Wednesday 26 March 2014

RAJA BOMOH SEDUNIA BUAT HAL LAGI UNTUK BERI MALU NEGARA KEPADA SELURUH DUNIA .... KALI INI BUAT RITUAL SERU MAYAT UNTUK TIMBUL.



Walaupun dikecam hebat, dan di kritik kerana mengamalkan syirik, khurafat dan tahyul oleh sebilangan besar masyarakat dunia namun individu yang menggelar dirinya Raja Bomoh Sedunia Nujum VIP , Ibrahim Mat Zin tetap meneruskan ‘ritual’  dengan caranya yang tersendiri kononnya bagi membantu usaha mencari pesawat MH370 yang hilang secara misteri.

Terbaru Ibrahim bersama para pengikutnya melakukan satu upacara ‘khas’ bagi menyeru mayat para penumpang yang dipercayai hilang di Lautan Hindi agar timbul bagi memudahkan usaha mencari yang dijalankan oleh pihak kerajaan dengan dibantu oleh beberapa buah negara asing.

Ritual ‘Seru Mayat Untuk Timbul’ itu dilakukan ekoran dari pengumuman yang dibuat oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak Isnin lalu yang mengesahkan bahawa pesawat MH370 yang tidak dapat dikesan sejak 8 Mac lalu hilang di Lautan Hindi.

Dalam sidang media tergempar yang diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini Perdana Menteri berkata, maklumat tersebut diperoleh dari data terbaru yang dianalisis oleh Inmarsat, syarikat United Kingdom yang menyediakan data satelit dan Air Accidents Investigation Branch (AAIB).

Ibrahim ketika ditemui berkata, menurut firasatnya pesawat tersebut telah terjatuh di Lautan Hindi.

“Menurut firasat saya, pesawat tersebut telah terjatuh di dalam Lautan Hindi.

“Lautan Hindi adalah antara yang paling dalam di dunia dan sudah pasti akan menyukarkan usaha mencari mayat para penumpang yang terlibat.

“Upacara yang dilakukan ini adalah bertujuan untuk menyeru dan berdoa kepada Allah agar mayat mereka timbul ke permukaan. Insyallah dengan izin tuhan ia akan timbul,” katanya.

Sebagai simbolik, Ibrahim menggunakan teropong, kerantung kayu dan buluh runcing.

“Upacara pada kali ini, Raja Bomoh nSedunia 1M'sia Nujum VIP menggunakan teropong untuk menjejaki kawasan terhempas, kerantung kayu bagi menyeru mayat para penumpang dan buluh runcing bagi menarik mangsa.

 “Seterusnya kita melaungkan azan dan berdoa agar usaha yang dilakukan ini diperkenankan oleh Allah,” ujarnya lagi.

OMAK KAU NAK TANYA .. BILA LAGI PIHAK BERWAJIB HENDAK BERTINDAK!!!! .. APAKAH MAU NEGARA INI TERUS DIMALUKAN DENGAN GELAGAT BELIAU????

34 comments:

  1. Itu hari kata terapung diangkada antara 3 negara..tapi..pasai apa nek suruh timbul dari laut pulak...
    Biar betoi Tok Moh..m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa Bomoh ni tiada rasa takut seolah2 kegiatan kurafat beliau direstui pemerintah. Sampai skrg masih bebas melakukan perkara diluar amalan Islam tanpa ada apa2 tindakan dari pihak yg berwajib. Cuba yg melakukan ini pihak PR walau hanya sembahyang hajat dan bacaan yasin dgn pantas tindakan diambil.

      Delete
  2. Haluuuuuuu. .......

    Giler tul mangkuk nih...pda lu seru myat spuya timbul klau bnar sudah mngadap Illahi baik lu seru myat firaun bngkit kmbali critakn pngalamn di barzah utk ketua umnongok lu...sdh2 ler dukun oiiiiiii...lu pegi sunat atau blajar mukafam lgi baik gua bilang lu...

    Khak tuih

    ReplyDelete
  3. Nampak macam kipas helikopter buloh diikat kat belakangnya! Jangan2 kali ni Si Ibrahim nak terbang dengan helikopter buloh pula bila tikar terbangnya hari tu dah habis minyak????

    ReplyDelete
  4. dia kata menurut firasat dia pesawat jatuh di lautan. Firasat ni dulu dari penemuan atau penyelesaian akal. Agaknya Najib buat pegumuman ikut firasat bomoh. Pihak berwajib pulak pun tunggu firasat utk ambil tindakan menghentikan semua ini .

    Lebih baik dia seru pesawat yg timbul .

    ReplyDelete
  5. Siapa berani nk tangkap bomoh belaan Badak Negara ni.klau nk rasa c4 pergi la tangkap.

    kuikuikui

    ReplyDelete
  6. Bagi sampan kat org tua ni hantarkan kat lautan hindi tinggalkan kat situ suruh dia dayung cari kapalterbang sampai jumpa..bodoh punya melayu sekor ni....

    ReplyDelete
  7. TOK MOH...
    Tlg teropong sikit saluran paip najis di kawasan perumahan kami ni. Kenapa tersumbat. Dah jenuh panggil pihak berkuasa yg bertanggungjawap pasal saluran najis tak datang2. Tlg teropong sikit....ada toyol kot

    ReplyDelete
  8. Gelagat manusia ni macam macam. Ada juga suka sesama jenis main belakang!.
    Sekurang kurangnya video di atas sanggup juga kita menonton. Kalau yang tu ?

    ReplyDelete
  9. Ibrahim Mat Zin dan Ibrahim Ali ni sama sama memalukan manusia lain yg bernama Ibrahim. 2 2 raja lawak negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai aku setuju cai..trmasuk ibrahim yg ada anak kaki jubo...malu pak ibrahim tu lbh dari 2 ibrahin yg lu ckp tu cai...

      Delete
  10. Bomoh pr ni nak tumpang glamor dulu cakap 16 sept pr tubuh kerajaan, kemudian pru13 pr nak menang, tapi tak menang2 pun, buat habis duit B rother A nwar B in I brahim sajer. elok korang minta zuraida bawa masuk bomoh indon lagi power.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Barua mca yg masih diulit rasa kecewa hingga bomoh 1M tak di ngaku kamceng umno.takper ler wahai pencacai barua cina mca.luahkan rasa kecewa hang tu.

      Delete
    2. kpd BABI (Balaci Anwar Bin Ibrahim)26 March 2014 at 23:10

      Beb BABI..lu tk nk citer ke beb lu sikit pnya balaci dap...lu malu ke beb..lu hmba kpd kominis beb..beb lu nk buang mner beb guan eng ngan bapak dia beb...lu nk ckp lu bnci teresa ke beb...lu nk ckp lu tk prnh usung bndera dap pacak dpn pintu rumah lu beb..BABI..lu nk ckp lu bnci dap dlm blog ke beb..lu munafik beb...lu bkn jd teresa nyer bodyguard aka babysitting utk dap beb..

      BABI.. (Balaci Anwar Bin Ibrahim)

      kahkahkahkhak tuihhh

      Delete
  11. Payah nak tangkap sbb bomoh ni org umno... undang2 malaysia adalah satu undang2 untuk menjaga org umno dari kena tangkap dan masuk penjara

    ReplyDelete
  12. Bomoh pr ni penipu mcm die predict 16 sept, pru13, 3 bln lgi bn tumbang.

    Dulu die ckp kt Philippines, Malaysia & sebuah negara yang tidak dikenali.

    Skang die buat u turn mcm nik aziz plak ckp kt lautan hindi.

    Bomoh kelentong dah 2 kali malukan brother kiter 16 sept ngan pru13.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tok moh tolong tgkkan lembu UMNO/Bn yg terlepas kat sini...habis dikencing berak disini.....meroyan sbb UMNO/BN kalah kat kajang....hihihihihihi

      Delete
  13. Tok moh jgn lupa kotak hitam tu.....kasi timbul jugak .......

    ReplyDelete
  14. Tok Moh
    Tolong tengok sapa yg ARAHKAN bunuh Altantuya tu...
    Kesihan keluarga dia...
    Kalau ikutkan teropong aku...orang tu namanya bermula dg hurup N.

    ReplyDelete
  15. leks lu ini bomoh vip.

    ReplyDelete
  16. Kalau bomoh ni org pkr ka..org pas ka.. dah lama kena masuk penjara. Nasib baik la dia org umno... bebas buat apa saja... untung jd org umno...bunuh org pun boleh lepas...

    ReplyDelete
  17. usaha bomoh ni tak akan menjadi. sbb dia tak pasang bendera umno dan logo 1Msia di ujung buluh . silap seru tantuya yg timbul .

    ReplyDelete
  18. Ini bomoh gila 1Malaysia.pakai baju lambang 1 Malaysia dpn rmh tugu, 1 Malaysia, ada dua keris telanjang lagi ahli umno sejsk cap kapal layar lagi bomoh kesayangan menteri2 umno, siapa yg jemput bomoh ni ke klia ye...kalau bukan menteri umno itu sebab sampai skrg bomoh ni masih bebas tk sape berani tangkap sbb tok moh ni dh bnyk jasa pd menteri2 dah banyak dah menteri2 umno dpt anugerah talupinggang...kalau zahid tak ngaku kenal bomoh ni barua2 dia apa lagi...barua cina MCA! kahkahkah.....

    ReplyDelete
  19. Telinga bomoh nie dah naik berkudis mendngar cemuhan dari rakyat malaysia jgn totenya berkudis udah

    ReplyDelete
  20. Beruk 5 ekor ni gila dah..sama gilababi dgn umnobn.. dahtahu kerja tahyul tak nak tangkap.
    Apa mangkuk org agama.bengap sungguh..

    ReplyDelete
  21. Orang yang terencat akalnya saja buat kerja macam tu

    ReplyDelete
  22. mana jakim atau jais????? nk tunggu kiamat dulu baru nk bertindak ke?......jgn nanti dituduh bergaji bute plk....

    ReplyDelete
  23. In bomoh Babi Negara klau pr yg punya dlm masa 5 saat je kna tngkap.

    kuikuikui

    ReplyDelete
  24. kalau dh dlm air lebih dr 7 hari mayat apa lah yg nak timbul.

    KJ masih Menteri lg Jgn bila dah 2 atau 3 tahun KJ tak jd Menteri kata ada kaitan dgn dia.

    ReplyDelete
  25. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirahh,,,,,,boh moh mambang buluh.....awal dulu cakap MH370 dok tergantung antara 3 Negara....bila orang dah cakap ada dalam lautan Hindi...aiiiii...dia pun cakap macam tu juga....bertaubat laa...memang dasar UMNO..tolak Islam.....

    ReplyDelete
  26. kesian kat dia,klu nak tunjuk terror sangat,p la buat kat laut hindi ....ada bran.........haha,dunia akhir zaman

    ReplyDelete
    Replies
    1. brani kt tepi pantai ja...malu wei....manusia kalau x de sifat kemaluan,macam ni lh jdinye.taubatlah

      Delete
  27. Ini bomoh 1 malaysia tiada siapa berani kacau nanti kena hantar ke alam ghaib.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...