Thursday 24 May 2012

BERITA TERGEMPAR BERUK!!!!... PARA PENIAGA NASI LEMAK TEPI JALAN TUANKU ABDUL RAHMAN TELAH MULA BERNIAGA DIDEPAN RUMAH DATUK AMBIGA....MEMANG MEREKA INI PENIAGA KECIL TULEN 110%...KALAU TAK PERCAYA SILA LIHAT KOLEKSI FOTO TERKINI INI....SIAP DATANG DENGAN KAPCAI LAGI....PULUHAN RIBU YANG HADIR BEB!!!!


Wahai rakyat Malaysia... lihat sendiri rupa muka para peniaga nasi lemak tepi Jalan Tuanku Abdul Rahman yang kerugian jutaan ringgit akibat Perhimpunan Aman Bersih 28hb April 2012 yang lalu...

Lihatlah muka-muka mereka... kesian sungguh.. amat menyayat dan terguris hati dan sanubari....mereka ini siang berniaga nasi lemak.. malam jadi samseng atau penyangak jalanan..

Kepalanya pula si Jamal kerugian giler sampai nak tawarkan hadia BMW dan Lamborgini... kesian.. terus papa kedana dibuatnya...

Sambutan pun amat hebat.. diluar jangkaan.. hampir 100,000 yang hadir memberikan sokongan....majoritinya yang sudah boleh mengundi...

Patutlah di Wilayah Persekutuan semua kawasan Parlimen dimenangi oleh UMNO/BN pada PRU 12 yang lalu.. sampai ada calon PR hilang wang pertaruhan..

Warga Kota Raya bersama-sama dengan UMNO...

Ini bukan cerita omong kosong beb!!!... lihatlah koleksi foto diatas...


PSSTT.. APA MACAM JUAK-JUAK UMNO... OK TAK SAYA PUNYA KOMEN NI?....PUAS HATI TAK?...KALAU TAK LAIN PUNYA ARTIKEL SAYA AMPU LAGI MELANGIT PUNYA SAMPAI ANDA SEMUA BERPUAS HATI..

11 comments:

  1. KEBENARAN ITU PAHIT!! KEADILAN ITU PERIT!! PERJUANGAN ITU SAKIT!! RAKYAT BENCI UMNO!! UMNO IS DEAD!!

    ReplyDelete
  2. Hi kawan aku masa sekolah si mamak ni ada juga bila pulak dia niaga dichow kit ya.hihihi qku tngk muka budah sekkolah je ni.

    ReplyDelete
  3. Hi kawan aku masa sekolah si mamak ni ada juga bila pulak dia niaga dichow kit ya.hihihi qku tngk muka budah sekkolah je ni.

    ReplyDelete
  4. puak lembu sdg berkumpul cari makan dgn cara yg mudah...

    ReplyDelete
  5. Muka2 nk lambojini...bodo..cye sgt...dpt lembugini ade lahhh..wakakakakakka

    ReplyDelete
  6. peniaga kecil Omakk kau...wakakakaka

    ReplyDelete
  7. Oooi,Lembu [binatang] pun x nak jadi manusia,tapi manusia macam nie suka
    jadi binatang,dia sedia menjadi alat manusia lain...dengan di beri sedikit upah !!!

    ReplyDelete
  8. Salaam.

    Siap cetak baju lagi; 'Halau 1.0'

    Nape tak popular ek?

    Oh ya...sebab niat tak betul.

    ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Printer sama kut dgn baju hijau lengan putih ada tulis change. Dlm blog Malaysiawaves ada foto untuk dibuat sample.


      Padan budak2 tu sama bingai dgn Tulang Besi. Ingat glamer jenis pakai t-shirt macam tu. Bagi aku sebijik macam bangla dan nepal

      Delete
  9. Helo everybody,

    Jenis2 biol dalam gambar tu sama biol dgn orang yg mempertahankan Anuar, bini dia dan anak dia dlm PKR.

    Punyalah fanatik dgn Mat Matang sampai sampai tahap Abuya dihormati dalam Al-aAl-arqamArqam. Bagi aku kalau famili ni berambus lagi elok.

    Saya yakin Azmin, Saifuddin, Tian Chua dll boleh membawa obor2 keadilan yg bebas dari nepotism

    ReplyDelete
  10. Budak2 dalam gambar tu boleh Nik Nadzmi pungut untuk jadi AMK. Tugasan yg boleh diber adalah bidek boss , bini boss, anak boss dan Mr Pandan d So call pakar.

    Jeff Ulu Yam
    Reformist anti Bodek

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...