Tuesday 8 May 2012

PERGH!!!! JANGAN TAK PERCAYA BEB!!!.. CERAMAH ZUL NOORDIN PUKUL HABIS CERAMAH DSAI DIBATU CAVES MALAM TADI DILOKASI YANG BERHAMPIRAN....ADA BUKTI BERGAMBAR LAGI... BUKAN SEKADAR CAKAP PAKAI AIR LIUR BASI.....TABIK MELANTUN KEPADA ZUL NOORDIN.. ANDA MEMANG JAUH LEBIH HEBAT DARI DSAI....


Dengan keyakinan bahawa Zul Kulim, MP yang telah disepak keluar dari PKR mampu mengugat ceramah oleh Anwar Ibrahim, UMNO Selangor telah mengundang beliau bagi mengadakan ceramah..

Malang buat UMNO kerana mereka tidak sedar atau tidak tahu bahawa Zul Kulim itu bukanlah manusia yang sesuai atau layak untuk menandingi pidato Anwar..

Hasilnya lihat gambar-gambar di bawah ini..



Malam tadi berlangsungnya dua ceramah serentak antara pihak Barisan Nasional dengan Pakatan Rakyat.

Ceramah BN diadakan di Kg Wira Damai yang diberitakan seramai 100 orang dan Ceramah PR di Kg Baru Batu Caves seramai 5.000 orang walau di padang yang berair dan lecak.

BN menampilkan Noh Omar, Zul Nordin, Zahip Md Arip dan Ezam Md Noor (tak datang atau tak berani). Sementara PR menampilkan Anwar Ibrahim, Saifuddin Nasution, Zuraidah Kamaruddin dan beberapa orang lagi.

Manakala gambar di bawah pula ribuan manusia membanjiri ceramah Anwar Ibrahim yang diadakan di padang bola Kg Melayu Batu Caves kira-kira 4 km dari tempat ceramah BN.

Tema ceramah Pakatan Rakyat adalah 'Merdeka Rakyat'

5 comments:

  1. 100 orang yg tertunggu- tunggu nak dengar ceramah Zul 3/4 tu adalah insan yg berotak lembu! Ngape Ezam KOTAK a.k.a Katak tu x datang, ek? Mungkin dah tau dah x ada sambutan! Cakap aje berdegar-degar!

    ReplyDelete
  2. ni le orangnya yg tak berbudi dan mengenang budi...naiknya atas tiket PR..sebab tak sabaux nak pangkat dan harta bertimbun maka sanggup beralih arah(belot le tu...lama tak dengaq cherhita Zul...manaa hang pi...hang marah sebab PAS join ngan PR...tapi hang tak mau nak marahkan pada UMNO sebab join ngan MCA dan MIC dan GERAKAN dan banyak lagi...kalu hang rhasa mampu berjuang sorangx..hang buktikanlah..tak yah join manax pun...nak tengok hang dok tang manaa....malunya aku yang menghormati kau satu masa dulu...nyesal aku.....

    ReplyDelete
  3. Ada baiknya dia keluar PKR. Kita tgk nasib dia lps PRU nanti.

    ReplyDelete
  4. Nak tengok UMNO berani tak letak Zul Nordin dan Ezam wakilnya dlm PRU13 nanti.

    ReplyDelete
  5. bkn kh di awal pmbebasan DS anwar pd 2004, crmah beliau juga spt ini? mgkin mreka pcya dgn pepatah "sedikit2, lma2 jdi bukit".. kmpul dahulu kkuatan, bina keyakinan, bru mbuahkan hasil...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...