Thursday 24 May 2012

CERAMAH DSAI/NURUL IZZAH/TIAN CHUA/SHAMSUL ISKANDAR DIGANGGU OLEH PARA PENYANGGAK BERJIWA UMNO PEKAT....DILONTAR DENGAN BATU DAN TELUR TEMBELANG... BEKALAN LEKTRIK DIPOTONG!!!!!... ITU SAJA KEMAMPUAN DAN KEHEBATAN UMNO....




KUALA LUMPUR 24 Mei : Ceramah PKR di perkarangan flat di Lembah Pantai di sini menjadi kecoh apabila beberapa individu membaling batu, telur dan botol air ke arah hadirin yang berkumpul untuk mendengar ucapan daripada pemimpin kanan parti itu.


Seorang penonton ceramah tersebut yang diadakan di dalam perkarangan flat Pantai Permai cedera selepas terkena batu yang dilemparkan daripada arah yang tidak diketahui.


Beberapa penonton lain terkena telur sejurus selepas Naib Presiden PKR Nurul Izzah Anwar memulakan ucapannya pada kira-kira pukul 10.30 malam.


Serangan telur tersebut bermula sejurus bekalan elektrik kepada pentas ceramah itu dipotong dan keadaan menjadi gelap.


Peralatan Krew TVSelangor yang berada dilokasi tersebut untuk tujuan siaran langsung juga terkena serpihan telur yang dilemparkan.

Suasana dikatakan tegang dari pukul 8 malam ekoran sebuah lagi ceramah Umno-BN yang telah diadakan berhampiran tapak ceramah PKR.

Wartawan TVSelangor berkata beberapa kumpulan mat rempit yang berkeliaran di jalan ke flat tersebut bertindak membunyikan enjin motosikal mereka dengan kuat untuk menganggu ucapan.


Setelah beberapa minit, bekalan elektrik ceramah itu dapat disambung semula.

Bagi menenangkan keadaan, Nurul Izzah di dalam ucapannya berkata provokasi tersebut diadakan kerana Umno-BN takut akan kehadiran Pakatan.

WALAUPUN DIHUJANI DENGAN LONTARAN BATU DAN TELUR TEMBELANG DARI PARA PENYANGGAK UPAHAN UMNO, NAMUN DSAI TETAP TERUSKAN JUGA PIDATO DAN CERAMAHNYA... LANGSUNG TIDAK GUGUR BULU ROMANYA.. TIDAK GENTAR, CUAK, KECUT DAN TAKUT...

LAWAN TETAP LAWAN...SAMPAI PUTRAJAYA DAPAT DITAWAN...

KALAU TAKUT PADA RISIKO, JANGAN BERBICARA MENGENAI PERJUANGAN....

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...