Monday 31 March 2014

TRAGEDI MH370 ... BILA DAH KANTOI HISHAMUDDIN HUSSEIN KATA NAJIB TIDAK PERNAH KATA PESAWAT MH370 TERHEMPAS DILAUTAN HINDI DAN SEMUA PENUMPANG TERKORBAN.



Setelah 1 minggu Najib Razak membuat pengumuman baru sekarang kata Najib Razak tidak pernah berkata yang pesawat MH370 terhempas dan semua penumpang terkorban?????

Habis itu mengapa dia ucapkan takziah dan minta Majlis Fatwa Kebangsaan mengeluar fatwa untuk solat jenazah ghaib pada jam 6.00 ptg hari itu juga ketika membentang usul tergempar di Parlimen?????

Mengapa selepas itu habis semua saluran TV siarkan orang mengaji baca surah Yaasin dan Al- Fatihah?

Mengapa ada negeri-negeri yang dah kibarkan bendera separuh tiang tanda berkabung?????

Paling menghairankan sekali semalam sebelum mulanya perlumbaan Formula 1, Najib ajak semua penonton dan hadirin supaya bertafakur seminit untuk mangsa MH370???? .. Bukankah bertafakur untuk mereka yang sudah meninggal dunia???? .. Belum pernah lagi dalam sejarah orang bertafakur kerana hilang dan lesap tak dapat dicari .. Belum pernah.

Mengapa media utama lidah rasmi UMNO Utusan pun umumkan yang Najib kata pesawat MH370 terhempas dan semua penumpang terkorban?????

Kalau bukan terhempas di lautan Hindi pesawat itu tergantung diawang-awang Lautan Hindi????..

Aduhhhh ... makin bertambah bercelaru haru biru dibuatnya ni weh!!!!! .. Janganlah berterusan berbelit-belit memberikan fakta.

Apabila pihak media asing serang kata Malaysia penipu dan tidak boleh dipercayai pandai pula marah naik angin seluruh badan kata ada agenda nak memburukan kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak ... tetapi cara krisis ini di tangani amat buruk sekali .. sekejap kata gini .. lepas itu bila dibelasah kerana dapati tiada kebenaran, mulalah berbelit lidah nak baiki fakta tapi sudah terlambat.

Biala banyak sangat spekulasi naik angin satu badan sedang diri itu yang menjemput spekulasi sebab sentiasa berbeza fakta setiap kali waktu berubah.

Kalau benar Najib Razak tidak maksudkan pesawat MH370 terhempas di lautan Hindi dan semua penumpang terkorban, sepatutnya keesokan hari kena perbetulkan apa yang dihebohkan oleh semua media.

Ini tidak .. dah 7 hari bila kesemua bukti tidak menyokong pendapat itu mulalah berbelit-belit lidah.


INI KENYATAAN HISHAMUDDIN HUSSEIN HARI INI.

Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein menegaskan bahawa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hanya menyatakan pesawat MH370 mengakhiri penerbangan di Lautan Hindi.

"Perdana Menteri langsung tidak menyebut terhempas dan semua penumpang terkorban," katanya pada sidang media harian di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini, sebentar tadi.

Pada sidang media tergempar 24 Mac lalu, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan penerbangan MH370 dikesan berakhir di selatan Lautan Hindi.

INI KENYATAAN NAJIB 7 HARI YANG LALU.

KUALA LUMPUR 24 Mac - Pesawat Malaysia Airlines (MAS) MH370 yang hilang daripada radar sejak 8 Mac lalu disahkan berakhir di tengah-tengah Lautan Hindi di kawasan barat Perth, Australia.

Pengesahan yang dibuat Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam sidang akhbar khas itu menamatkan segala teka-teki mengenai ke mana hilangnya pesawat MH370 sejak 17 hari lalu.

Menurut Perdana Menteri, rumusan mengenai nasib pesawat MH370 dibuat berdasarkan kajian serta siasatan rapi oleh Cawangan Siasatan Kemalangan Udara United Kingdom (AAIB).

Kata Najib, AAIB memaklumkan kepadanya syarikat pembekal data satelit, Inmarsat telah melakukan perkiraan terhadap semua data menggunakan analisis yang tidak pernah digunakan sebelum ini sehingga berjaya mengesan laluan terakhir pesawat.

"Berdasarkan analisis tersebut, Inmarsat dan AAIB merumuskan MH370 terbang di koridor selatan. Lokasi terakhirnya di tengah-tengah Lautan Hindi yang terpencil dan tidak mungkin mendarat.

"Dengan rasa sedih dan kesal saya perlu memaklumkan berdasarkan data itu, penerbangan pesawat MH370 berakhir di Lautan Hindi.

"Kepada semua keluarga, beberapa minggu terakhir ini sangat menyedihkan dan saya tahu berita terbaharu ini menambahkan lagi keperitan mereka," katanya di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) malam ini.

KENYATAAN USUL TERGEMPAR NAJIB DI PARLIMEN

KUALA LUMPUR: Majlis Fatwa Kebangsaan akan bersidang petang ini untuk menentukan masa sesuai mengadakan Solat Ghaib bagi mangsa beragama Islam tragedi pesawat MH370.

Perkara itu dinyatakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ketika membentangkan usul tergempar di Dewan Rakyat mengenai pesawat MAS yang hilang sejak 8 Mac lalu.

"Saya dimaklumkan bahawa Jawatankuasa Majlis Fatwa akan bersidang jam 6 petang ini untuk menentukan solat jenazah ghaib bilakah patut dilakukan.

"Apa yang kita saksikan ini adalah perkara yang tidak pernah berlaku dalam sejaran penerbangan moden. Kita hargai sokongan dari negara asing dan rakan-rakan kita," katanya.

Sementara itu, Najib berkata, kerajaan menerima pelbagai cadangan antaranya untuk berkabung dengan menurunkan bendera separuh tiang.

"Bagaimanapun, kerajan berpendapat kita perlu menemui serpihan pesawat terlebih dahulu sebelum melakukan perkara itu," katanya.

78 comments:

  1. Ha ha ha....ini lah yg paling sronok.dinantikan..... kelemahan demi kelemahan ditonjolkan. Yang menjadi mangsa adalah marhaein. PROBLEM, REACTION AND SOLUTION.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunia tonton, dunia lihat, dunia dengar, dunia baca dan dunia faham. Kangkong tetap kangkong, ayam tetap ayam

      Delete
    2. Jgn la nak samakan PM dgn kangkong dan ayam bro !!!! Sbb PM kita kan lebih teruk dr kangkung dan ayam.. He he he

      Delete
  2. Cakap berbelit2, kejap begini, kejab begitu, kalau tak mampu jadi PM, letak jawatan jangan malukan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betul....letak je jawatan..najib ni layak jual kangkung je kat pasar...hampeh tul..

      Delete
    2. Sbb tu terbitnya pepatah "melayu mudah lupa"...

      Delete
    3. Jual kangkung dengan ayam harga rm1...

      Delete
  3. Bila masa najib cakap pesawat terhempas. Bak bukti aku nak tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg najib x ckap terhempas..tpi prrkataan 'berakhir' tu adalah perkataan halus yg kononnya untuk mnjaga hti2 kaum kluarga pnumpang & krew..ramai org percaya dh trhempas krn dikuatkan lg dgn statement media2 sprt tv dan radio malaysia sndri..najib bgtau sume laporan dri IMMARSAT yg sediakn..najib sndri x teliti laporan tu dahulu sblum umumkan pada media..mcm hishammudin kata,kita x bleh pastikan sesuatu perkara itu sblum siasatan terperinci dibuat...tp najib..? Tepuk dada tanya diri sndri

      Delete
    2. Byk media malaysia sndri yg kluarkan iklan2 yg lebih kpd kejadian trhempas dan kematian..sapa yg control media malaysia..?

      Delete
    3. jd mmg betul la najib x cakap kapal terbang terhempas. berakhir tu bermaksud dikesan sehingga di lautan hindi sahaja. macai2 pr jgn cpt mengelupur.

      Delete
    4. Woi cukang 2034.Lain x bukak kamus dewan,kasi cerdik sikat akal yg malap tu..pebila kerajaan dh warta beritakan pencarian berakhir di lautan hindi dan diperkukuhkan dgan fakta2 entah dari mane kerajaan juga ada menyebut mendarat dampa landasan ni makna terhempasla kt laut hindi..jadi ini faktor istilah dan persamaan difinasi istilah ini...jadi sudah jelas lagi besuluh dua kerajaan yg x cerdik ni sudah u turn...

      Delete
    5. abis naper lak kat tv yg dikontrol k'jaan duk siar ucapan takziah n PM sendiri minta majlis fatwa kebangsaan keluarkan fatwa ttg solat jenazah ghaib... pelik 3x. ada ke solat ghaib u org yg masih hidup???

      Delete
    6. Wei 1950, nak bukti? Meh aku bagi penendang kat tengkuk ko tu.. Kaaah kah kah kah kah..

      Delete
    7. NI AKU TULIS DGN HURUF BESAR.
      KPD MACAI2 DUNGU & TOLOL;KALAU KITA KATA “SI HISHAM SUDAH MENINGGAL PAGI TADI”. KITA TAK SEBUT PUN HISHAM DAH MATI.
      JADI MACAI FAHAM SI HISHAM MASIH HIDUP KE? BONGOK!

      Delete
    8. Kahkah org atas aku memang keling kahkahkah

      Delete
    9. Nampak sangat nak cover sepupu. Dah elok2 bertindak akhir ini, bila bagi jawapan bela sepupu tu, macam seeeyal je bunyinya.

      Delete
  4. yg sebenarnya pesawat dirampas dgn tuntutan justice for altantuya

    ReplyDelete
  5. Dia x terhempas, dia landing je kat lautan hindi. Kan ada landing strip kat situ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg najib x ckap terhempas..tpi prrkataan 'berakhir' tu adalah perkataan halus yg kononnya untuk mnjaga hti2 kaum kluarga pnumpang & krew..ramai org percaya dh trhempas krn dikuatkan lg dgn statement media2 sprt tv dan radio malaysia sndri..najib bgtau sume laporan dri IMMARSAT yg sediakn..najib sndri x teliti laporan tu dahulu sblum umumkan pada media..mcm hishammudin kata,kita x bleh pastikan sesuatu perkara itu sblum siasatan terperinci dibuat...tp najib..? Tepuk dada tanya diri sndri

      Delete
  6. Memang la x cakap terhempas tapi perkataan "BERAKHIR" maksudnya macam terhempas la. Macam la orang cakap ini hari TERAKHIR aku kerja hari ni. Maksudnya nak berenti keje la BODO, Lain kali nak cakap 2 pikir2 la sikit. Telajak perahu boleh la nak reverse, Terlajak kata badan la kene tanggung

    ReplyDelete
  7. Ni la padahnya bila jadi pengikut umno..mksd berakhir tu kira semua org dh tgkp..terhempas..mamat tu sorg je dlm dunia ni x fhm

    ReplyDelete
  8. kalau tak berbohong dan berbelit atau flip flop bukanlah umno bn nama nya....dasar penipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aawww.....bijak tepat dan padat

      Delete
  9. Isu dah basi.. Harap Omakkau tukar cerita lain pulak... Hari hari MH aku pun jelak

    ReplyDelete
  10. Gak jauh beda sama rakyatnya suka BOHONG Kih kih kih kih .... MALON kebanyakan makan KANGKUNG

    ReplyDelete
  11. Yang pastinya Najib dan Rosmah tidak layak dianugerahkan gelaran 'Tun', kerana terbukti mereka tidak layak. Pasti!.

    ReplyDelete
  12. Dia cakap ended in the indian sea lah bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada plak melayu umno bangang!! Malang nasib kita ada PM camtu.. berakhir tu tamat laa riwayat..BODOH nyer umno

      Delete
    2. Bermakna? Berakhir dilaut KELING tu bermakna apa? Berakhir tu ape? Kena tunggu episod seterusnya macam wayang kat TV ke? Ato ape? Ada bahagian kedua ke? Macam cerita DORAEMON ke? Kah kah kah.. Spin ngan putar alam tu kembar ato adik beradik tiri? Kih kih kih.. Ato ko nak orang lain jadi bangang sama bangang macam ko dan Najik? Heheh.. Ptuuuuuih!

      Delete
    3. my thought exactly...heheh

      Delete
  13. Kebenaran cerita ini adalah penting unt survival politik pemerintah. Kalau boleh sembunyi, mereka sembunyi. Kalau boleh tipu mereka tipu....
    Macam kisah Memali tu......baru sekarang nampak dalang penipunya...

    ReplyDelete
  14. Macai macai PR apa ayat nak guna pakai kalau skg ini pun tak tahu mana pergi nya mh370?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. eik? dah tak tahu apa ayat nak cakap pulak dah ke?? yang ni pun kitorang nak ajar juga ke lembu??

      Delete
    2. Umno memang otak lembu..umno bangang

      Delete
    3. Jgn cakap berakhir tapi cakap "belum dpt dikesan". Ngok betul 2057 ni, itu pun aku nak ajar

      Delete
  15. najib nak kelentong....tapi silap bhw rakyat cina tak makan kelentong dia...cumer lembu UMNO/BN mkn kangkung sajer yg ingat kelentong najib tu sedap sesgt...mcm burger kangkong......sihingga menjilat jari....hihihihihih..kalu dah bangang.....ikut jer ler....

    ReplyDelete
  16. Berakhir dgn terhempas berbeza.
    tu la bila setengah penyokong kita dlm pkr ni tak belajar takat spm. Kalau ada diploma pun ..swasta punya. Bikin malu je kami pkr yg ilmu tinggi ni. Apa pun kita sebagai penyokong tegar PKR harus sedekahkah kan alfatihah kat Sri kandi pkr yg telah pergi ni. alfatihahhhh!!

    Umat Islam di negara ini patut bersyukur di atas kunjungan Malaikatul Maut Sayyidina Izra'il Alaihis Salam terhadap salah seorang musuh Islam di Malaysia iaitu si Irene Fernandez, salah seorang pengasas NGO Tenaganita pada jam 10:58 pagi tadi di Wad Rawatan Koronari, Hospital Serdang!

    Musuh Islam seorang ini amat tegar menyokong penggunaan Kalimah Allah oleh pihak Gereja Katolik Kristian Malaysia dan salah seorang pendokong Reformasi Anwar Ibrahim!

    Irene Fernandez juga merupakan duri didalam daging kepada Kerajaan Malaysia dan sering menimbulkan masaalah kepada pihak berkuasa negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butoh kau la belajar setakad spm.lu sokong bn pun tak mau mengaku.Penyokong PKR konon.Pui!!

      Delete
    2. Woi 2108, takyah nak tuka tajuk! Ko bodoh macam mak bapak ko jugak! Heheh..

      Delete
    3. Woi ngok.... Jadi apa maksud dia "berakhir di tgh lautan Hindi yg tiada landasan" serta " solat ghaib" akan dibincangkan....... Adakah maksudnya sama spt kataw bomoh 1msia (terapung2 antara 3 kejaan") ?

      Delete
    4. Macamana peminpinnya, begitulah macainya. Kaki kelentong kaki belit

      Delete
  17. pok jib suke nombor....kihkihkih...dulu no 4 (C4) sekarang 370 (MH370).kita sedang mengeksport kelentong kangkung...

    ReplyDelete
  18. fakta sebenar telah berakhir menjadi fakta yang dikelentong....jadilah fakta sampah...ada juga orang nak repair carcamabra bijan....kah..kah.

    ReplyDelete
  19. Memang betul jit tuya tak cakap mati.tp dok baca yassin dan solat jenazah ghaib tu utk siapa.utk tuya ke.klau dh bodoh mcm lembu nfc tu siapa lg kalau bukan puak anti hadis tu.

    kuikuikui

    ReplyDelete
  20. Bodoh nye macai bn ni,dia igt blh landing atas laut n sume selamat kot..x fhm lgsg bahasa kiasan..kalo landing atas kepala bapak ko,msti selamat..

    ReplyDelete
  21. Wahai masyarakat dunia, tolong jangan babitkan temberang ngan kebodohan Najid serta penjilatnya dengan 57% pengundi Mesia...! Kaah kah kah kah..

    ReplyDelete
  22. Umno dulu kini n selamanye bodoh n bengap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan madey dah kata, hanya org bodoh je yg tinggal dalm ameno.

      Delete
  23. Dah ape motif semua dok menangis ms pc najib mlm tu kalau bukan maksud die terhempas... bangang sungguh puak2 otak 3suku nie.. baik cakap jek masih belum dijumpai... pastu ape motif pc mlm tue kalau dah same jek mcm hari2 pc tu...

    ReplyDelete
  24. Cakap belit2 macam biawak. Macam keling

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah omakkau ni macai keling..,cam tu ler berbelit buat fitnah...sekali lagi kena nazak mmg tak sempat ler nak tobat dia ni.tak lama lagi tu....

      Delete
  25. Omakkau.....kes ini lama kelamaan memperlihatkan kebodohan omak dan kau

    ReplyDelete
  26. Janganler kata mereka tu bodoh. Dah ler mereka tu bodoh, kita kutuk pulak lagie, kesian dia orang.
    Tuhan dah tentukan mereka bodoh nak buat cam ner, bukan mereka minta pun.
    IQ n EQ rendah adalah kelemahan. Apa yg boleh kita tolong adalab didik mereka berfikir. Tak leb fikir jauh, pun jadi ler.
    Firaun dulu pun boleh memerintah hingga beberapa keturunan. Arab jahilyah pun berkuasa lama juga. Sebabnya adalah masyarakat bodoh adalah ramai yg sokong mereka.

    Moralnya adalah orang yg bodoh akhirnyabakan menyusahkan diri sendiri dan menyusahkan org lain juga.

    ReplyDelete
  27. Najib pm yang lemah. Full stop.

    ReplyDelete
  28. Hahaha..kelakar aku siottt...berakhir di lautan hindi..bukn ckp trhmpas..betol..Jib x ckp trhempas..tp cuba korang tngok..lpas tu kt sidang parlimen..apa statement najib masa sidang tu..kaji dulu...adoiiu.. si Jib nie pun satu...main tonyokk jee nk kua stment..pastu Hshmddin mengelupoq nak slmatkn dia..adoiii aii...kelakar btoi ngan cara nie..x buat homework...main tonyokk jee stment ikot sdap...hahahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sdap ckap berakhir...wartawan nk tnye blik pn x bleh....klu time najib,sume soal jawab x bleh...mmg la sume org buat andaian sndri...klu time tu wartawan trus tnye, apa najib akn jawab.....?berakhir dri segi mcmne...? Statemnt sndri x btul..kehkeekehhe

      Delete
    2. Klu wartawan tanya dah tentu najib jawab berakhir tu maksudnya sesampai je kat lautan hindi pesawat kena rampas ufo

      Delete
    3. Berakhir di tengah Lautan Hindi belum bermaksud sudah terhempas, mungkin terawang-awang di udara tak jejak air pun ditimang jin, aww awww aw.

      Delete
  29. PM NAJIB RAZAK’S PRESS STATEMENT ON MH370

    This evening I was briefed by representatives from the UK Air Accidents Investigation Branch (AAIB). They informed me that Inmarsat, the UK company that provided the satellite data which indicated the northern and southern corridors, has been performing further calculations on the data. Using a type of analysis never before used in an investigation of this sort, they have been able to shed more light on MH370’s flight path.

    Based on their new analysis, Inmarsat and the AAIB have concluded that MH370 flew along the southern corridor, and that its last position was in the middle of the Indian Ocean, west of Perth.

    This is a remote location, far from any possible landing sites. It is therefore with deep sadness and regret that I must inform you that, according to this new data, flight MH370 ended in the southern Indian Ocean.

    We will be holding a press conference tomorrow with further details. In the meantime, we wanted to inform you of this new development at the earliest opportunity. We share this information out of a commitment to openness and respect for the families, two principles which have guided this investigation.

    Malaysia Airlines have already spoken to the families of the passengers and crew to inform them of this development. For them, the past few weeks have been heartbreaking; I know this news must be harder still. I urge the media to respect their privacy, and to allow them the space they need at this difficult time.

    ENDS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inila yg dikatakan Najib.
      Knapa Mas plak ucap takziah kpd kluarga pnumpang??
      Apa crita??

      Delete
  30. Ended in the southern indian ocean bermaksud berakhir di dalam (di dalam) lautan hindi....

    ReplyDelete
  31. toh moh 1malaysia kata mungkin tergantung di awang awangan kepala bapak dia.....

    ReplyDelete
  32. Tolong tok moh..tlong tropong..pening rrrrrr...jap cmtu..jap cmni...pening rrr..

    ReplyDelete
  33. Salam.. Kpd awk2 yang komen blame najib tu, awk2 lah yg bengong.. Mmg najib x penah bagitahu pon yg mh37o terhempas dan semua penumpang terkorban. Najib hanya ckp mh370 berakhir di lautan hindi. Dia x pernah ckp pun penumpang semua terkorban. Awk2 semua yg bijak sgt putar belit kenyataan najib tu. Psl bacaan alfatihah tu, x semestinya baca alfatihah utk org meninggal. Pemikiran tu jgn cetek sgt. Cuba dgr seribu kali lagi press najib buat hari tu, jgn nak blame kerajaan je. Kalau awk2 semua bijak, cubalah selesaikan tragedi ni. Ni x, x habis2 nak menghentam. Doa je byk2!
    *dont political this tragedy*

    ReplyDelete
  34. Najib and all his cronies .. pls step down. . U have created a 200billion dollar debt for Malaysia. .

    ReplyDelete
  35. Najib you have the most racist stupidest government in place. Get lost. Your ruining your country. Your dividing your people . Are you trying to divide and rule?? Your not the british.

    ReplyDelete
  36. Klu dh rasa diri tu hebat Sgt. Nape tak pi tlg cari sekali. Suka suka kata org itu ..org ni.

    ReplyDelete
  37. Nak kata kerajaan teruk. .puak Pembangkang pula buat apa. .goyang telur . Langsung tak buat apa2

    ReplyDelete
  38. Klu rasa diri tu bijak sgt nak urus negara. Jadilah YB. ..cuba urus ....boleh ke tidak

    ReplyDelete
  39. Klu nak kata kerajaan skrg byk kroni. .apa kurangnya Pembangkang. .parti keluarga. .Anwar. .azizah. .izzah. ...Lim guan eng. .dgn ayahnya. ...Karpal Singh dgn anaknya. .ramai lg. ..apa bezanya. ..

    ReplyDelete
  40. Tapi kenapa kena buat solat gaib jenazah?untuk siapa solat tu?xkn tuk tuya....kenapa bndera sparuh tiang?aku nk mankuk lembu jwb.kahak tuih..

    ReplyDelete
  41. Macam gambar Three Stooges. Sedih je macam kena marah dengan guru sebab tak buat homework mathematics. Memang bangang pun sebab tu tak buat homework. Asyik kira duit asik ingat projek buat duit haaa sekali dapat musibah macam ni baru tau. Padan muka korang!! Dengan reporter utusan dan berita hairan bolehlah tunjuk samseng, kena dengan wartawan luar terkencing-kencing. Hancur lu kali ni mamat ooi satu dunia dok kutuk lu!!!!!! Dulu tangkap nuar boleh guna utk. Sekarang gunalah utk cari pesawat tu.

    ReplyDelete
  42. yang peliknyer dalam ramai orang marah2 kt Najib. Ramai gak orang yang undi parti tue sampai diorang menang., Next time korang rasa saper menang pilihan raya?. aku yakin diorang menang lagi kot sbb sebelum ni pun ramai yang cakap diorang ni x boleh pakai lik2 menang jugak,

    ReplyDelete
  43. Pergi mampos la sial, ko dengan fikiran negatif ko yang cam bodo tu, kalau kau menteri, kau mcm boleh pulak cari mana mh370 tu... fikir positif la, takkan nak biarkan semua masih tertanya tanya, dah sebulan tak jumpa tanpa khabar berita.. so put the end to the story..

    ReplyDelete
  44. tuan-tuan semua... nk tanya kit...
    soalan pertama -
    masa pesawat MH 370 kita berada di udara..ada pesawat asing yg tak di kenali mengekori pesawat MH 370. Kenapa pihak TUDM kita sudah dapat megesan dalam radar udara kewujudan pesawat asing dan tidak memintas pesawat asing tersebut ? tu yang heran tu...

    soalan kedua - kenapa pihak Thailand tidak membantu kita mencari MH370 ?

    mohon maaf jika tersilap pertanyaan...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...