Monday 28 May 2012

Pasca Bersih 3.0....Siapa kata Pahang kubu kuat UMNO?...Ceramah Perdana DSAI malam tadi di Bandar Maran telah membuktikan sebaliknya...Ribuan penduduk tempatan hadir.


Umno kini tidak lagi boleh mendabik dada kononnya Pahang kekal menjadi kubu kuat dan "safe deposit" UMNO..

Ini terbukti apabila ribuan penduduk tempatan Maran, telah keluar beramai-ramai untuk mendengar pidato DSAI yang diadakan di Bandar Maran, Pahang.

Sepanjang ceramah berlaku juga satu  insiden yang cuba menggangu ceramah . Dalam jarak lebih kurang 100 meter,  pihak UMNO juga membuat ceramah tetapi tiada sambutan langsung..Diadakan peraduan karaoke dengan speaker dihalakan ke ceramah PR dengan bunyi yang cukup kuat. Selepas itu diadakan cabutan bertuah.  Namun tiada kereta yang dilempar dengan cat..Tiada balingan telur tembelang atau pun batu.

Senjata ampuh UMNO untuk kekal kuasa ialah hiburan, telur tembelang, batu, cat, mat rempit dan terkini cabutan bertuah.


PSSTTT.. LAGI KERAP BALINGAN TELUR SEMANGAT JUANG DSAI TIDAK AKAN LUNTUR DAN SOKONGAN RAKYAT TERUS BERTAMBAH SUBUR....LAGI BANYAK LONTARAN BATU,, RAKYAT AKAN TERUS MEMBERIKAN SOKONGAN PADU..

6 comments:

  1. jgnlah disalahkan pd org umno yg baling telor tu..sebenarnya mereka kecewa presiden yg mereka sanjungi takde 'telor' nak berdebat dgn anwar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah cakap klu tak berani berdebat buang jer telor ko tu.... udahnya dibuang telor dia... bendol betul umno nie.......

      Delete
  2. mereka baling telo sebab telo mereka dh xde fungsi dh..

    ReplyDelete
  3. JANGAN LUPA SEDARA SEKALIAN PANGKAH (UNDI)PAKATAN RAKYAT.

    ReplyDelete
  4. dah x bertelor ler si najiBiol haramjadah tu...manakan taknya kalo tiap kali crmh pakatan rakyat telur lanjutnya tu di guna utk dibalingkan kearah penceramah PR...

    ReplyDelete
  5. Payah nak tawan Pahang. Angsa yang betelo emas milik UMNO ada kat sana. Genting, LYNAS.... Najib punya kampong pon kat sana. Tapi Tuhan punya kuasa sapa dapat lawan. Kalau Pahang jatuh kat PR, bagi Tuan Ibrahim jadi Menteri Besar.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...