Tuesday 15 May 2012

PASCA BERSIH 3.0... KINI NEGERI MELAKA PULA TOLAK DSAI...CERAMAHNYA DI KG PAKU, MASJID TANAH MELAKA, LENGANG KOSONG, SUNYI SEPI, HAMBAR DAN DIPENUHI DENGAN MAKHLUK-MAKHLUK HALUS....SEDANGKAN CERAMAH UMNO YANG BERDEKATAN RIBUAN MANUSIA HADIR BEB!!!.. PADAN MUKA DSAI DAN SELURUH PENYOKONG PKR/PR...

Beribu rakyat hadir menyaksikan ceramah Pakatan Rakyat yang di adakan di Kg. Paku, Masjid Tanah, Melaka. Dalam ceramah ini telah menampilkan beberapa tokoh Pakatan Rakyat termasuklah Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia merangkap bakal Perdana Menteri ke-7 YB Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Di anggarkan seramai 4000 orang mendengar ceramah ini seperti di dalam gambar. Selain itu wujud gangguan yang cuba di adakan oleh pihak UMNO/BN dengan membuka kaset ceramah Hasan Ali akan tetapi jumlah mereka yang amatlah sedikit mengakibatkan mereka tenggelam dalam ribuan penyokong Pakatan Rakyat. 

Selain itu bekalan elektrik ke khemah mereka telah di potong oleh pihak tuan rumah akibat kebiadapan Umno dalam berhujah menyebabkan pihak tuan rumah tidak membenarkan mereka mengunakan eletrik.

Selain itu seluruh penduduk kampung juga memboikot Umno dengan tidak memberi mahu pun menyewakan sumber elektrik kepada mereka. 

Ini membuktikan mood rakyat yang ingin kan perubahan dan menyokong pakatan rakyat tidak dapat di bendung .Turut hadi ialah Timbalan Yang Di Pertua PAS Kawasan Masjid Tanah Ust Jualsapiyah bin Kassim.




Ceramah Umno.. wah ramainya

5 comments:

  1. yg duduk kat pondok bendera dacing tu jual lemang kan? hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan jual lemang daaa...... jual karipap!

      Delete
  2. kahkahkah... tahniah PR... tahniah kpd rakyat melaka....

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...