Monday 14 May 2012

PASCA BERSIH 3.0 DAN PERHIMPUNAN RASAKSA UMNO 66 TAHUN....PANAS.. PANAS.. PANAS MENDIDIH!!!... KINI GOLONGAN PEKERJA TOLAK KEPIMPINAN DSAI DAN PAKATAN RAKYAT....HIMPUNAN PEKERJA DISTADIUM MELAWATI ANJURAN PAKATAN RAKYAT KENA BOIKOT...LENGANG, SUNYI SEPI DAN HAMBAR!!!

Pergh!!!! sungguh dahsyat pukulan maut yang diterima Pakatan Rakyat terutama siri ceramah DSAI beb!!....memang sungguh berkesan propaganda UMNO serang DSAI dan seluruh kepimpinan Pakatan Rakyat....ayat-ayat seperti komunis, pengganas, mau menggulingkan kerajaan secara revolusi, abaikan kaum pekerja, tidak tunai janji, kaki seks luar tabiee, agen asing, anak tanggang moden, tolak individu bernama anwar ibrahim (TIBAI) dll, termakan oleh rakyat..

Kini giliran para pekerja pula bangkit dan boikot DSAI dan Pakatan Rakyat...mereka sudah selesa dengan janji Najib Razak gaji minima RM900 yang akan dilaksanakan selepas PRU 13 walaupun PR sudah up RM200 menjadi RM1,100....para pekerja sanggup kerugian RM200 sebulan demi menyokong dan dakap erat UMNO kerana kepimpinan Najib Razak dan Rosmah Mansor yang dikatakan cukup luar biasa dan terhebat dalam dunia kini..

Himpunan Hari pekerja anjuran Selangor Ku di Stadium Melawati Shah Alam sebagai bukti....stadium kosong, lengang, sunyi sepi dan amat hambar....tiada seorang pekerja pun yang datang beb!!....mereka dah muak dengan janji-janji PR sepertimana kata Najib Razak..

Nampak gaya, kalau begini sambutan diterima PR terus menerus.. alamatnya maka benarlah kata-kata ramalan para pemimpin UMNO.. semua negeri akan jatuh ketangan UMNO/BN malahan tidak silap kasyaf Hasan Aqidah Ali, tiada satu undi pun diperolehi oleh calon-calon Pakatan Rakyat..

PSSTT... SEMOGA ARTIKEL INI AKAN MEMBAWA SENYUMAN DAN KELEGAAN KEPADA PARA PEMIMPIN UMNO...

3 comments:

  1. mat liwat....alahaiii

    ReplyDelete
  2. hanya orang yang suker jubor dia diliwat jer yang tuduh org liwat..
    UMNO cakap liwat engkau pun cakap liwat...jubor engkau pernah kena liwat ker...?kalu tak tengok sendiri tak payah tumpang dosa laa..

    ReplyDelete
  3. kalu engkau nak liwat baik engkau liwat menteri pembangunan wanita,najib.SATU SATU NYA MANUSIA LELAKI YANG JADI MENTERI PEMBANGUNAN WANITA...ALAHAIIIII MAK INANG PULAU KENCANA...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...