Tuesday 22 May 2012

BERITA PALING GEMPAR TERKEJUT SEKALI DALAM SEJARAH DUNIA BEB!!!!!!... ORANG SUDAH MENINGGAL DUNIA TERMASUK YANG SUDAH TINGGALKAN PAKATAN RAKYAT BAKAL DILANTIK SEBAGAI MENTERI KABINET DALAM SENARAI JEMAAH MENTERI PR TAHUN 2013 SELEPAS PRU 13 NANTI....INI KISAH DAN CERITA BENAR BEB!!!.. SILA LIHAT SENDIRI POSTER BERKENAAN..

 Dalam begitu ghairah dan laju mau memfitnah Pakatan rakyat terutamanya kepimpinan Parti KeADILan Rakyat yang diketuai Datuk Seri Anwar Ibrahim...juak-juak UMNO sampai terlupa ada dikalangan Ahli Parlimen yang dikatakan bakal dilantik sebagai ahli jemaah kabinet sebenarnya sudah meninggal dunia, sudah tidak lagi bersama PKR, tidak menjadi ahli gabungan PR dan bukan juga Ahli Parlimen pun...

Dr Lo' Lo' sudah meninggal dunia.. Gobalakhrisnan tidak bersama PR lagi, Yong Teck Lee bukan ahli dari gabungan PR dan Irene Frenandez bukannya ahli parlimen pun..

Betulah apa yang dikatakan Tun M.. mereka yang masih berada dalam UMNO jenis yang bodoh-bodoh, bangang-bangang, bahalol, biol, bengap, bingung, badigol dan kelabu asap...


Untuk Melayu No Otak.

3 comments:

  1. Bendera pun zaman PKN.. Parti Keadilan Nasional.. ape da..

    ReplyDelete
  2. Kalau orang pakai kereta Ferrari pun orang UMNO percaya berniaga nasi lemak dan burgger,buat pulak pesta hari jadi di hotel 5 bintang - apa yang nak dikatakan lagi.Senang membodohkan orang yang sudah bodoh.

    ReplyDelete
  3. salam,

    jang, apo pulak org jual nasi lomak x leh pakai ferrari? ekau tu malas, sobab x leh pakai ferrari. kalo ekau x suko ferrari sudah better diam.

    ado jo yg x kono ekau nie. den tgk tu ekau lotak pentadbiran baru malaysia untuk PKR. cubo ekau buktikn yg umno tu lotak org dh mati jd menteri dlm kebinet?mano carta pentadbiran nye?mano jang mano?

    kalo org dh mati dio lantik terang2 dio dh tau org tu dh mati.xdo nyo nk lantik org mati. tau la dio kojo dio.

    carta x do ekau nie main sebut jo.

    ke ekau nk jd menteri?
    ekau tau ekonomi?
    ekau boleh pimpin beribu2 rakyat?
    ekau boleh bg malaysia maju?
    ekau tau nk rolling duit bg malaysia stabil?
    ekau boleh janji 10 thn ke 20 thn lg dari sekarang kalo ekau pimpin semuo free, malaysia blh maju?
    ekau pasti nnti ekau pimpin, x kan ado silap?





    kito nk ado tompat teduh yg namanya malaysia, bukan nnti ekau bg sumo free sampai 20 than nnti x do dh namo malaysia, org luar jajah balik nampaknya.tempat dalam dunio mane yg ekau raso bgs?cubo kokbar kt den?



    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...