Wednesday 16 May 2012

PANAS.. PANAS.. PANAS MENDIDIH!!!!.. SUDAH KANTOI LUMAT LUNYAI BEB!!!...KETUA SKUAD MUJAHIDIN UMNO, SENAMAN BONTOT, MENGAKU BELIAU PENIPU DAN BELI DATUKSHIP UNTUK DIRINYA DAN JUGA KAWANNYA..KELUAR DUIT RM250,000 LAGI BEB!!!...ORANG MACAM INI MENJADI KEBANGGAAN DAN KEPERCAYAAN UMNO!!!

Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) iaitu Mohd Ali Baharom pernah menggunakan gelaran Datuk palsu dan tidak di perakukan. Akhbar lidak biawak rasmi UMNO, Utuseks Meloya  pernah menyiarkan berita "Datuk" palsu itu di keluarannya pada 13/01/2011 (sila rujuk keratan akhbar di bawah)

Nama Persatuan Veteran Tentera Melayu timbul apabila membuat 'senaman punggung' di hadapan rumah Pengerusi BERSIH 3.0 iaitu Ambiga. 

'Senaman punggung' bertujuan membantah penganjuran perhimpunan BERSIH 3.0 pada 28 April lalu. Kumpulan 15 orang aktivis PVTM itu melakukan gimik demonstrasi dengan membongkok dan menggoyang-goyangkan punggung mereka ke arah rumah Ambiga. 

Tindakan PVTM tersebut di kecam hebat sesetengah pihak kerana amat memalukan dan dipercayai didalangi oleh United Malays National Organisation (Umno). 

3 comments:

  1. Yeahhh... mmg otak dia ni letak kat bontot. Bekas "Datuk" palsu rupanya. Tak ada akhlak punya manusia.

    ReplyDelete
  2. DI NI MEMANG BANGANG PADAN LAH MUKA DIA KENA TIPU DGN ANAK RAJA.
    KALAU TAK SILAP NAMA DIA KUCIK ANAK SULUNG SULTAN IDRIS, ANAK RAJA PENIPU MENIPU KAKI TIPU JADI SAMA-SAMA MENIPU..............

    ReplyDelete
  3. kena mintak maaf gak kat ambiga secara terbuka kerana dengan sengaja menghina manusia walaupun dia bukan islam.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...