Tuesday 29 May 2012

Biar betul kisah ni beb!!!!.. dua Mahaguru ajaran sesat ahli UMNO yang aktif????

JIKA MAUKAN PAPARAN YANG LEBIH BESAR DAN JELAS, SILA KLIK PADA FOTO-FOTO


Diberitakan dua mahaguru ajaran sesat iaitu Ajaran Kerajaan Langit Ayah Pin dan "Rasul" Melayu Abd Kahar Ahmad, adalah ahli UMNO yang aktif.

Nampaknya Mahaguru-mahaguru ajaran sesat kena lah menjadi penganut politik sesat jua.

Baru padan dan sesuai...

Untuk makluman kalian jua..Penyanyi Kumpulan The May, Mus yang baru saja istihar dirinya ahli UMNO adalah pengikut tegar Ayah Pin..

3 comments:

  1. Beli share kat Europe??? Ekonomi europe hancus kau nak aku beli share syarikat kat sana. Skim cepat kaya yang melingkop Melayu paling baru ini. Cuba kau ajak Shahrizat join kau. Gerenti untung.

    ReplyDelete
  2. Brother! ada lesen ke dari Bank Negara?
    Kalau tiada lesen, jangan cuba-cuba promote,
    nanti kena tangkap. Atau bila company tutup@ tutup website, ramai orang kita rugi. Saudara tak serik-serik lagi. kalau nak kaya pun, jangan lah menipu. Saudara tidak menipu tapi tokey tersebut memang nak menipu. Yang rugi/ hilang kawan sesiap?

    ReplyDelete
  3. Ayah Pin, Kahar, Mus, Najib, Dolah Badawi suma dok dalam satu sampan. Yang dayong pon sesat yang passanger lagi sesat. Aku nak naik sped bot, laju dan tepat arah tuju. Aku naik bot PAS.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...