Sunday 27 May 2012

Kisah gempar tetapi benar!!!!... DS Najib Razak tak pandang sebelah mata pun pada peserta belia berbangsa Melayu...dia hanya layan belia dari Korea Selatan....kalau tak percaya sila lihat foto-foto ini...ISLAM WASSATIYAH!!!

Semasa merasmikan Hari Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya petang semalam, Datuk Seri Najib Razak kelihatan memberikan tumpuan dan layan amat teristimewa kepada kumpulan K- Pop dan J-Pop dari Korea Selatan sampaikan beliau kelihatan memakai rantai leher emas supaya kelihatan sempoi dan cool dimata remaja-remaja Korea tersebut.

Amat mesra sekali kelihatannya.. Najib kelihatan amat terharu dan kagum amat persembahan "lucah" yang dipersembahkan oleh kumpulan K-Pop itu.

Keharuan dan sanjungan boleh dilihat sampai Najib naik pentas mau berkenalan lebih rapat..

Tetapi amat malang sekali kepada belia-belia yang berbangsa Melayu...peranan sekadar untuk meramaikan saja...sumbangan langsung tidak dihargai...sudahlah berjemur dibawah matahari terik 2 jam lebih sebelum ketibaan.... setelah selesai majlis sampai kesudah Najib langsung tak jenguk mereka.

Inilah nasib yang menimpa belia dan anak-anak muda yang diarah menyambut Najib Razak..Dilayan macam sampah.

Belia dan anak-anak muda yang dipaksa hadir dirayu supaya pertahankan Putrajaya dari ditawan Pakatan Rakyat, tetapi layan mesra dan istimewa diberikan kepada belia luar negara.

PSSSTTT...TEMA HARI HIMPUNAN JUTAAN BELIA IALAH: JADIKAN HARI ESOK LEBIH BAIK DARI HARI INI....kalau begini punya hal adakah hari esok belia dan anak-anak muda kita akan lebih baih baik dari hari ini?.

3 comments:

  1. nasib la..dah kita nak memperbodohkan diri sendiri,,sape suruh..

    ReplyDelete
  2. memang haramjadah punya najib... ni kalau ko betul2 dah nak nazak dari parti mahupun pentadbiran negara Malaysia, buat la betul ko nak undur berambus...jangan la nak membudek sana membodek sini sampai nak sebukkan org asing plak...

    ReplyDelete
  3. hehe mamat najib ni mmg pakai rantai leher ker, haramjadah punya najib

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...