Saturday 5 May 2012

PKR CABANG KAPAR MENERUSKAN DESAKAN KEPADA AZIZ AGAR LETAK JAWATAN DENGAN SEGERA ATAUPUN BERDEPAN DENGAN BERSIH 4.0!!!!!



PRU akan datang akan menjadi PRU paling kotor dalam sejarah, perbagai penipuan telah didedahkan.  Ternyata SPR akan memainkan peranan jahat selaku pengendali pilihanraya yang pincang dan berat sebelah.  

Untuk itu tuntutan PKR Cabang Kapar sebelum PRU ialah bersihkan senarai pemilih dan proses menangani kepincangan SPR ini harus bermula dengan desakan Abdul Aziz bin Mohd Yusof harus meletakkan jawatan.

Ternyata dalam banyak perkara beliau dan beberapa anggota SPR bermain politik, jika mereka ingin jadi orang politik maka dicabar letak saja jawatan dan jadi calon BN di mana-mana saja pasti ada rakyat yang bersedia berdepan dengannya dalam sistem demokrasi secara anak jantan.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...