Wednesday 19 March 2014

BILA DAH ADA KEMATIAN BARULAH PUTERI UMNO NAK BERKOKOK BUAT BANTAHAN .. KALAU TIDAK SENYAP SOKONG SELALU!!!!


Apabila berlaku sampai 6 kematian dan 14 kritikal kerana pengambilan dadah berlebih semasa menonton Konsert Gila Haram jadah Future Music Festival Asia 2014 yang mendapat restu dan sokongan padu Menteri Pelancungan Dan Kebudayaan Nazri Aziz barulah Puteri UMNO nak berkokok tunjuk ada suara menentang konon... Kalau tiada kematian taubat lahom masih membisu terkedu tanda setuju.

Sebelum itu senyap membisu tanda setuju bodek mengampu .... Kini cuba nak jadi heroine buat bantahan keras konon agar satu lagi Konsert yang sudah pun mendapat kelulusan lama dah dari kerajaan UMNO/BN, Life in Color di Litar Antarabangsa F1 Sepang pada 19hb April 2014 yang akan datang ini.

Ini dinamakan pemimpin jenis lembab .. lambat berfikir dan tidak pantas mencekup kejadian yang bakal menimpa negara .. langsung tidak mencuit minda guna akal logik perkara yang seasas dan semudah ini .. A typical UMNO punya mentaliti.

UMNO/BN sudah tidak layak dan mampu lagi mengurus tadbir negara .. patut dah lama tukar.

PRK Kajang ini dijadikan suatu referandum rakyat kepada UMNO/BN .. ENOUGH IS ENOUGH ... MASA ANDA UNTUK TURUN SUDAH TIBA.


"Satu lagi konsert yg Dikhabarkan ianya merupakan Parti Cat terbesar Di Malaysia" akan diadakan di Go Kart Circuit @ Sepang International Circuit pd 19hbApril, Life in Color yg akan menampilkan beberapa DJ hebat dr serata dunia"

Saya sebagai ketua Puteri UMNO Malaysia menggesa agar pihak kerajaan MEMBATALKAN SAHAJA KONSERT INI. Ambil iktibar pada kejadian di sebuah konsert pd 4 hr lepas yg telah mengorbankan 6 nyawa anak muda serta 14 lagi dirawat di hospital akibat pengambilan dadah dan alkohol berlebihan.Sudah pasti, lihat pada namanya sahaja kita sudah dapat agak apa akan terjadi di dalam konsert sedemikian...

Gambar ini saya dapat dr google....Semoga kita semua lebih sensitif. Banyak cara lain yang kita boleh lakukan utk "menjual nama Malaysia sempena Tahun Melawat Malaysia 2014", bukannya dengan cara ini sahaja".

14 comments:

  1. Ingat Selangor bawah PR lebih baik... sesal pangkah PR :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh punye macai,igt selangor ke anjur.anak luar nikah ke ape macai ni,bodoh melantun2.

      Delete
    2. OI bangang,
      Konsert itu diberi kebenaran oleh kerajaan pusat (BN). dan bukannya kerajaan selangor,.

      Delete
  2. Putri umno memang gitu..gi mengankang dulu mana2 ..bunting buang dlm tong sampah...tok heranlah kalu jenis btino galok lagutu.. bkawan pula dgn mejah lembu ...sama ngok dgn dgn azalina ... dan mama badakk air

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puteri umno aku dah bawak banyak kali sepinggan mee je boleh raba totoh jobo totoh puki beb. Azalina tu kasi toy batang butoh yg panjang sonyaplah beb. Atau kasi dadah ice sanggup tonggeng jobo beb.

      Delete
  3. Anon 19 March 2014 11:43...konsert sebelum ni bawah Pelancong..dari Persekutuan...jgn la jadi bod**. Tq

    ReplyDelete
  4. ade jugak yg tak tahu mane satu dibawah bidang kuasa kerajaan pusat...yg mana dibawah bidang kuasa kerajaan negeri....

    ReplyDelete
  5. Mana ada batal. Tangguh jer. Lepas buat baik pulih konon konon beberapa langkah keselamatan tlh di kenal pasti buat balik. PBS ? Tol?

    Menteri cap ayam akan berkata jgn kerana kematian 6 org kita menafikan hak org lain Kalau sbb mati makan Kjaan pun kena ambil tindakan batalkan semua penerbangan yg mengorbankan lebih ramai orang.

    ReplyDelete
  6. "menjual nama Malaysia sempena Tahun Melawat Malaysia 2014", Nama Malaysia dah dikenali kerana bomoh teropong.

    "Satu lagi konsert yg Dikhabarkan ianya merupakan Parti Cat terbesar Di Malaysia" akan diadakan di Go Kart Circuit @ Sepang International Circuit pd 19hbApril,
    UMNO batalkan dan ganti kan dgn pertunjukan Bomoh Bomoh 1Msia . Buat pertunjukan cara cara yg di praktik kan oleh bomoh spt mencari barang hilang atau mengubati penyakit penyakit. Disamping itu UMNO boleh buat pameran utk pengunjung melihat sendiri alat alat spt teropong tikar labu air kelapa muda keris batu ajaib bekas air (mangkok) ayam golek duit pengeras dan tak lupa penting sekali ......................... kain selendang yg tlh di beri kpd pemimpin pemimpin UMNO

    ReplyDelete
  7. Sapa tak kenai putri umno ni... depan org ramai pun sanggup tonggeng2 punggung... setakat arak dadah takda hal la bg puak2 umno ni..

    ReplyDelete
  8. dasar lidah bercabang!!!!!

    ReplyDelete
  9. akhirat esok bkn pemimpin je kene soal beb! cai2 yg duk sokong sgt pn kene soal gak bende same. maaf k xde pc kat sne.

    ReplyDelete
  10. jangan kutok parak sangat kat puteri ni, kesian la sket.
    ada la sekog dua dok bekukok, bukan pasai mati, sebenagnya pasai tak dapat JATAH
    puteri hat dapat mengenyam jatah dalam bilik hotel di Pereleh tu diam je tak bekukok pon, tak tau la kot kot makan kenyang dah kot

    ReplyDelete
  11. JANGANLAH ORANG YANG TAKUT AKAN ANCAMAN ALLAH MENARUH HARAPAN KEPADA SEKUMPULAN BETINA YANG TERGEDIK-GEDIK MENCARI JANTAN DIBUAT LAKI. NAK MASUK U SPM PUN MACAM SIUT. KALAU DAH KERJA AKAUNTAN, DOKTOR, PEGAWAI KEWANGAN, AHLI FIZIK, PENGURUS HR, PEGAWAI IT, PEGAWAI AUDIT, PEMBANTU TEKNIK, JURU XRAY, JURURAWAT DAN SETARAF DENGANNYA MESTI TAK DEMO MACAM TU. MEREKA SIBUK MENJALAKAN TUGAS!! BETINA-BETINA YANG MENGANGGUR SAJA YANG BUAT MACAM TU. DARI DUDUK DI RUMAH ELOK PERGI DEMO DAPAT JUGA DUIT, AIR MINERAL DAN NASI BUNGKUS, SILAP-SILAP HABUK PUN TARAK SEBAB KETUA BAHAGIAN DAH AMBIK BAHAGIAN DIA!!!!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...