddin berubah sungguh.

Jadi soalan dari Omak Kau .. Adsakah wartawan ini akan dibenarkan masuk dalam sidang media hari ini?  ... Jika dibenarkan .. Adakah beliau dibenarkan mengajukan soalan lagi kepada Hishamuddin Hussein?

Kalau dibenarkan aju soalan .. apa pula soalan-soalan maut yang akan beliau ajukan.

Suatu perkara yang menarik untuk ditunggu dan diperhatikan....

JENG ... JENG .. JENGGGGG... KITA TENGOK SIAPA YANG KENAAAAAA..

18 comments:

  1. tak gena gaya wartawan peranchis ni akan di'c4'kan

    ReplyDelete
  2. tak kisah la dia nak dijemput ke tak.

    masalahnya..apa dah jadi dgn jentera pkr dikajang sekarang ni?
    kami pemuda pkr cabang sg kantan rasa macam takde benda je.

    berpuak puak pulak jentera ni.

    Pas punya orang pun hilang kemana.

    Boleh ke kita nak menang besar seratus peratus seperti kata Dato Seri Anwar januari lepas.

    apa yg perlu kami buat? Duit makan minum pun tak disediakan kat bilik gerakan pkr. camno ni.

    -GADIS SEHIDUP SEMATI PKR-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik ko sokong BN dpt duit lg tak payah buat kerja.Lu bkn gadis sehidup semati dgn pkr tp mati2 dgn umno!pui!bodoh!

      Delete
    2. Masuk la bn siap dpt sponsor tgk konsert lg... arak dadah suma ada pilih je..

      Delete
    3. Saya berada di Kajang semalam... ternyata saya nampak kekeliruan yang berlaku di kalangan petugas Pakatan Rakyat. Saya nak bantu apa yg patut tapi,.... saya sendiri pun confuse.... masing2 nak tunjuk terer... nak jadi hero..

      Delete
  3. Masaalah dalaman kempen PKR ini terluah dalam satu mesyuarat dalaman PKR di mana MB Selangor, Tan Sri Khalid telah meluahkan rasa kecewanya dengan arah tuju kempen.

    Jentera PKR dikatakan tidak memuaskan hatinya terutama dalam kawasan pengundi Melayu. Mana tidak, PKR hanya tahu main provokasi dalam ceramah dan kini ada rancangan nak buat flashmob pula.

    Jentera Azmin disebut sebagai lebih menumpukan kepada kempen pemilihan parti dari berkempen. Mereka enggan bekerjasama dengan kumpulan Khalid yang banyak terdiri dari kumpulan SAMM pimpinan Chegu Bard yang kalah pada Sam ketot dan dibiayai ooleh kerajaan negeri.

    Azmin dan Sam Ketot tahu Khalid kedekut dengan semua orang tapi tidak pada Chegu Bard dan SAMM.




    Azmin menguasai BGU PKR dan unit ini tidak memaklumkan kepada Khalid akan perkembangan kempen dan strategi yang perlu dibuat. BGU dilihat mahu.meminggirkan Khalid.

    SMS ada dihantar oleh jentera BGU kepada PDM Azmin yang menggunakan kepala tajuk SINGKIR KHALID SEMUA SELESAI.

    Rata-rata jentera PKR terlalu over confident hingga percaya majoriti akan naik dari 6 ribu ke 10 ribu. Mereka rasa dengan ceramah sudah cukup dan angkut untuk tidak akui kempen PKR lemah tanpa sokongan PAS.

    Pada hal, penerimaan orang ramai masih belum terbuka dan kehadiran program PKR banyak diimport dari luar. Culaan PKR semasa setakat beberapa hari lepas meletakkan PKR bawah 50% bagi undi Melayu dan mungkin culaan sebenar lebih rendah tapi mereka tak boleh kesan.

    Undi cina dalam 70% dan ini menurun kerana pada PRU lepas undi Cina 82%. Inilah disebalik Lim Kit Siang bersuara mahu pastikan dapat 90% undi cina untuk BN hilang deposit.

    Mereka risau akan kekuatan kedibiliti dan integriti Chew Mei Fun diperakui. Dirisaukan orang cina kan menangkan Chew Mei FUn supaya ada cina dalam pembangkang sebagai "check and balance:.


    -Anuar Shaarii-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedulikan kajang tu bhai...pr mng punya...

      Delete
    2. Mohiden pulak tengah pening kepala kat kajang skrg ni memandang pengundi cina masih membenci bn...mohiden terkenang kembali sokongan pengundi cina yg kuat sebelum pru 2008 dulu...bilakah pengundi cina akan kembali kepada bn... mungkin sehari sebelum kiamat menjelma...

      Delete
  4. Ya...solan maut...hmudin n najis rasa pecah temberang mereka....

    ReplyDelete
  5. Bhai,kajang tu tmpt org cerdik2 je.nak pong pang pun pergi la cri melayu hutan or jawa parit nun.

    ReplyDelete
  6. Adakah nuar and jijah laki bini... so apa point ko omak kau

    ReplyDelete
  7. Heheh...orang jadi menteri sibuk nak jadi menteri..bila kena soal sikit dah menggelupur...auwww betul lah hisam tu...

    ReplyDelete
  8. Ini semua salah anwar....

    ReplyDelete
  9. Minah omputih nih tak heran pun kat title Datuk ke Datin ke yang dari dunia ketiga yang mana pemimpinnya berminda gred D-. Kah kah kah kah..

    ReplyDelete
  10. Ko kena kan mahfuz omar ye. Siap ko.

    Pas

    ReplyDelete
  11. Naper nak terkedu ngn soalan minah saleh tu... Biasa laaa kalau takat tanya sepupu ker tak..... Takat sepupu kan,.,, kalau tanya Anwar Ibrahim ker, Karpal Singh ker... Lim Kit Siang kaaa... Cam ner agaknya jawapan...... ( Owh.. anak ngn bini... kata Anwar Ibrahim).... Sama la jawapan dari KS ngn LKS....

    ReplyDelete
  12. MELAYU MENGELABAH. DENGAN WARTAWAN MELAYU CAP AYAM BOLEHLAH TUNJUK SAMSENG. LAGI PUN WARTAWAN MELAYU CAP AYAM KERJA DENGAN SUGHAT KABAR PARTI SENDIRI LAGILAH SAMSENG MAT-MAT KERIS. KENA DENGAN ORANG LUAR APA MACAM.

    ReplyDelete
  13. Ini semua salah anwar

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...