Saturday 5 October 2013

LAGI DI ZALIMI OLEH KUDETA MESIR LAGI IKHWANUL MUSLIMIN BERTAMBAH KUAT DAN PADU!!!!



Salah seorang pimpinan Partai Kebebasan dan Keadilan (FJP), Izzah Jaraf, menyatakan bahawa Ikhwanul Muslimin ketika ini lebih solid dari waktu-waktu sebelumnya.

"Begitulah Ikhwan, akan semakin kuat dalam memegang kebenaran di masa kesulitan. Berita-berita yang menyebutkan terjadinya perpecahan hanyalah isu yang disebarkan pihak intelijen kudeta," kata beliau lewat akaun facebooknya.

Izzah Jaraf menambahkan bahwa Ikhwan sudah sering mengalami hal seperti ini, bahkan lebih dahsyat lagi, dan pada saat itu pasti akan tersebar berita-berita bahwa Ikhwan berpecah. Namun walaupun demikian, fikrah dan dakwah Ikhwan tetap jelas dan kuat dari dulu hingga sekarang.

"Alhamdulillah, tidak ada yang dapat memecah-belahkan kami. Ini membuktikan bahwa dakwah Ikhwan adalah dakwah rabbani yang diisi oleh orang-orang yang ikhlas." ujarnya.

Lebih lanjut beliau menjelaskan bahwasannya ujian yang menimpa Ikhwan akan segera pergi, dan hanya akan menampakkan pahlawan-pahlawan baru di Mesir, membela dan mengorbankan segala yang dimilikinya untuk Mesir. Rakyat Mesir akan mengembalikan pemerintahan yang sah, yang akan menjadi contoh bagi negara-negara lain, terutama untuk kawasan Timur Tengah.

No comments:

Post a Comment

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...