Monday 7 May 2012

PANASSSSS BEB!!!!... AZWAN ALI BELASAH KAW-KAW PUNYA KEPADA UMMI HAFILDA SEBAB KES HERET EMAK MEREKA DALAM KANCAH POLITIK SEMPIT JIJIK KOTOR BELIAU....PADAN MUKA WEH!!!!!

"Aku hairan la dengan pompuan nih.Sanggup mempergunakan ibu sendiri demi mencapai cita-cita politik.Sanggup menggunakan politik kotor mengheret ibu yang uzur tua bagi memburukkan anak sendiri dalam media sex.Aku yakin kenyataan yang dibuat oleh ibu tua ni bernsur politik dan ada orang politik Umno yang mendalangi segmen nih..Tambahan pula gambar lucah individu mirip azmin Ali kini tersebar luas di media-media Umno terutamanya Surat khabar Lucah Umno UTusex Meloya.

Dengan kebiadapan perempuan yang bernama Ummi hafilda nie telah membangkitkan kemarahan dan kebencian yang amat sangat kepada saudaranya Azwan Ali.Baru-baru nih aku tengok dah berbaik 2 orang nih.Tapi aku yakin azwan ali berbuat demikian disebabkan terpaksa untuk menjaga hati ibunya dan mungkin  juga diugut oleh individu..Perbuatan terkutuk Perempuan yang dahulunya digelar oleh Azwan Ali dengan"BN"Betina NEraka telah menaikkan marah azwan dalam twitternya.

Woit hafilda!!!Sudah-sudahla dengan politik kotor hang tuu...Sampai nak gunakan Mak kandung sendiri apa kejadahnya???Berapa habuan dunia yang hang dapat??

SkSiasahkini.Insaflah Ummi hafilda..Pulanglah dikau kepangkal jalan..Kah.kahkah

5 comments:

  1. PICTURE 7 TAHUN YANG DULU TU... KIH KIH KIH

    ReplyDelete
  2. cerita dalam rumah toksah cerita kat semua orang laa...hmmm

    ReplyDelete
  3. azwan kata dah tobat..masih lagi nak berceloteh...tegur la sikit abg tu...

    ReplyDelete
  4. Xkna btg hdg sndr boleh la suh org nsht dr sndr. Duk percaya fitnah sgt pn xguna. Ada pk ke ape sb dia xblk ke ape. Ntah si ummi tu yg xbg dtg ke ape. Who noes? Bla drh dgg sndr biadap mmg jauh ht dh nak brtentang mata. Manusia ni ada maruah. Sng2 di perkotak katikkan sape x mrh? Kalo ye pn azmin jahat perlu sgt tayang mak kt umum cerita bruk anak. Xda sivik lgsg. Hanya Allah lebih mengetahui dan semoga diberi pertnjk amin.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...