Friday 2 November 2012

SERAMAI 1,500 AHLI PERKASA BUAT DEMO BANTAHAN MEMBANTAH HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT ESOK DISEREMBAN JAYA, SEREMBAN, NEGERI SEMBILAN??????


Tak tahu macam mana nak respon pada satu artikel bergambar keluaran lidah biawak rasmi UMNO, Utusan Malaysia yang menyiarkan kisah seramai 15 ahli NGO membuat bantahan rancangan Pakatan rakyat mengadakan perhimpunan besar-besaran, HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT, di Seremban Jaya, esok Sabtu 3hb Nov 2012.

Utusan ini ingat rakyat Negeri Sembilan bodoh, tak tahu apa NGO yang buat demo ni.

Dengan pakaian saja dah tahu itu kumpulan dari PERKASA sebab mamat misai yang bertopi baju hitam dan spek hitam, barisan depan itu satu Seremban kenal dia.

Nama dia Yusuf Benggali.. Orang benggali mengaku Melayu.

Mana saja demo anti PR dia akan ada selain ganggu kacau ceramah PR.... Sekejap atas nama PEKIDA.. selepas tu pakai topeng PERKASA..

Pernah buat demo di luar perkarangan Bukit Aman membantah Chegu Bard menyerahkan memo kerana kekasaran pihak polis BERSIH 2.0 atas NGO Bekas Veteran Tentera sedangkan mamat benggali ni tak pernah pun jadi anggota tentera waima askar wataniah sekali pun.

Peliknya, mengapa Utusan Malaysia malu nak tulis ahli Perkasa yang buat demo?...Mengapa nak tulis NGO pula? Adakah nama PERKASA sudah cukup busuk dan hanyir disudut mata dan hati rakyat?

Kalau setakat 15 kerat ahli PERKASA, terlolong dan terlalak nak sekat buat bantahan dengan niat perhimpuan raksasa itu dibatalkan...Admin ingat PERKASA ni mengigau disiang hari butalah.

Sebaliknya pihak Utusan Malaysia telah tolong membantu pihak penganjur dalam mempromosi himpunan ini.

Sekurang-kurangnya Utusan Malaysia akui bahawa Sabtu ini Himpunan Kebangkitan Rakyat anjuran Pakatan Rakyat bakal diadakan secara besar-besaran.

PSTTT....DENGAR KATANYA, KERAJAAN UMNO NEGERI SEMBILAN PIMPINAN MAT HASAN PADA MALAM ITU DIPADANG MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN, ADA BUAT KONSERT DENGAN ARTIS-ARTS SEPERTI M.NASIR, KHATIJAH IBRAHIM, HATTAN, NABIL DLL SERTA CABUTAN BERTUAH HADIAH MOTOSIKAL HONDA DASH, TV LCD.... SIAP HANTAR SMS LAGI BEB!!!!!

1 comment:

  1. PERKASA ke PERKOSA ke PEKIDA ke PuKIDA ke UMNO ke ArmNo ke Be End ke Al KATAKI ke Al PARASITI ke Al SARJANA (3 calit) HASSAN ALI ke JATI keeeee MATI keeeee pigi jahanam sama lia olang.. Wa kompom misti mali!
    Wa talak lali selupa Ajib plesiden talak telo!
    Wa biasa kina blantan polit! Biasa kena asap medih mate, udah kina aiq kemikel so wa tak helan olang mau demo same tempaq kita himpun!
    Lakyat mau beleseh! Lia olang mau koto!
    Lakyat mau pakatan Laayat! Lia olang mau BeEnd! Sooooo kitaq pun kena ikut la mau BeEnd jdi pebangkang!
    Vely2 soly aaaa BeEnd no cure!
    Lu BeEnd, FINISTIO!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...