Tuesday 8 May 2012

Kisah benar gambar-gambar sebagai bukti bukan cakap pakai air liur basi.....UMNO Bahagian Seremban bela hantu jembalang boleh keluar diwaktu siang hari dibawah terik matahari...Tak caya?.. lihat saja foto-foto ini....


ACARA:- Larian Bendera UMNO sempena ulangtahun UMNO yang ke 66 tahun.....TARIKH:- 8hb Mei 2012 Jam 10.30 pagi....LOKASI:- Kawasan Parkir,Pasar Ampangan, Seremban, Negeri Sembilan...PENGANJUR:- Pemuda UMNO Bahagian Seremban..JUMLAH KEHADIRAN:-   Lebih kerusi dari manusia...KELOMPOK PARA HADIRIN:- Mat-mat rempit   PENDUDUK TEMPATAN: Elek pochik.

Inilah senario yang disnap oleh seorang rakan kita yang kebetulan berada ditempat tersebut...sambutan cukup hambar....penduduk tempatan pun tak ingin nak hadir berikan sokongan dan mendengar coloteh para penceramah yang diketuai oleh Ketua UMNO Bahagian Seremban, Datuk Ishak Ismail yang mewakili Datuk Menteri Besar Negeri Sembilan, sedangkan diseberang jalan lokasi ini difahamkan Pasar Tani Ampangan sedang berjalan...

Menunjukkan sokongan rakyat tempatan kepada UMNO kian merudum dan menipis walaupun pelbagai tomahan dan fitnah secara biadap dan lucah dihamparkan diakhbar-akhbar milik dan kawalan UMNO terutamanya Utuseks Meloya, Kosmo dan Berita Hairan..

Isi pati yang disampai para penceramah adalah seperti biasa... jenis stereotype.. cerita pasal liwat, DAP komunis, PAS jadi kuda tunggangan DAP dan kegilaan DSAI mau menjadi Perdana Menteri serta hak Melayu akan terhapus jika PR memerintah..

Peliknya yang mendengar adalah golongan muda mat-mat rempit majoritinya tidak boleh lagi mengundi.

Sayugia diingat.. DUN Ampangan dimana upacara ini diadakan diwakili oleh ADUN PKR/PR...

Kalau begini sambutan yang diterima UMNO, peluang PR untuk merampas Negeri Sembilan amatlah cerah sekali pada PRU 13 nanti...Ini adalah realiti dan bukan khayalan dan mimpi.


NAMPAKNYA LARIAN BENDERA UMNO GELOMBANG MERAH SUDAH MENJADI RAKYAT LARI DARI UMNO DAN GELOMBANG MAKHLUK HALUS...

4 comments:

  1. tak leh lari dari Topi,t-shirt,tapau...itulah budaya umno utk mengajak org hadir...tu pun tak dpt sambutan jgk..

    ReplyDelete
  2. sekarang ku dah tau, org yg datang undi to banyak hantu~!!!

    ReplyDelete
  3. semoga umno segera berkubur. aminnnnn.........

    ReplyDelete
  4. sahak tu gilo kuaso
    jalan pun dah tak larat
    kalau undi dio seperti
    undi batang kayu mati

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...