Tuesday 15 May 2012

KOLEKSI FOTO ARTIS TERKENAL INDONESIA SYAHRINI SEDANG DILAMUN CINTA DENGAN KERABAT DIRAJA SELANGOR.


Dari dulu lagi memang OHBULAN! suka ikuti perkembangan pelakon seksi dari Indonesia ini.

Kalau di Indonesia, Syahrini memang terkenal dengan gosip-gosip panasnya. Tapi secara tiba-tiba Syahrini bertambah lagi ‘panas’ di Malaysia apabila khabar angin telah tersebar mengatakan dia bercinta dengan seorang kerabat diraja dari Malaysia.

Dalam artikel OHBULAN! bertarikh 8 Mei 2012, “Penyanyi Indonesia, Syahrini Pilih Teman Lelaki Dari Malaysia“, pengurus Syahrini telah mengesahkan bahawa Syahrini sememangnya bercinta dengan seorang jejaka dari Malaysia. Namun khabar angin ini terus menjadi tanda tanya apabila para peminat mula mempersoalkan siapakah jejaka bernama “Bubu” yang dimaksudkan Syahrini.

Terbaru dari Detikhot.com, Syahrini telah mendedahkan identiti teman lelakinya yang bernama Raja Mohammad Syazni (Bubu). Jejaka ini dipercayai dari keturunan kerabat Diraja Selangor dan mereka berdua sudah bercinta hampir 2 tahun. Menurut Syahrini, dia bertemu Bubu ketika sambutan tahun baru pada tahun 2010 dan mula bercinta pada bulan Februari 2011.

Beberapa keping foto dibawah menunjukkan kemesraan antara Syahrini dan “Bubu”. Untunglah.
 http://s3.ohbulan.com/wp-content/uploads/2012/05/Mesra-6.jpg
 http://s3.ohbulan.com/wp-content/uploads/2012/05/JumPers-1.jpg

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...