Friday 18 May 2012

BERITA BAIK UNTUK PENYOKONG UMNO!!!...Walaupun dalam negara Najib Razak dibenci namun diluar negara beliau cukup disanjung dan dijulang serta dipuja...Hebat sungguh pemimpin teragung UMNO ini!!!!

Jika mau paparan yang lebih besar dan jelas, sila klik pada foto..Jangan malu jangan segan, ianya percuma.

Walaupun didalam negara Datuk Seri Najib, Presiden UMNO cukup dibenci oleh rakyat Malaysia dengan memberikan beberapa labelan kepadanya, namun diluar negara beliau cukup dihormati, disanjung, dijulang dan dipuja sebagai pemimpin yang amat hebat sekali.


Kehebatan beliau disorokkan dari pengetahuan umum disini, dipadamkan oleh semua media arus perdana sama ada milik UMNO maupun kawalan UMNO.


Ini bukannya apa....sekadar sesuai dengan peribadi Najib Razak yang terkenal sebagai insan pemalu, merendah diri dan hidup penuh kesederhanaan...Beliau tidak suka dipuji dan dibodek ampu..


Beliau adalah seorang negarawan yang cukup berani dalam menerima cabaran....sebab itu pihak Pakatan Rakyat tidak berani nak mencabar beliau berdebat dalam apa jua isu...seorang yang suci murni dari sebarang skandal... sifar bagasi...

Sebagai pemimpin yang lahir dari keluarga orang kebanyakkan sudah pasti dia faham perit derita rakyat kebanyakkan....Tidak mudah melatah dengan memanggil para peneroka yang tidak sokong UMNO dengan gelaran
HARAM JADAH!!!!..

TAHNIAH KEPADA UMNO TERUTAMANYA AHLI-AHLINYA KERANA BIJAK MEMILIH PEMIMPIN MENERAJUI PARTI...


PSSTTTTT.... Apa macam?....OK tak saya punya artikel ni... sesuaikan dengan cita rasa dan naluri pencacai-pencacai UMNO kan?..

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...