Monday 21 May 2012

BERITA GEMPAR, PELIK TAPI BENAR... PERKASA SUDAH BUANG TEBIAT!!!!!!... MARAHKAN PENYANGAK UMNO YANG SERANG CERAMAH DATUK AMBIGA DI MELAKA....BIAR BETUL BEB!!!!

PERKASA anggap serang ADUN DAP perbuatan jenayah
Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Melaka tidak bersetuju dengan tindakan kumpulan yang menyerang dan merosakkan kereta dua ADUN DAP negeri itu pada acara minum petang bersama Pengerusi Bersama BERSIH Datuk S Ambiga Sabtu lalu.

NONEYang Dipertua PERKASA negeri itu, Abd Rahim Osman juga berkata tindakan itu tidak wajar kerana boleh mendatangkan kecederaan dan dianggapkan sebagai perbuatan jenayah.

"Saya tidak bersetuju. Kalau nak tunjuk protes, bukan dengan cara macam tu. Kita sudah matang, sepatutnya tindakan itu tidak berlaku," katanya ketika dihubungi Malaysikini pagi ini.

Abdul Rahim mengulas insiden serangan oleh sekumpulan pengacau terhadap ADUN Ayer Keroh Khoo Poay Tiong dan ADUN Bandar Hilir Tey Kok Kiew sewaktu mereka mahu meninggalkan tempat acara tersebut.

Dalam insiden itu, selain dibaling telur dan batu, salah satu tayar kenderaan Tey dipancitkan dan badan kereta kemik, manakala cermin sisi pula pecah. Beliau juga telah membuat laporan polis.

perkasa tibai umno red shirt in merlimau malacca ambiga event car type puncturedDitanya mengenai laporan yang mendakwa anggota PERKASA yang melakukannya, Abd Rahim menafikannya walaupun mengakui kira-kira 40 anggota NGO itu turut menyertai perhimpunan membantah kehadiran Ambiga.

"Kita tidak ada mengeluarkan arahan apa-apa sama ada merosakkan kereta atau melakukan apa-apa kerosakan... Kita berkumpul secara aman dan menghargai keamanan," katanya.

KATA ORANG TUA-TUA...KALAU MEREKA YANG DAH BUANG TEBIAT ATAU BERKELAKUAN AGAK ANIH DAN BERLAINAN DARI BIASA ALAMATNYA UMURNYA TAK PANJANG.....PALING LAMA BERTAHAN SEKADAR 40 HARI.....AGAK-AGAKNYA PETANDA PERKASA NAK KIOK KOT...

1 comment:

  1. penuh dengan drama!
    brapa la agaknya bayaran untuk depa2 ni...

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...