Tuesday 22 May 2012

Pasca Bersih 3.0!!!!... kini giliran rakyat Sarawak pula tolak politik yang dibawa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim...gambar sebagai bukti... bukan cakap pakai air liur basi!!!!... ceramah DSAI di Kuching Sarawak kosong, lengang, hambar dan sunyi sepi...Tak percaya tengoklah sendiri.. Kesian sungguh..alamatnya hasrat PR nak tawan Putrajaya dengan bantuan Sarawak hanyalah mimpi ngeri!!!!


Setelah himpunan Bersih 3.0 pengaruh dan sokongan yang diberikan oleh rakyat kepada DSAI dan Pakatan Rakyat semakin merudum malahan telah sampai keperingkat kronik..

Kubu kuat Barisan Nasional malahan digelar "safe deposit" BN, Sarawak,  akan tetap kekal sebegitu jenamanya sehingga kiamat.

Terbaru bila DSAI membuat ceramah dan kunjung hormat dengan penduduk tempatan Kuching Sarawak, jelas menunjukkan betapa kepimpinannya sudah ditolak...rakyat tempatan sudah muak dan jelak dengan politik yang dibawa oleh beliau..

Lihat saja foto-foto berkenaan sebagai bukti...

Mana ada orang yang hadir datang...tempat dan kawasan ceramah kosong, sunyi sepi, lengang dan hambar..

Cukup menyedih dan menyayatkan hati.

Kesian kepada PR.. hasrat parti itu nak tawan Putrajaya tidak kesampaian.


PSSTT... JUAK-JUAK DAN PARA PEMIMPIN UMNO...APA MACAM?.. OK TAK APA YANG SAYA TULIS INI....BOLEH TAHAN JUGA BODEK SAYA BUKAN?.. HARAP-HARAP APA YANG DITULISKAN INI AKAN MENYEJUKKAN HATI ANDA SEMUA..

1 comment:

  1. Ini belum kira yang berdiri kat seberang jalan n bulatan besar

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...